ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המתת השור

לפני 16 שנים. 14 במרץ 2008 בשעה 14:14

א\ יזון בין גברים לנשים: אני אצתרך להקפיד שיהו אותו מספר של גברים ונשים במסיבה שלי ואף יותר נשים מגברים כי - זה ידוע - גברים נותים להתלהב יותר ולהיות פחות ביישנים מנשים. לכן, שולטים, תשתדלו להביא לפות שפחה אחת או שתיים כאשר אתם באים,....אותו רעיון לגבי נשלטים.

ב\ לא כולם רוצים ומוכנים "להלווות" את ה נשלט\ת שלהם\ן לאחר וזה מובן לי לגמרי. באותה מידה, לא כל נשלט\ת מוכן ללכת עם כל שולט\ת אחרת וזה מובן גם לי. לכן, חשוב לבוא עם מוכנות לזה ולהמציא דרך שהנשלט\ת יוכל לסרב את מי שיפעול בגורלו\ה להיות. אני חושבת למשל שהגרלה התחלתית שכל נשלט\ת שתרצה יוכל לבחור בין 2 שמות שהוא יקח מההגרלה.

3\ אמצעי זהירות. : מילת ביטחון. כולנו אנשים מבוגרים ואחראים. אם ירצו להשתמש במילת ביטחון, כמובן חופשי ומבמהלך הערב, יהו כמה סבבים על מנת שכל אחד יוכל להיות בשימוש או להשתמש בכולם - אם רוצים - ותלוי בתאבון של כול אחד\ת. -אמצעי זהירות נוסף הוא כמובן נוכחות של השולט\ת שהעבד שייך לו או לה אם ירצו.

4. הגרלת הגבולות. לא כל אחד מוכן להעבור את הגבולות שלו\ה אך הרעיון הבסיסי שמנחה אותי - וגם שימצא אני מניחה בדינמיקה של הקבוצה או קבוצות, יהיה כן להתעלות מאחד או כמה מהגבולות של עצמינו. לכן, בשלב מוקדם או מאוחר של ה"משחק", תיהיה הגרלה שבה כל שולט/שולטת יעלו בגורל גבול מסוים (נניח מדיקל) . עם אותו הגבול, אשור לשולט\ת שהגריל את הגבול הספציפי להתגר או לחשק עם הנשלט\ת שיפועל בידיו, אך לגבי השאר, אפשרי בהסכמה.

5. הנשלטים\נשלטות יהו עירומים\ות מתחילת המשחק. זה יתן כוון מיני בדסמ"י למסיבה מלקתחילה. יהו תנורי חימום אם צריך ...לא לדאוג.

6. השטיחים שלי. תקפידו לא ללכלך אותם -). הסדינים...זה משהו אחר. מכוון שהדירה שלי רק 3,5 חדרים (ו2 מרפסות-), לא 100 יוכלו לבוא על ההתחלה. לכן, מי שרוצה לבוא ממש, נא לאשר את השתתפותו על "בטוח" להנאה של כולנו.

7. תשלחו רעיונות...זה ברכה -)

פרלין​(נשלטת){ש} - עירום מההתחלה?
פאק! הולך להיות פראי שם!
לפני 16 שנים
נסיך הכתר - נשמע אחלה- בעלת הבית מקבלת אותנו בכניסתנו ערומה כביום היוולדה?
לפני 16 שנים
llulu​(נשלטת) - תשובה להארה של פרלין : כך אני מקוהה ואת מוזמנת כמובן
תשובה לנסיך הכתר : התשובה היא כן אם אין לי זיין בפה או דבר אחר....
לפני 16 שנים
josa​(נשלט) - מסיבה בירושלים? נשמע פנטסטי ויותר מכך.

אשמח להשתתף, אם אזכה לכבוד כמובן.

בכל מקרה, אשמח לשלוח רעיונות (עדיף למייל, אם אפשר...)..
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י