שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 16 במרץ 2007 בשעה 11:26

קראתי את הפוסט הקודם שכתבתי, הבטתי בעצמי במראה, ושוב בפוסט, ושוב במראה. מה זה זה ? מי כתב את זה בכלל ? אני ? בטח הייתי שיכור או משהו. הרי דום מתחלף מסוכן לא מראה סימנים של רכות דביקה כזו בכלל בכלל. אני הרי קשוח מאד, ועשוי בלי חת. מבטי החד שלוח לפנים, וכולי יראת שילטון ושררה. אני חייב להפסיק לשתות כל כך הרבה.

***

סופ"ש עמוס פעילויות. אנחנו עם הילדים, ולא באים למסיבות כמובן. מזג אוויר חורפי, מיכל הנפט של הקמין הוטען במלואו לימים שכאלה. הבית חם, ונעים.
הבן הגדול שלי, יצא לחמשוש הראשון מהצבא. הוא מבסוט. הצעתי לו לבוא לבקר, אך הוא הודיע לי רישמית, שאחת הבחורות שהוא מכיר, תהייה חברה שלו אתמול. ושהיא הרבה יותר יפה ומעניינת ממני. נו שיהיה. אין לילדים כבוד יותר בימינו הטרופים.

***

הלכנו לישון ב- 2-3 בלילה. פתאום התעוררתי ב- 7 בבוקר. ראיתי תחת חצוף מולי. כשליטפתי אותו, הוא זז יותר מדי, אז קשרתי את הזונה, שלא תפריע לי. היא המשיכה להפריע, אז קשרתי אותה ממש לגמרי, שלא תוכל לזוז בכלל בכלל. על הדרך, ליטפתי לה עוד קצת את הטוסיק, ועוד כמה דברים שנקרו בדרכי. אחרי שבאתי על סיפוקי, הלכתי לישון. אה... בעצם שיחררתי את הזונה קודם, ואז הלכתי לישון. כשהתעוררתי, השעה היתה כבר 1:30. פששש..... הערתי את הגננת, בקריאות קצב, 1 2 3 הופה הופה הופה. היא כמובן, לאור היותה סאבית טובה, מייד קפצה מהמיטה, והחלה לקפוץ בחדר, למשמע הקצב שאני מכתיב.

***

שבת שלום וכיפי נורא לכולם.

***

אה, דבר אחרון, נזכרתי פתאום. אתם יודעים, אף סאבית לא פנתה אלינו, אחרי הפוסט שלי על פוליגמיות. נו באמת, בנות, אתן תתנו לנו עוד הרבה לחכות ? בטח אתן יודעות, שלדעתי לדום {מתחלף מסוכן}, אסור בכלל לדעתי, להתחיל עם סאבית בכלל. עיינו ערך מאמר שכתבתי בנושא, באלפוני. 1 2 3 הופה הופה הופה...... אה בעצם..... אויש...... טוב נו.... לא חשוב.

Annushka{()} - בוקר טוב מאסטר.
רק שאלה אחת-מי משנינו משתולל ככה בלילה שכשאתה מתעורר, אתה רואה תחת שלי מול העיניים שלך ?
תודה על בוקר בלתי-נשכח.
אוהבת אותך.
}{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - עכשיו את נהיית דביקה ?
צצצצ
}{
לפני 17 שנים
פוקה​(שולטת){CB} - עם זאת שגרה...שגרה זה רע?...
שתהיה לכם שגרה לנצח...
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - תודה מתוקה
לחיי השיגרה
}{
לפני 17 שנים
להט ותשוקה{ס} - אוחח שיגרה }{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - אוח לגמרי
}{
לפני 17 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - אין לי מה להגיד. לא כאן ולא בפוסט הקודם ובקודם וב....
רק חיוך גדול :)
ונשיקה וחיבוק
(לא רק לך, גם לגננת!)

שבת שלום }{
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - נשיקה וחיבוק בחזרה משנינו
שבת שלום ומבורך
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י