אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני שנה. 3 באוגוסט 2022 בשעה 4:46

קודם כל תדעי, שיש לך מזל, שעכשיו חזרתי מהים והיה שם מקסים ורומנטי. בזכות זה אני עכשיו רגוע ובאנרגיות טובות. יום אחד, אם תבקשי יפה, אסביר לך מה קורה כשאני באנרגיות אחרות.

 

למרות שאני משוכנע שאת בטח מאד מיוחדת וייחודית, אבל שתדעי לך שכולן כאן רוצות בעצם את אותו הדבר. לכן אני יכול להסביר לך מה את רוצה למרות שאני לא מכיר אותך בכלל. את בטח רוצה לשמוע מה הן רוצות. מה את רוצה. אז הנה אני תכף אסביר לך.

 

כולן באות לכאן כדי לעוף לקיביני טיזי. לא משנה אם הם נשלטות, שולטות או אפילו מתחלפות. כולנו התכנסנו כאן כדי לעוף. תשמעי למאסטר צ'יטה. אני מבין בזה. וכדי לתקף את דברי, תראי מתי נרשמתי לכלוב ולא רק שכך, תראי איזה פוסטים עשירים בידע על העולם הזה פירסמתי בכל רחבי הכלוב. כן, יש כאן מרחבים, שלא תחשבי שאם זה כלוב, זה אומר שצפוף כאן.

 

מה זה אומר לעוף? שאלה מצויינת שאלת מאמי.

***

לעוף זה אומר, למשל, שאני תופס אותך, קושר אותך, משתמש בחוסר האונים הזה שלך, כדי לעבור את כל ההגנות שלך. מושיט את ידי פנימה לבית החזה שלך, פותח הצידה את עצמות החזה שלך, מכניס את שתי כפות ידי לתוכו ולוקח את הנשמה שלך בידיים שלי. ברור שאת מבינה שזו מטאפורה. את נראית לי בחורה עם אינטליגנציה ריגשית מפותחת.

תהייה לך מילת ביטחון, כי אסור בלי. אבל אני אעשה את זה ברגישות מאד גדולה, אהיה קשוב אלייך, לאט לאט, בקצב שלך, כך שלא תרצי לעשות שימוש במילת הביטחון שלך.

ואז, כשתהיי חסרת אונים, עם בית החזה פתוח לצדדים, כשהנשמה שלך בידיים שלי. זה נקרא, שעפת. כן כן, ככה קוראים לזה.

עכשיו את בטח רוצה דוגמא, לטקס הפגאני הזה. בטח מאמי, ברור שאת רוצה דוגמא. כולן רוצות. זה לא אומר שאת לא מיוחדת, כבר הספקנו קצת להכיר ואני רואה כמה את מיוחדת.

***

את נכנסת אלי הביתה. לבקשתי את מתפשטת. אני ניגש אלייך, לבוש. קושר לך את שתי הידיים מעל הראש, ומהדק את הידיים אחורה לקשר סנפלינג באגן שלך. אני קושר לך את הרגליים זו לזו וגם את כפות הרגליים זו לזו, ככה שלא תוכלי לעמוד יציב. שם לך כיסוי עיניים ושם מוסיקה הזוייה של ירידים בקול רם. מרים אותך ושם אותך על כרית, כדי לשפר את חוסר היציבות שלך.

עכשיו אני מתחיל לטלטל אותך מצד לצד, קדימה ואחורה. כל פעם תופס אותך. בהתחלה רק כשהתחלת ליפול, חסרת ישע. לאחר מכן, אני נותן לך ליפול יותר ורק אז תופס אותך. אני מסתובב סביבך. את לא יודעת היכן אני. מדי פעם אני מפסיק קצת. מלטף לך את השיער, את החזה. נוגע במרומז בעוד כל מיני מקומות שזה לא המקום לדבר עליהם.

אחרי פחות מעשר דקות כאלה, את בעולם, שכולו טוב. עפת לקיביני אמו. תשמעי למאסטר צ'יטה. את בחורה חכמה, את רואה כבר, שאני מבין בזה והרבה.

אני ממשיך ללטף אותך, נוגע בך בכל מיני מקומות, משתעשע איתך מלא, חושק בך, בכל כולך. בגוף שלך, בנשמה שלך (את הרי מאד אוהבת שמשתמשים בך מלא, שחושקים בך). אז את גומרת כמו שלא גמרת אף פעם בחיים שלך. מילה של מאסטר צ'יטה.

אני אוהב מהצעצועה שלי יותר מפעם אחת. מה זה פעם אחת? אני רוצה שינבעו ממך נוזלים ללא שליטה, שתגמרי כמה וכמה פעמים. עד שתתחנני שאפסיק, כי את לא יכולה יותר. אבל אני קשוח נורא, למרות שחזרתי עכשיו מהים. אני אמשיך עוד עד שבאמת לא תוכלי יותר. בזכות העובדה שאני מאד מנוסה, אני אדע מתי זה "באמת", שאת לא יכולה יותר.

אחרי כל מה שהסברתי לך, ארים אותך ונעבור לשבת בסלון. את עם הברכיים על הרצפה וחצי פלג גופך העליון שעון על רגליי. אלטף אותך, את השיער שלך, המצח, הפנים ואגיד לך מילות חיבה, אהיה עדין ומכיל. כי את התמסרת לי בסשן הזה. כי את מקסימה. קוראים לזה אפטר קייר. בתור שולט מנוסה מאד, למדתי שזה מאד חשוב ואחבק את נשמתך ככה לפחות שעה.

***

הבנת מאמי למה כולן באות לכאן? הבנת שאני יודע מה את צריכה?

בואי אני אעיף אותך, כמו שאפילו לא חלמת בחלומות הכי כמוסים שלך. תהיה לך חווייה של פעם בחיים.

תשמעי למאסטר צ'יטה.

בואי מותק, אני יודע מה את צריכה.

קוברהה לבנהה - בחיי שאני לא ממש בטוחה אם הפוסט הזה הוא אמיתי או סאטירה.
הצלחת לבלבל אותי
אבל גם הצלחת לגרום לי לקרוא עד הסוף כדי לנסות להבין (ואני עדיין לא בטוחה שהבנתי )
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי קוברה לבנה. אז זהו קוברה, אין צורך שתביני. עדיף במקום זה להרגיש (לעוף)
לפני שנה
קוברהה לבנהה - הבנתי:)
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - אבל אבל... טוב נו, לא חשוב. ;-)
לפני שנה
NimNim​(נשלטת) - אני לא מיוחדת.
הדבר הכי סטנדרטי שיש לנו כאנשים זה צורך להרגיש מיוחדים..
אתה כותב בכזאת נחרצות שאתה נותן חוויה של פעם בחיים..
האם אתה מרגיש שאתה מיוחד?
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי נימנים. בטח שאני מיוחד. זה לא נובע מצורך המיוחדות שלי. אני פשוט ממש לא כמו כולם
לפני שנה
NimNim​(נשלטת) - ברוך הנמצא.
נשמע כמו משהו שכולם אומרים:)
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - ברוכים הנמצאים
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י