ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנוף בסוואנה שלי

מילים מילים ואת משמעותן, יבוא לו גל ישטוף אותן.
לפני 17 שנים. 24 באפריל 2007 בשעה 20:52

האמת, שזה נושא די שנוי במחלוקת, מאז ומתמיד, ובטח גם לאחר הפירסום של הפוסט הזה. עדיין, אני מרגיש התנגדות מאד גדולה למוסד הזה שקם לו, של מלכות בתשלום, ולאו דווקא בצדק.

רבים וטובים, משייכים את המלכות בתשלום, לגזע העתיק והלא גאה, של צאצאיה הלא ישירים של רחב, מאז היותה הזונה הראשונה הרשומה בעולם הקדם מודרני.

בתחילת דרכי בעולם הזה, מאד חיפשתי להסתשן בתור סאב, ולעבור חוויה, שלדעתי אמורה היתה להיות מתקנת עבורי, בהתנהלותי בחיים בכלל. ידידי, באדי, אמר לי עוד אז, שלדעתו, עקב העובדה שאני לא נשלט בכלל, הדרך היחידה עבורי, לקבל את החוויה שאני מחפש, תיתכן רק אצל מלכה בתשלום, טובה כמובן, אבל כזו. אני אז, תמהתי רבות על הדיאגנוזה שפסק, אבל היום אני מבין טיפ טיפה יותר, ויכול לומר דבר או שניים לגבי האמירה הזו שלו.

אפתח בדיון הזה, בבחינה של הפונקציה שאותה אמורה למלא מלכה בתשלום טובה בעיני. לאחר מכן, אפסע לדון באספקטים וסוגיות זנותיות אלו ואחרות.

מלכה בתשלום טובה, אמורה להיות מסוגלת לזהות ביעילות, בראיון מוקדם, את הפנטזיה המינית שאותה רוצה להגשים הלקוח שלה. ישנם הרבה אנשים פה בקהילה, שבאים לפה בכדי להגשים פנטזיה כזו, אך לא באמת מסוגלים להיות נשלטים בכלל. זו פוזיציה מאד בעייתית, שלהם. הם חפצים במימוש של חווית נשלטות, אך לא באמת מסוגלים להיות נשלטים. בנסיון שלהם לחוות את הפנטזיה שלהם, שאגב אני רואה אותה כבדסמית לחלוטין, הם מתקשים לבוא על סיפוקם, אצל שולטות באתר. לרוב הסיבה לכך נובעת מהעובדה שהם לא באמת רוצים או מסוגלים להתמסר. הם באים בכלל לקבל שמה, לקבל שליטה על המזו. הם מנסים בעצם לקבל את השליטה הזו בחינם. יש הרבה שלא מצליחים. ממש לגמרי לא. אותם אנשים, גם עקב העובדה, שלא יכולים בכלל להתמסר ולבוא בכדי לתת, {מי ישמע}, לא מצליחים לממש עצמם בזהות הבדסמית שלהם.

מלכות בתשלום, טובות, יודעות לזהות את הצורך, ומגשימות להם את הפנטזיה שלהם, בדיוק נמרץ. לא כולן כמובן, יש כאלה שלא מקצועיות, אבל מאידך, יש כאלה שכן. אלו, יודעות את העבודה, ומספקות את הסחורה של שליטה על המזו, תמורת תשלום לא סימלי.

אז מה רע בזה בעצם ? מה זנותי בזה ? העובדה שאותה שולטת מנוסה, שלא באמת באה מהצרכים שלה לשם, למעט הכספיים כמובן, אלא באה לתת בכלל, {מי ישמע}, ותמורת זה היא דורשת תמלוגים כספיים. אני רוצה להודיע לכם כולם, למרות שבטח יקומו להם הרבה קופצים נסערים, שלי, זה נראה בסדר גמור. אין בכך כדי לומר שאני עומד להיות מלך בתשלום, או אפילו, שוקל כזה כיוון. אין גם בכך כדי להעיד, שהייתי אי פעם אצל מלכה בתשלום, שהרי לא הייתי מעולם, ואולי בכלל חבל שכך.

יש שיעידו, שבדסם עוסק בצרכים מיניים בכלל, ולכן מי שמספקת כאלה, היא בעצם זונה. אני לכשעצמי, למרות שנתקלתי בדיון הזה, האם בדסם עוסק בצרכים מיניים, והאם אקט זה או אחר, הוא מיני בעצם. אני מאלה שגורסים, שלא כל כך משנה אם האקט הזה יכול להתפש ככזה בעולם הוונילי לפחות, בבדסם יש מקרים שבהם אקט שנתפס כמיני, יכול להיות לא מיני בכלל, בהקשר הבדסמי שלו. אתן דוגמא כדי לסבר את אוזן הקורא הנלהב של דברי. אפילו מציצה, של סאבית, יכולה להיות לא מינית בעיני. זה הכל תלוי הקשר ונסיבות. אני יודע שרבים וטובים יחלקו עלי כאן, ועדיין אני מצהיר בתוקף, שככה אני סבור.

עדיין, אין בכך כדי לשלול ממני את הלגיטימציה, לפסוק פה את דעתי, האישית, שמלכות בתשלום, יש מקרים שהן לא זונות בכלל. הן פשוט מספקות סחורה נדרשת, במקצועיות, שגם היא נדרשת, {מי ישמע}, ובכך יוצאים שני הצדדים לגמרי נשכרים מכך. מלכות מקצועיות בתשלום, זה אחלה לגמרי לדעתי, להרבה נשלטים לא נשלטים בכלל, וגם לכאלה שכן.

השולט אור​(שולט) - כתבת: מלכה בתשלום טובה, אמורה להיות מסוגלת לזהות ביעילות, בראיון מוקדם, את הפנטזיה המינית שאותה רוצה להגשים הלקוח שלה. ישנם הרבה אנשים פה בקהילה, שבאים לפה בכדי להגשים פנטזיה כזו, אך לא באמת מסוגלים להיות נשלטים בכלל. זו פוזיציה מאד בעייתית, שלהם. הם חפצים במימוש של חווית נשלטות, אך לא באמת מסוגלים להיות נשלטים. בנסיון שלהם לחוות את הפנטזיה שלהם, שאגב אני רואה אותה כבדסמית לחלוטין, הם מתקשים לבוא על סיפוקם, אצל שולטות באתר. לרוב הסיבה לכך נובעת מהעובדה שהם לא באמת רוצים או מסוגלים להתמסר. הם באים בכלל לקבל שמה, לקבל שליטה על המזו. הם מנסים בעצם לקבל את השליטה הזו בחינם. יש הרבה שלא מצליחים. ממש לגמרי לא. אותם אנשים, גם עקב העובדה, שלא יכולים בכלל להתמסר ולבוא בכדי לתת, {מי ישמע}, לא מצליחים לממש עצמם בזהות הבדסמית שלהם.

מלכות בתשלום, טובות, יודעות לזהות את הצורך, ומגשימות להם את הפנטזיה שלהם, בדיוק נמרץ. לא כולן כמובן, יש כאלה שלא מקצועיות, אבל מאידך, יש כאלה שכן. אלו, יודעות את העבודה, ומספקות את הסחורה של שליטה על המזו, תמורת תשלום לא סימלי.

ואומר לך:
את אותם הדברים בדיוק עושה כל זונה. תפקידה של הזונה הוא לזהות את הפנטזיה של שלקוח שלה ואת הצורך ולהגשים אותם. אם הן לא יגשימו את הפנטזיות ואת הצרכים הן יאבדו את הלקוחות שלהן בדיוק כמו כל מלכה בתשלום.

זנות היא דבר לגיטימי ואפילו חוקי. מותר לאישה להיות זונה - אסור לה לשדל לקוחות. אלא שהחוקיות של העניין לא הופכת אותו לבריא נפשית לזונה. עוד לא הכרתי מלכה בתשלום אחת שלא סבלה בדיוק מאותן הבעיות מהן סובלות יתר הזונות - הערכה עצמית נמוכה, ניתוק רגשי ועוד.

אז זכותה של כל אישה וזכותו של כל גבר לעסוק בזנות על כל גווניה. ואני מבינה שאף עבד לא יבוא למלכה בתשלום שקוראת לעצמה זונה - זו סתירה גדולה מדי. אבל בוא נכיר באמת, מעבר לצורך לשמור על התדמית, זו זנות לכל דבר.
לפני 17 שנים
צ'יטה​(שולט) - זהו שאני לא כל כך מסכים שזה זנות, בכל אופן לא באופן כזה גורף. זה תלוי הקשר.
לגבי שאותם הדברים עושה גם זונה, אומר לך, שגם מלצרית חיננית, שנחמדה ללקוחות שלה במסעדה.
}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י