ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המתת השור

לפני 16 שנים. 29 בנובמבר 2007 בשעה 8:41

פעם, כשהייתי בהתחלת דרכי בבדס"מ, חוויתי שני חוויות שונות. האחת שיכולתי להגדיר כבדס"מ, השניה כמעט של אונס.
הראשונה, קיבלתי סטירה אך בסוף התמסרתי בעונג. השניה, אחרי היסוסים רבים, הכנסתי את האדם לביתי ומצאתי את עצמי פתאום מול גבר שבותח את פלחי התחת שלו ונותן לי פקודה ללקק לו את החור של התחת, לרדת על הברכיים ולהתמסר מייד.
עד היום, אני זוכרת את המקרה ה2 אירוע טראומתי. הפחד שאחז את ביתני באותו רגע גרם לי לזרוק אותו מהבית אך עד היום, ההרגשה היא לא נעימה.

מה הבדל בינהם ? המוכנות הנפשית.
אנס "עמיתי" פועל על מנת לדרוס אם לא "להרוג" את נשמת הקורבן. הגוף כאן, עם החיבורים הרגישים שלו לנפש, הוא כלי עצמתי בחושניותו המשדר כל כך הרבה תחושות לנשמה.
הנשמה מפרשת.
אני חייה עם גבר שעבר אירועים עוצמתיים בחייו והתגבר עליהם עם הרגשת ניצחון.
אותם הדברים כמעט עברתי עם הרגשת כישלון.
התוצעה היא שאני מזדהה עם הנשמות השבורות וחשה את האיסורים שלהם. אך אמפטיה היא עד שלב מסוים. אך האנשים הנושאים את המתלה הזו, אני פוחדת מהם. כמו הרבה מאיתנו. לכן, קורבן מרגיש לבד, בודד, עד שלא מכירים ב"סתתוס" שלו ככך. עד, הוא לא יכול להשתחר ממש.

הוא, בוחר באופציה של האושר. אושר כניצחון המביא את האדם לרצון להתעלות על הפצע. אך לא תמיד זה אפשרי. אך בהרבה מיקרים מדובר בהכחשה גרידה, והפצע לא מגלידה.
הסירוב כאן הוא סירוב להצמד, להכיר באינטימיות בעבל.
לפני כמה ימים,שודרה תוכנית בארוץ2 על אב שביתו התאבדה. אנורקסית, היא קפצה מהחלון ביתם והתרסקה על הרצפה. באותו יום, הוא דיבר על ביתו עם רכות ואנושיות רבה בעיניים. הוא דיבר כמובן על הסבל שלו, שלה ועל כל מה שהשתנה בעיקבות סירובה לחיות. והוא סיים עם המשפט הזה :" היום, 12 שנה אחרי, אני חושב שאני עדיין בעבל, לא סיימתי להתעבל עליה". יתכן שעף פעם לא יגמר אותו עבל. אך הפיתרון היחד דומני, הוא להכיר אותו מכ"כ קרוב, שבסופו של תהליך, הוא הופך למנוע ענק אל אנושיות, וכמעט לחבר.

admin66 - הגדרה של אונס היא "סיפוק יצר כתוצאה מטראומה או חסך שעבר בילדות" וללא הגעה לספוק נפשי אלא רק פיזי בלבד.
לפני 16 שנים
llulu​(נשלטת) - קיימים כל מיני סוגים של אונס....
התשובה שלי בכותרת
לפני 16 שנים
קשקש​(מתחלף) - אני תמיד מזדהה עם הנשמות השבורות, למרות שאין לי סיפורי טראומה לספר בעצמי.

קבלת האמת הסובייקטיבית כמנוף לשינוי בחיים.
למה בתור בני אדם אנחנו כל כך מתבלבלים לפעמים בפעולה הזו?
סך הכל לקבל את האמת. להחיות את המודעות שאנו טוענים שיש לנו.

ואולי כי אנחנו ניסוי של הטבע - פרוטוטייפ - שמסוגל לבצע שינויים גדולים גם בזמן חייו, ולא רק בין הדורות דרך אבולוציה, כמו רוב היצורים שחיים בטבע.

וכמובן שפרוטוטייפ, לרוב, אינו מספיק חזק עדיין כדי לבצע את מטרתו מבלי להישבר.

מודעות בוראת התעמתות שמרחיבה את המודעות.
המטרה הפרימיטיבית שלנו אחרי לשרוד היא להתחזק ולבנות קשרים וגשרים.
גם נשלטים, וקורבנות, רק דוחים את הקץ ומבזבזים זמן
כשמחליטים שאין הם רוצים להתחזק כלל. שהם מוותרים.
הפסיכולוגיה שלהם היא שונה אבל המטרה זהה.
היצר החייתי דוחה כל אידיאולוגיה תבוסתנית. והיא נותרת מבודדת מהעולם בתוך מימד אפל של חלומות.

כן. תגובה מרוחקת מרגשות. עימך הסליחה
לפני 16 שנים
llulu​(נשלטת) - Metus אני מודה לך על תגובתך כ"כ מלומדת. כמה דברים יש לי להגיב עליה. בעיקרון, אנחנו חיים בעולם של פרספציה. ואכן, הרבה בבסיס נובע מהמודעות והמודעות של המודעות. נכון אנו חיים בעולם של אלף ואחת אמיתות אך אקח דוגמה אחת כדי פשוט להבין כמה זמן ובתוך יחידת תרבות אחת, כמה זמן לקח כדי להגיע להגדרת אחת של "אמת" ...
קח את מוסג המציאות בציור ותאוריה ....דוגמה אפילו יותר מצומצמת : פרופורציות גוף האדם : השתקפות "האמיתית" שלו. נדמה שאתזה לקח לסיביליזציה המערבית כ2000 שנה להתמודד עימו. עד שנתשה את החיפוש.
מדע היא גם פרספציה במידה רבה. או יותר נכון, מציבה אותנו במדרגה מסוימת בהשתקפות המציאות הסוביקטיבית שלנו.
מעבר לזה, חובבנים שאנחנו, אנו חיים בוולגריזציה של מוסגים...בין פרויד לדרווין. כוח הוא ערך שלא קל להתפתר ממנו. פרויד הכניס את המוסג של הקורבן האבסולוטי. הוא הכניס במיוחד את המוסג של אחריות רגשית.
ומוזר לי להוחח שיש אמימיתה אחת שקשה לוותר על אבסולוטיזם שלה : יש כן אמת ריגשית : זו של פגיעה ו תוצאותיה ....עד כמה ניתן לקחת אחריות אבסולוטית עליהם? אני לא יודעת
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י