צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דרך מוכרת בעיניים חדשות

מכניסה את ניסיון העבר לתיק, לא משאירה מאחור.
יוצאת לדרך לגלות.

אלה המילים שלי.
לפני שנתיים. 9 ביולי 2021 בשעה 16:02

את יודעת, שבפעם הראשונה שראיתי אותך על המדף, ישר ידעתי, שאותך אני בוחר. אפילו שהיית על המדף הכי גבוה, מלאה אבק ליד כל שאר הצעצועים שאף אחד לא רוצה. את לא היית שלמה, אבל היית מושלמת בשבילי. לא היה לך אף, אבל אמרתי, אין בעיה, נארגן לה אף. כשהורדתי אותך מהמדף, התעטשתי מהאבק. את צחקת, והצחוק שלך התגלגל והתאים בדיוק לתלתלים שלך. זה הצחיק גם אותי.. כי בדיוק ניסיתי לחשוב איזה אף לתת לך. אף קטן, חמוד כזה, שיתאים לפנים העדינות שלך. אף שלא יגנוב את תשומת הלב מהעיניים הטובות שלך. כשהיית על הידיים שלי, פתאום ראיתי שחסר לך טוסיק. (פוער עיניים בהפתעה). זה לא הבהיל אותי, את יודעת? אם הצלחת לשבת על המדף כל כך הרבה זמן בלי טוסיק, אז כל טוסיק שאסדר לך יתאים. המוכר אמר שאת במבצע, שאת הרבה זמן כאן, ועברת ממדף למדף, עד שהגעת למדף העליון בחלק האחורי של החנות. אבל זאת לא הסיבה שבחרתי בך. פשוט כשראיתי אותך בחנות, ידעתי שאת הכי מתאימה לי מכולם. לקחתי אותך הביתה, ניקינו אותך ובחרנו לך אף וטוסיק מושלמים בשבילך. אז תדעי לך תמיד, שהטוסיק שלך, אני בחרתי אותו בשבילך, ולכן הוא מושלם. 

 

היו לו עוד סיפורים, על עץ של במבה וריקוד עם דבורים... אם הוא רק היה יודע, כמה הטוסיק הזה, שהוא בחר לי, כזה מושלם ומענג, הוא בטח היה לוקח אותו בחזרה. אולי היה מחליף אותו באחד לא מוצלח, או אפילו משאיר אותי בלי טוסיק בכלל.

הוא בטח לא היה שמח לדעת שהיום אני צעצוע שלך. אני די בטוחה שאתה שמח על הצעצוע שגדלתי להיות. עם פנים עדינות, עיניים רעבות ותחת שלא יודע שובע. כשאתה אומר לי שאני הצעצוע המושלם בשבילך, זה עושה לי נעים בלב, גורם לי להרגיש גאה. כשאתה נהנה לשחק בי, לוחץ על כל הכפתורים, משתמש בי כאוות נפשך, כולך מחוייך ומסופק, זה מסב לי אושר עילאי. כשאתה חוזר לשחק בי שוב ומספר לי כמה אני מדוייקת עבורך זה גורם לי להרגיש בדיוק במקום שאני רוצה להיות בו. 

 

 

Story​(נשלטת) - מיוחד.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י