אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המתת השור

לפני 16 שנים. 30 ביוני 2007 בשעה 6:39

הלילה הזה היה לילה של פריצות...
מאסטר אני יודעת, לוקח אותי לעוד צעד.

אפשר לומר שעשיתי ניסיונות לטרפד את המהלך. בדרך למועדון, הידיעה פשוטה של הלא ידוע חשף אותי לחרדה. רגעים של התנגדות, של מרד, כעס עז עולה בי ודליק כול כך לניצוץ מזדמן. מאסטר נתפס רגע בקיפולי הסערה הקטנה של השפחה אך נעצר. הוא מבין את הפחד שלי אך גם את סקרנותי. אנחנו ממשיכם, יד ביד עד לכניסת המקום.

המקום עצמו בנוי לסשנים ולאורגזמות מכול סוג. בולט שם אווירה נינוחה לצד זו של הזמנה לפריצה ארוטית מוגנת. החדרים הענקיים עם המיטות רחבות כמו בריכה.. עליהם, רואים, יודעים שזוג או יותר עסק כאן בסקס, הסדינים מקומטים באחד הפינות. שם גופות נגעו, חשקו והשאירו באוויר את ריח ההורמונים.
מאסטר סוגר את הדלת של החדר ומכסה את עיניי. אך בעל המקום דאג גם לזה והשאיר חלונות על הקירות פנימיים לווייריסטים.
הוא פוקד עלי להתפשט...אני כבר רטובה. לא תיארתי לעצמי משיכה שכזאב לאדם, למצב, לסוג ארוטיקה שונה כול כך.
מונח לצברי הקולר. כאשר הוא תופס אותי אם הרצועה ומוביל אותי אליו, ערומה ומקולרת, ההרגשה של שייכות עצמתית כול כך. הוא מצליף בי. אני כבר שיכורה באדרנלין.

הכאב מורגש אך אני לא רוצה להפסיק, רוצה להתמודד אם המגע הבא של השוט על גופי.עוד אחד, עוד אחד. הראש מלא בתמונה המנטלית של שנינו: אני הגוף התלוי, המעונה, הערום והנתון לכול גחמה של המאסטר.
עיניי, פי מכוסים. החושך הזה המוכר לי ועוזר לי לברוח בים הפנימי שלי. אבל מאסטר מרגיש את הבריחה ומצליף יותר ויותר חזק עד שמוציא אותי מהפינה שלי.
אני שומעת קולות מעורפלות תחילה.הם מחזירים אותי למבט של האחר, למבט של הזר.אני מבחינה בשיחות בנאליות, באותה מידה, יכול היה להיות על הבורסה. הרגשה מוזרה פולשת בי: ההמון הממשיך בעיסוקיו הרגיל לצד השפחה שנהיה חפץ, אנונימית כול כך. ערומה.

לא ...לא....לחשתי ,התחננתי, על ארבע, בחדר המגן עדיין. ידעתי על כוונותיו לחשוף אותי לקהל הרחב אך לא חשבתי שהרגע הזה יגיע עכשיו..
"את הולכת להיות עם עניים מכוסות רוב הזמן" הוא אומר. זה אמור לנחם אותי אך ההלם עוצמתי שהמוח לא מגיב יותר לים של רגשות: רק צף על סף ראשי צורה לא גמורה של שיכרון חושים.

לא....לא ...התחננתי אך רצועת הכלבה כבר על הקולר ואני מובלת לבחוץ, לפרוזדור. גופים בערום לא משארים אף פעם אדישים. גוף על ארבע עוד יותר, במיוחד אם קימוריו כבדים, עם שדיים מלאות , עם מותניים רחבות. תמיד התביישתי בגופי. לקחת אותי בפומבי בכול פאר קימוריי הוא מעשה אמיץ מאוד מבחינתו ובלתי אפשרי מבחינתי. לא כך יותר. אני כבר על הרצפה, זוחלת על ארבע, עניים מכוסות ועוברת אני יודעת ליד קבוצת של אנשים היושבים על הבר. שקט קל עולה מהקבוצה. אני בהלם עמוק. רצה הכלבה אחרי המאסטר. לו, אין טיפה של בושה. ..אורי הלבן, מזיע מיצים של פחד אבל גם של סקס ....מכסימליות ארוטית.
מאסטר חושף את כולי בכול בושתי גם : מזוכיסטית אני. עכשיו כולם יודעים.
סוף הטיול נגמר בין הרגלים שלו. ראשי מונח נרגע. אני תלויה בו עד בלי די. המוח המוצף הפסיק להביע מילים ורעיונות מעוצבים. אני ים של בשר חושני. זה הרגע שמלאך העובר לידנו ,מבחין בנו
ומתקרבת.
בחושך הפנימית שלי, אני מבחינה רק בליטוף קל המרחף על פניי ומתמכרת לאצבעות של המלאך.
"אפשר ?" היא שואלת מאסטר
"בוואדי ..חופשי" הוא עונה
המלאך חוזר אל גופי הנטוש מכול התנגדות ומנחית על אורי ליטוף של משי
" היא לא איתנו " שואלת בהומור.
היא בNASA עונה מאסטר לפני שהמלאך נאלם שוב בחושך בדיוק כפי שהיא הופיע ...
מאת sweetslave(מתחלפת){משוייכת} תגובה ל:שאלה של שבת 00:18 05/11/06

Tulsa​(אחרת) - I was there that night so long ago. That was the night that I began to admire you . That was the night that I wanted to be in your precense so that perhaps some of your bravery and submission would wear off on me
לפני 16 שנים
llulu​(נשלטת) - yes I know my Dear and this is formidable to see it again through your eyes and with your admiration.
but physical submission is one thing...the mental one is another.
sometimes. i hate my body...but only sometimes...the rest of the time,. i accept it and even with love since it gives me so myuch pleasure.
the body of a woman is made as such that there will be always a man to sherish...men are so amourous of women....
as per my submission, the more i submit- or not submit, the more i realise that i am far from that real submissive person i would like to be.
brave I am. submissive not yet
when i will understand the real beauty of acceptance, both of life and of a power bigger than mine, then i will be truly submissive.
please, go on with your search and your very own bravery
there are plenty of them out there...in you
לפני 16 שנים
alona. - איזה יופי לקרוא אותך מתקלפת , נלחמת ומנצחת.
חבל שלא הייתי שם לראות את זה אז .:)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י