בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 10 שנים. יום חמישי, 12 במאי 2016 בשעה 10:59

אני לא נוהג לפתוח בשיחה עם שולטות ו/או צעירות. שבוע שעבר חרגתי מהרגלי.

היא גם הייתה צעירה יחסית וגם בעלת מנטליות של "שולטת". את זה גיליתי תוך כדי שיחה.

איכשהו היא הצליחה להכניס אותי ל"עמדה" של נשלט.

מה זה "איכשהו", ומה זה "הצליחה". נתתי לה.

היה מעניין.

למדתי משהו שלא ידעתי קודם.

 

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י