אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני שנה. 20 בינואר 2023 בשעה 8:39

חבר שלי Ahikar פירסם מכתב של ילדה בת 12 שנוצלה לפני לא מעט שנים.

תנסו לדמיין מה הייתם מרגיש ועושים אם זה היה קורה לבת שלכם.

להלן הציטוט שלקוח מהתגובות מאחד הפוסטים הקודמים שלי:

***

התלבטתי האם לפרסם בכלל, הסיבה שאני כן מפרסם זה מפני: (1) צ׳יטה ישמור על דיסקרטיות (2) העדות ניתנה בכדי שתתפרסם בעילום שם. (3) העדות ניתנה לפני כעשר שנים והארועים קרו הרבה שנים לפני כן.

והרי העדות:

הוא בן 42 והוא אוהב אותי, הוא מבין אותי ומכיר אותי יותר מכל אחד אחר בעולם, אנחנו מאוד דומים ואולי יום יבוא ותהיה לי 10 אחוז מהאינטליגנציה שלו, הוא כל כך חכם, והוא רואה את הנשמה שלי, אני לא מוזרה בשבילו, הוא קורא לי נסיכה וגורם לי להרגיש כל כך מיוחדת וראויה, הוא יודע את כל הסודות שלי, לפעמים בא לי לצעוק מרוב אושר, אני לא מאמינה שהוא בכלל מתייחס אליי, הוא אומר לי שהוא אוהב אותי ושאף אחד אחר לא יקבל אותנו ואת אהבת הנפש שלו כי החברה שאנחנו חיים בה היא חברה מפגרת, אנחנו שנינו הרבה יותר מתקדמים בחשיבה שלנו, אנחנו יודעים שלאהבה אין גיל, ושהנשמות שלנו נועדו להיפגש.

הייתי רק בת 12, עם גוף של בת 10 כשהוא ראה אותי בפעם הראשונה. הוא אוהב את זה שלא התפתחתי עדיין, הוא אומר שגיל 15 עד 16 הוא הגיל האידיאלי לנשים, נשים מבוגרות בנות 17 מאבדות את ההילה שלהן, אבל אני לא צריכה לדאוג, יש לי עוד הרבה זמן, אני מקווה למות בגיל 16 כדי להישאר מושלמת בשבילו לתמיד.

ואני בת 15 ואחרי שנים של שיחות נפש והסתרה של החברות האפלטונית שלנו מכל העולם (הרי החברה הישראלית לא מוכנה עדיין להבין שיש כזה דבר אהבת אמת בין בת 15 ובן 42), הוא מחליט לשכור דירה כמה רחובות ממני, הוא רוצה להיות קרוב אליי, ואני בשמיים, הבן אדם הכי חכם בעולם שמכיר אותי יותר מכל אחד אחר- הוא רוצה לגור לידיי. אני כל כך ברת מזל שהיכרתי את אהבת נפשי בגיל 12, אף אחד בעולם הזה לא יבין אותי כמוהו.

וביום שהוא עבר לדירה הוא אסף אותי אליו, הוא רוצה להפגש לכמה שעות, זה היום המאושר בחיי, מעניין על איזה דברי מעניינים נדבר, מעניין איך הבית שלו ניראה, הלוואי ויכולתי לכתוב בזמן שהוא מדבר כדי שאני לא אשכח את כל הדברים המעניינים שהוא יספר לי על החיים שלו. אנחנו יושבים על הספה ואני אומרת לו שאני כל כך מאושרת, שהלב שלי עומד להתפוצץ, אני רוצה שהוא יספר לי על איך הוא היה כשהוא היה בן גילי.
אבל כל מה שהוא אומר לי זה להתפשט ולחכות לו ערומה על המיטה בחדר שינה.
אני כל כך מבולבלת, למה הוא רוצה אותי ערומה? הוא אמר לי פעם שהוא יודע לעשות מסז'ים אבל מה פתאום מסז' עכשיו?
ואז הוא ניכנס ערום, ואני שכובה על המיטה, אני קפואה בגוף אבל הדמעות זורמות, תברחי אני אומרת לעצמי, רק אני מכיר אותך באמת בכל העולם הזה, הוא אומר לי.

זה השעור הראשון שלמדתי בגיל 15: החיים זה לא כמו בסרטים- לפני הרגעים הכי מפחידים אין מוזיקה מלחיצה ברקע שמכינה אותך למה שעומד לקרות, הרגעים הכי מפחידים קורים בשקט רק עם דמעות״

 

BKSG - מקווה שהיא בסדר היום
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - זה נשמע מוזר. אבל את לא באמת רוצה לדעת
לפני שנה
קוברהה לבנהה - 😢
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - לגמרי
לפני שנה
BKSG - פאק צ'יטה.
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - לגמרי
לפני שנה
water violet - מחריד.
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאב לבלוגי זיתונית. לגמרי
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י