צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 12 שנים. 12 בינואר 2012 בשעה 13:52

לפני הרבה שנים פגשתי חבר שלי והוא סיפר לי שיש דבר כזה בדסם, יש שם שולטים ויש נשלטות, קוראים להן שם סאביות. אתה יכול לקחת לך סאבית והיא תעשה כל מה שבא לך. שאלתי, באמת? אבל אני רוצה המון. הוא ענה, תקשיב לי, כל מה שאתה רוצה, קטן עליהן. בזמנו סמכתי על החבר הזה ואמרתי לעצמי, וואללה מגניב, בוא צ'יטה, לך על זה והלכתי. ועוד מה זה הלכתי, עד לקצה.

שלשום הסאבית שלי ביקשה שאני אעשה לה סשן. שאלתי אותה בינוני, חזק או חזק מאד? היא ענתה שחזק מאד. שאלתי אותה איזה סשן היא רוצה והיא נתנה תיאור של סשן שבקושי מספיקים לעשות אותו ב 15 סשנים נפרדים של שלוש שעות כל אחד. אמרתי לה שאין לי אנרגיות, אבל מבטיח להשתדל לעשות לה מחר. הגיע הערב של אתמול, כל הערב לא שתיתי עראק כדי שאהיה צלול. שוב הבית הוצף מים וגם כל מיני עניינים. אבל הבטחתי שאשתדל, אז אספתי את עצמי ומצאתי בתוכי אנרגיות והתרוממתי. היא היתה רעבה אז הכנתי לה ארוחת ערב והתחלנו.

חישמלתי אותה בפטמות, שמתי לה אטבים עם שרשרת דקורטיבית שאיתה משכתי אותה לחדר השינה, הושבתי אותה על כיסא, קשרתי אותה שלא תוכל לזוז כמו שהיא אוהבת, שמתי לה כיסוי עיניים ועשיתי לה טיפול ווגינלי. קצת ספנקים, הצלפות לקישוט וזהו. אבל מה זהו, היא התפרקה לי בידיים והיתה צריכה את האפטר קייר שלי אז חיבקתי וליטפתי אותה כשעה עד שנרגעה.
את כל הדברים האלה שעשיתי לה, זו היא ביקשה, כמו שהיא אוהבת, אז עשיתי.

רק מה, פתאום שמתי לב שבמקום שהיא תעשה כל מה שאני רוצה, כמו שהחבר שלי סיפר לי, זה אני שעושה כל מה שהיא רוצה בכלל. מה כלומר סשן חזק מאד, זה יותר עבודה כמובן. בכלל זה המון עבודה אנרגיות וריכוז לעשות סשן מושקע (מוחה את מצחי המיוזע). מה היא עושה כל הסשן? יושבת כמו מומיה, קשורה ונהנית בכלל שמתעסקים איתה ועם הנשמה שלה. מה רע? מקסימום קצת כואב פה ושם אבל לכל דעה זה שווה את זה.

היום הלכתי לרופא שיניים, מה שאני ממש לא אוהב בלשון המעטה. ביקשתי ממנה שתבוא איתי, שאולי תנהג לי חזרה ותפנק אותי אחרי שעוקרים לי שן. אז מסתבר שהיא קבעה עם חברה ללכת למכון יופי לסדר את השיער.


לסיכום תקשיבו לי טוב. אם יספרו לכם את הסיפור שסיפרו לי, אל תאמינו במיל. הם מרמים אתכם. זה השולט שעושה כל מה שהנשלטת שלו רוצה.
פשוט אל תקנו את הסיפור הזה, תשמעו למאסטר צ'יטה.

נ.ב. אם מישהו רוצה לדעת מה הניק של החבר השקרן ההוא שסיפר לי את הסיפור הזה, ניתן לפנות אלי בפרטי ואני אתן לכם גם את הכתובת שלו כדי שתרביצו לו גם בשבילי.

פרסמתי גם בכיכר העיר.

זהבה - קוראים לזה מידתיות. אם היא יכולה לסדר לך את המזווה, אתה יכול להשקיע באפטר קר של שעה :-)

אפשר את נמספר בלי להרביץ לו? :-)
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - ;-)
}{
לפני 12 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - בשם העם ובקול השיוויוניות:

מ ת ח ל פ י ם.

ז״א גם וגם.

לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - אתם מותג בכלל נשמה
}{
לפני 12 שנים
kit-kat​(מתחלפת){אני} - למה מלכתחילה האמנת לו? הוי, התמימות.... (אומרת אני).

א. משעשע כתמיד.
ב. אמיתי כתמיד.
ג. מתגעגעת.
ד. כל התשובות נכונות.
לפני 12 שנים
צ'יטה​(שולט) - בדיוק
געגעתי, תבואו לבקר כבר.
חיבוקים ונשיקות מלאנים
}{
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י