סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 11 שנים. 7 בפברואר 2013 בשעה 17:29

אתמול חזרתי מהעבודה ב-11 בלילה ושמתי לב לעובדה שהאור לא נדלק. לקח לי עוד דקה להבין שניתקו לי את החשמל עקב הזנחה שלי. התקשרתי לחברת חשמל והתברר לי שהם מבצעים חיבורים רק עד 11 בלילה ושאתקשר למחרת החל מ-7 בבוקר. תחנוני לא הועילו והלכתי לישון לבד בחושך, לא לפני ששמתי שעון ל-8 בבוקר. קמתי היום בבוקר והתקשרתי לגמור עם הסיפור הזה והתברר שחברת האשראי לא מאשרת את התשלום. חיכיתי ל- 8:30 כדי שסניף הבנק שלי יפתח, ביקשתי שיגדילו לי את מסגרת האשראי לכרטיס ושילמתי את החוב. לשאלתי מתי מחברים את החשמל נעניתי שמתישהו במשך היום. הסברתי לה שהמקרר שלי בלי חשמל מאתמול וכל הדברים עלולים להתקלקל. היא אמרה שהמחברים בטח יתחשבו בעובדה זו.

חיכיתי עוד שעתיים בבית שיחברו לי את החשמל, מה שלא קרה. בזמן זה עשיתי כל מיני מטלות וביניהם להחליף חול לחתול. כשהתכופפתי להרים את שק החול נכנסתי חזק עם הראש בשפיץ של הארון וגרמתי לעצמי לפצע זב דם בצורת V. כאילו V for Victory כזה, של היום עלי כמובן. לא אלאה אתכם בפרטים של המשך היום שלי בעבודה, רק אומר שהוא כנראה חבר טוב של מה שסיפרתי קודם. כל כך חבר טוב, שכנראה אני צריך לעבוד גם מחר.

החלטתי שאני עושה סוף לכל העניין הזה של החברים שרוקמים לי יום לא מוצלח. חזרתי מהעבודה מוקדם לאסוף את המחשב הנייד של הבן שלי כדי שישמח כשאאסוף אותו. הוא פגש את המחשב בחיבוקים ונישוקים והבטיח לו שלא יקרב אליו שתייה משום סוג יותר. אמרתי לבן שלי שאני מוותר לו על התיקון מהפעם הקודמת, שהרי נראה לי שהוא כבר למד את הלקח. הסברתי לו שעבורי זה לא סכום גדול כמו שזה עבורו. הוא אמר לי: אבא לא, אני אמרתי שאני אשלם את הכל וזהו זה. אמרתי לו שהוא כנראה שוכח עם מי הוא מדבר והוא צחק.

זהו, עשיתי צעד ימינה ומעכשיו יש יום שמתחיל ברגל ימין.

חמוש ביום שמתחיל ברגל ימין הלכתי לעשות את הנצחון הראשון ביום ב- LOL, שהחמצתי אתמול והיה לי משחק מצויין שבו קבוצתי הביסה את הרעים וגם אני הייתי די טוב.

טם טררה רה, טה דם. נשיקה של דודים על הלחי של היום המקסים הזה שלי.

מאחל לכולכם יום מקסים כמעט כמו היום שהתחיל לי לא מזמן.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י