ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 12 ביולי 2006 בשעה 4:00

אני בהחלט טיפוס של לילה, אבל ממש לגמרי. אני נוהג ללכת לישון ב- 2-3-4. היום צריך לקחת את הילדים לקייטנות, אז הלכתי אתמול לישון מוקדם, 1 כזה. אני קם בדרך כלל, משעון מעורר, בערך ב- 9-10 בבוקר.
היום לפתע פתאום, מצאתי עצמי מתעורר, ביקיצה טיבעית, ב- 6 בבוקר. מוזר.

מסיכומי אירועי השבוע שחלף.

שבוע מאד אינטנסיבי, מלא מפגשים, מסיבות, הכרויות חדשות, יחסים נרקמים, מתפרקים. יחסים מעמיקים מאד, חברויות חדשות.
בן דודי הגיע מארה"ב לגור איתי חודש שלם. הוא מקסים, אך זה לא פשוט ככה באמצע החיים, לגור עם שותף לבית. הוא מקסים לגמרי, אך למרות זאת, זה לא עניין של מה בכך. אנחנו מסתגלים לנו לשיגרת חיים ביחד אט אט.

נפרדתי מסאבית מדהימה, שהיה לנו קשר סשנים מקסים, בתדירות של פעמיים בשבוע כזה. בחוזה היחסים בינינו, הוכרזה פוליגמיות, וחוסר רצון לזוגיות. לא הייתי מגדיר את הקשר הזה כסטוץ, הוא היה עמוק, הכיל הרבה רגשות, קירבה, ויחסי שליטה מרגשים ומספקים. כאשר נקרו בדרכי סאביות מקסימות, היא החלה לקנא. הרעיון שאני מסשן מישהי אחרת, עשה את בשרה חידודין חידודין, וגרר אצלה לגילויי קינאה שלא יכולתי, ואף לא רציתי, לקבל, ולכן נפרדנו. לתיאור סשן איתה.

לפני כמה ימים, בעת משחק הגמר, הלכנו כמה חברים לפאב, לראות את המשחק. באה חברה וונילית של אחד מהחברים. היא היתה ממש לגמרי מדהימה. פשוט לא יכולתי להסיר ממנה את עיני. אני לא נוהג לנעוץ מבטים בוטים, לכן רק ריפרפתי בעיני עליה פה ושם. עקב הצפיפות בפאב, ישבנו מכונסים בצפיפות, ממש כמעט אחד על השני. אותה זאתי, ישבה בצמוד אלי. עקב עיסוקם של רוב החברים שם, בסוגי טיפולים במגע, היו שם גם הרבה נגיעות, ועיסויים חלקיים וספונטנים במהלך המשחק.
מעט חילופי דברים ביני לבינה, כללו גם שיחה על בדסם. אני חוויתי אותה סאבית לגמרי. כחלק מהשיחה, הערתי הערת אגב, שאני נתקל בעולם הזה, בהרבה מקרי אונס, בין אם במהלך העיסוק הבדסמי, ובין אם לפני כן. הערה זו, הובילה אותה לפרוץ בבכי היסטרי, ולשתף אותי בנסיבות אונס שקרה לה. הצעתי לה, להיות שם בשבילה, ושתבוא לביתי, לאחר המשחק, וכך אכן קרה.
העניין הזה של גבר, שאונס אישה, מחריד אותי כל פעם מחדש. זה גורם לחוויה כל כך רעה לאותה אחת, מותיר בה צלקות כל כך עמוקות, שלא ראיתי כאלה שהצליחו להתנקות מהן לאורך חייהן. ממה שראיתי, במקרה הטוב, לומדים לחיות עם הטראומה הנוראית הזו, ולא מעבר לכך. זה פשוט מחריד. לדעתי צריך להחמיר באופן דרסטי את עונשם של בני זונות כאלה, שבמחי מעשה נוראי שכזה, פוצעים נשמה, וגורמים לה לשתות דם כל חייה. צריך להוריד לכאלה את הזין והביצים. זה פשוט מעשה נוראי כל כך. עונש כזה, אולי ירתיע חלק גדול מהאנסים, לא לעשות כדבר הזה לעולם.
כשהגענו לביתי התקשתה בלשוחח על כך, ולכן שוחחנו על דברים אחרים. נוצר בינינו קליק חזק מאד, והיא ריגשה אותי מאד. עקב הסיבה שבגללה באה, נראה היה לי לא הוגן, שיקרה בינינו כלום באותו ערב. אחרי כשעה, לפתע פתאום, רכנה על 4, כשאני יושב על כיסא המחשב, הרכינה ראשה, והניחה על ברכיי, באופן הכי טבעי ובגדר סאבית וותיקה. איזה קטע. הייתי בשוק. הרי המקום הזה של לרדת על 4, לבד, מיוזמתה, הוא התמסרות מדהימה בעיני, ומרגש אותי לגמרי. שיתפתי אותה בתחושותי, ובאופן הסאבי בו אני תופס את מה שעשתה. ליטפתי את ראשה, ברכות.
לפתע פתאום, קמה ממקומה, אמרה שלא נוח לה עם בגדים, התפשטה לגמרי, ונעמדה מולי בעמידה עם רגליים מפוסקות, ערומה, מולי. התלוצצתי ואמרתי, שהיא צריכה להרכין ראש, ומבט, ולשים ידיים מאחורי הגב, כדי לעמוד כמו סאבית ממש. היא מייד תיקנה, וכך עשתה. תשמעו, היא פשוט פצצה מדהימה. יפיפיה ברמות. פשששששששששששששש לגמרי. אני יושב שם, על כיסאי, בשוק בכלל מכל העניין.
מתוך צחוקים כזה, על הסאביות שלה, על איך היא ככה Natural, נתתי לה ספאנק על כל לחי של הטוסיק המדהים שלה. היא ביקשה ממני, לתת לה עוד קצת ספאנקים. רצתה לראות איך זה מרגיש לה. קטע לגמרי. הוונילית הזו נכנסה לעניין, ככה בקפיצת ראש. הסברתי לה שלפני הכניסה לעולם הזה, שצופן בחובו סכנות רבות, צריך לקרוא חומר, להבין. הסברתי לה שזה לא לעניין ככה, לקפוץ ראש, ובטח שלא בנסיבות שהביאו אותה לביתי.
אמרתי שאנחנו יכולים לישון ערומים יחד, מחובקים, כי לדעתי היא בחסך חום רציני, וכך היה. היא ניסתה לאנוס אותי, ללא הצלחה, ולבסוף נרדמנו חבוקים. בבוקר התעוררנו, והיא פשוט לא רצתה ללכת. אמרתי שמבחינתי זה בסדר, אבל שאני רוצה להיות עם בן דודי, באופן שלא יצטרך ללכת על קצות אצבעותיו, ברגישות המדהימה שלו, לאינטימיות שלנו, וכך היה. אחרי כמה שעות, קמה והלכה. היה לה חזק מאד מה שקרה בינינו, אפילו בגדר הזוי, וגם לי. אמרתי לה שתיזום, כי אני חווה אותה זקוקה לספייס, שתיקח את הזמן, ושתודיע לי מה קורה.
אתמול בערב, הגיעו אלי חברים מהערב של המשחק, באופן ספונטני. הרמתי לה טלפון, כדי לשאול אם רוצה לקפוץ. עשינו בשרים על האש. היא לא זיהתה אותי בכלל. אמרתי לה מי אני, ושאלתי בתדהמה, האם מחקה את המספר שלי ? אמרה שזה היה לה עוצמתי מדי, והיא מחקה. נפרדתי ממנה לשלום.
איזה קטע זה. כזה דבר עוד לא קרה לי.

חוצמזה, הכרתי סאבית אחרת, לפני איזה שבוע, והתחלנו יחסים בדסמים. לפתע פתאום, היא הודיעה לי שיש לה התלבטויות. אמרה שמתחילה להתאהב בי. אמרה שאני מעניק לה המון חום, והיא מרגישה שלא תוכל לתת לי בחזרה, את ההתמסרות שאני רוצה. אני לא משחק שם בבדסם. אני רוצה התמסרות עמוקה. יש לי סבלנות להתפתחות הקשר, אבל אני פוסע לשם, בחוזקה. שיחררתי אותה. אחרי יום חזרה ואמרה שהיא כן רוצה פתאום, שהתחרטה.

וואללה

טוב יש עוד לגמרי מלא דברים שקרו לי בשבוע הזה. ממש שבוע עמוס לגמרי. אבל חייב לסיים כעת, לקחת את הילדים. גם ככה יצאה פה מגילה שלמה.

ניני - בוקר טוב לך גורגורוני מקסימוני
יום נעים ומקסים לך !!
}{
:-)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ווי, ישר על הבוקר, תגובות. איזה קטע.
איזה כיף לי, נינוצקה מדהימה אחת.
}{
לפני 17 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - ככה...משחררים אותך לשבוע ואתה מתחיל למלא מגילות..?
:-)
תמשיך, אל תפסיק }{
בוקר טוב :)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - בוקר טוב גם לך, מארוקאית סקסית.
}{
לפני 17 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - תגיד, איך הגעת לזה שאני מרוקאית?
ויותר גרוע מזה - איך הגעת לזה שאני סקסית...!!

:-)))

לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - את העדת על עצמך כמרוקאית
על הסקסית, שמעתי
}{
לפני 17 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - מסמיקה בגאווה :)
נעים מאד להכיר - פולניה בת פולניה ופולני
:-)

לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - נעים גם לי
פולני בן פולניה
וואללה
}{
לפני 17 שנים
Lilu-FemdoM{Pon} - שבוע רצוף חוויות , החיים באמת יכולים להיות מעניינים כשרוצים :)

יום טוב:)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה מתוקה לבלוג שלי
זה רק חלק קטן ממה שקרה
יום מקסים גם לך
}{
לפני 17 שנים
@לוטוס@​(נשלטת) - כשכתבתי שלא מעניין פה ידעתי:-)
מי עוד ממלא פה דף כזה לאחר שבוע של התנזרות אינטרנטית?!
תמשיך להנות מהחיים...
ואיך איך קורים לך כל המקרים הכי מוזרים בעולם?!:-)
יום נהדר!
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - אויש
בוקר טוב מתוקה
יום מקסים גם לך
}{
לפני 17 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - חומד אני לא מספיקה לעקוב אחרי כול ההתפתחויות אצלך .....מתי אתה מספיק הכול.?
}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - חמודה אחת
זהו שאני לא מספיק
בגלל זה הזנחתי את בלוגי
}{
לפני 17 שנים
במבית{בעלי} - באמת שבוע מדהים ומוזר היה לך!!!
את ה"קפיצת ראש" של הונילית ...אני דווקא מבינה...
צריך הרי להתחיל ממשהו...אבל דווקא זה מה שמסביר את הרתיעה שבאה לה אחרי זה...<היא כנראה נבהלה מעצמה>לדעתי היא עוד תפנה אליך...
בוקר נפלא לך צ'יטוס!!!


לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - בוקר נפלא במבית
בהחלט יש מצב שתפנה
}{
לפני 17 שנים
Madame T​(שולטת) - מעללי צ'יטה בארץ הפלאות.... אצלך באמת המציאות עולה על כל דימיון :)
never a dull moment.....
העיקר שאתה חווה ונהנה וטוב וכייף לך ונחמד שאתה משתף אותנו במה שעובר עליך.
}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - אצלי אף פעם לא משעמם
}{
לפני 17 שנים
aka BODYGUARD - הצ'יטה ללא הפסקה...

:)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - אתה מדבר ידידי ?
קטונתי לידך.
רק שאתה מספר חלק מועט מעלילותיך
לפני 17 שנים
כיסונית - פשוט מהמםםםםםם...
מורידה את הכובע בפני ה"ונילית" ויכולה להבין מדוע הצליחה להפתח כך איתך :)
שימשיכו לבוא עליך ימים מאושרים שכאלו מגיע לך!!!!!

מלאנת'לפים }}}{{{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מקסימה אחת
האמת גם אני מוריד את הכובע
חבל שהזונה ברחה
}{
לפני 17 שנים
bg2005 - צ. - אני אוהב את הפשטות, הכנות והאי-התיפיפות שלך. קורא אותך בנאמנות.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה ידידי
לכבוד רב הוא לי איש
גם אני קורא את כתיבתך המקסימה
לפני 17 שנים
מאי - חיים משוגעים בלי להתאמץ. זה כל הכייף. :)
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - מי אמר שאני לא מתאמץ
מלא מתאמץ
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י