לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 9 שנים. 13 בפברואר 2015 בשעה 16:07

היום יום שישי ה- 13. יום שישי השחור. כששאלתי את ילדי אם הם מודעים לעובדה שהיום זה יום כזה אמרו שכן. בני הקטן (12) אמר שיש השנה שלושה כאלה. לבן הבינוני שלי היה מנהג לעשות ביום כזה מרתון סרטי אימה עם חברים שלו.

מוויקיפדיה: יום שישי ה-13 הוא אמונה טפלה לגבי יום בעל מזל רע. אסמכתאות לכך קיימות מאז המאה ה-19. מקור האמונה, קשור כנראה לחיבור של שתי אמונות הקושרות את יום שישי כיום בעל מזל רע ואת המספר 13 כמספר בעל מזל רע. באמונה טפלה זו, כשיום שישי מופיע ב-13 בחודש, הוא נחשב ליום מבשר רעות. פחד מיום שישי ה-13 נקרא פָ‏‏ר‏אוסְ‏קבֶ‏‏דלטריאפוביה.

בכל שנה יש בין יום אחד לשלושה שהִנם יום שישי ה-13. בממוצע, יום שישי ה-13 (כמו כל צירוף של יום בשבוע ויום בחודש) מופיע אחת לשבעה חודשים וליתר דיוק כל 212.35 ימים.

לפי החשבון שלי אם יש יום כזה כל 7 חדשים לא יכולים להיות שלושה בשנה בכלל ובטח שלא חודש לאחר חודש, אבל שיהיה. (למה אני צריך לבדוק כל דבר?). אגב, גם בחודש הבא בגלל פברואר הקצר (28 יום), (שבו כל הימים בחודש הבא מתאימים לתאריך בחודש הזה), יש גם יום שישי ה-13.

יצא לי להתאחסן במספר רב של מלונות ברחבי העולם בהם אין קומה 13.

מזל רע בתחת שלי. כל הגוזלים שלי בבית והמזל מצויין.

***

מחר יום האהבה.

לצערי נתקלתי בכמה תגובות לפוסט הקודם שלי על האהבה המופלאה של סוסי ים, שאין כזה דבר אצל אנשים.

אני רוצה להודיע לכם קבל עם ועדה שבמהלך חיי נצפו אצלי מספר מקרים של אהבה כזו, באופן אישי.

קשה לי לקבל את חוסר האמונה באהבה, בעוצמתה הבלתי נתפשת וההשפעה הגדולה שיש לה על אדם שנמצא בכזו אהבה. החיים עם אהבה גדולה צובעים את העולם בצבעים מרהיבים. לא רוצה לדמיין בכלל את העולם בלעדיה.

אני רוצה להרים כאן כוסית של עראק, לחיי האהבה.

נ.ב. שימו לב שיש בגלגלץ סופשבוע של שירי אהבה.

***

אני רוצה לנצל את הבמה שלקחתי לי כאן, כדי לאחל לכל קוראי, סופשבוע מקסים, יום שישי נטול אירועים לא נעימים ואהבה, אהבה כל הזמן.

נעלמת123 - מקסים אחד♡ לחיי האהבה
לפני 9 שנים
צ'יטה​(שולט) - ברוכה הבאה לבלוגי סאנשיין קטנה.
לחיי האהבה
}{
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י