צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 18 שנים. 15 באפריל 2006 בשעה 18:25

במסגרת התובנות החדשות שלי.
הבנתי שלא מתאים לי יחסי מאסטר/ית שיפחה/עבד.
מתאימים לי יחסים קבועים, לאורך זמן. היות ומאד קשה לי, למצוא בת זוג, שתעשה לי את זה, ממש, אני יכול גם לקיים יחסים קבועים, שהם לא זוגיות.
היו לי יחסים לא מונוגמיים בעבר, אך אני יכול לחיות ביחסים מונוגמיים, וגם פוליגמיים. למרות שהיתה לי פעם דעה מוצקה בזכות הפוליגמיות, היום איני משוכנע שזה רצוני.
ביחסים הללו אני אוהב לשלוט, להשלט או להתחלף. יחסים בהם רק צד אחד שולט, לא משנה לי מי, גם טובים עבורי. אני לא הצלחתי לעולם להישלט, אבל חושק בכך. אני בעיקר שולט.
אני לא עבד, ולא מאסטר. אני חושק ביחסים, שמכילים שליטה, אבל שליטה בשליטה, לא ביומיום, לא מעבר לסשנים. אני מרגיש שאני יותר בגדר Playfull, ורוצה משחקי שליטה. אני לא רואה בזה קינקיות, כשאני בסשן, אני רציני לאללה, לא משנה באיזה צד אני. אבל כשנגמר הסשן, יכול להתחלף. משחק משחק, אבל בשיא הרצינות. אמרה לי פעם דומית אחת שהכרתי, מאמסטרדם, I work hard, and play hard. אני מסכים להגדרה לגביי.
היחסים הרצויים אצלי, מכילים יחסי שליטה, בסשנים. מחוץ לסשנים, אני מאד רוצה אישה בגובה העיניים. אני מאד דומיננטי בחיי, אבל אוהב נשים עוצמתיות. אני אוהב גם ביחסים מחוץ לסשנים, שיש רגעים שבהם מבקשים סאביות (נשלטות (פועל)), ממני, או ממנה. זה מרגש אותי מאד, כשאני יכול לבקש, מבת זוגי, שתלך איתי, במה שאני רוצה, בלי שאלות, וגם להפך.
אני לא אוהב השפלות, מבלי לבקר את אלה, שכן אוהבים. אני לא קורא לסאבית שלי כלבה, כן קורא לה זונה. אני רואה בזונה, מקום של לראות רק אותי, לתת לי שירות. יודע גם להיות זונה. זה מקום נעלה בעיני, לתת שירות לבן זוגך, להיות ממוקד לגמרי בהנאה שלו/ה.

ניני - היי צ'יטוסוני
משהו חכם שקראתי הערב :

"...הרבה פעמים דברים שאנחנו עושים, חושבים, מרגישים ואומרים, הם תוצר של סערה פנימית, נראית או נסתרת, שקורעת אותנו מבפנים, שאוכלת אותנו, סוגרת אותנו, ולא מאפשרת לנו לראות את מה שאנחנו עושים לעצמנו.

השקט הוא בתוכנו, כך גם הרעש..."

(טל איתן)
לפני 18 שנים
צ'יטה​(שולט) - לא הבנתי כלום.
כלומר הבנתי הכל, אבל לא את ההקשר אלי.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י