שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הכל...ועוד קצת...

סיפור חיי ולאו דווקא הבדס"מים...
כתיבת הבלוג מהווה חלק בלתי נפרד מהפרופיל ומהמסע שלי כשולטת וכאישה.
לפני שנתיים. 8 בספטמבר 2021 בשעה 10:01

👑


הכלב הגיע בסביבות 22:00 עם מלא אלכוהול כרגיל.
בהתחלה בירה, סיגריה, שיחה חברית, קצת צחוקים עם הילדים... כבר מוכר להם לחבר מעבודה😉
יושבים לנו שם במרפסת...
ואני חמה עליו אש!
בא לי לפרק אותו!
כל כך חיכיתי לרגע הזה!
הכנתי את המקל מבעוד מועד בחדר השינה.
עכשיו רק צריך להמתין שכל הילדים ייסגרו בחדריהם ונוכל לחמוק לחדר השינה.
זה מתאפשר בסביבות 23:30
שלושתינו נכנסים לחדר השינה. אני מצווה על הכלב להפשיל מכנסיים ולהיצמד לשידה. ביקשתי ממנו לבחור מספר מ30 עד 60. הוא בחר 40. אוקיי! כלב! 40 מלקות בארבע סטים של 10 ואתה סופר! כן מלכתי!
בעלי יושב על המיטה ואני רואה בזווית העין איך הוא מתכווץ עם כל מכה שאני מנחיתה על התחת של הכלב שלי. אוחחח השריקות של הקיין באוויר לפני שהוא נוגע בתחת....ממממממ זה פשוט מהפנט אותי!

 

כואב לו ממש, הוא סופר בקושי אבל סופר וסופג. הוא יודע שזה חלק מתהליך החינוכי שלו וגם עונש על משהו שלא אהבתי.
תוך כדי, אני עוצרת ומוודאה שהוא זוכר על מה המלקות. הוא חוזר כמו תוכי על מה ואני ממשיכה והוא סופר ומתנשף. מחזיק את עצמו כדי לא לצעוק.
בין הסטים אני נוגסת חזק בתחת שלו, נושכת להנאתי והוא מתפתל מכאב וגם מגוונת עם נעיצת ציפורניים. כשהוא קופץ מכאב זה מטריף אותי. בעלי על גבול התקף לב אבל אני ממשיכה😈 חיכיתי לרגע הזה כמה ימים! בסופו של דבר החלק החינוכי מסתיים כשהכלב שלי עם דמעות של כאב ומתנשף לו בכבדות.


הוא מקבל ליטוף על פניו המזיעות ומחמאה על העמידה וממשיכים. בכל זאת, בעלי שם ומחכה לחלק שבו הוא יהיה שותף פעיל.
אני מצווה על הכלב להתפשט, לעמוד עם הפנים למיטה, ידיים מאחורי הגב ולהסתכל עלינו, לא לעשות כלום עד שאגיד לו.
אנחנו מתחילים להתחרמן עם בעלי, מפשיטים אחד את השניה, מתקדמים והכלב עומד ומסתכל ואז אני רוצה להטריף אותם ואת עצמי עוד. לוקחת את הסטיספייר מיי לאב!!! המצאה הכי גאונית שיש, מצמידה לדגדגן ומתחילה לענג את עצמי לעיניי שניהם. לבעלי יש פריבילגיה לגעת בעצמו ובי ולכלב אין את האופציה הזאת. הוא עומד עם הידיים מאחורי הגב ובוהה בכוס הנוטף שלי עם הצעצוע על הדגדגן וליטררי מיירר! אוכל אותי בעיניים שיוצאות לו החוצה מרוב תאווה ומחכה למילה ממני כדי להתקרב. אני מסמנת לו עם הרגל להתקרב ולהתחיל מאצבעות של כף הרגל..לאט לעלות למעלה עד שאני מכוונת אותו למפשעה. בו בזמן אני עם הסטיספייר, כל פעם מגבירה את עוצמת השאיבה, בעלי משמאלי משחק עם הפטמות ומאונן לסירוגין. בשלב מסוים אני גומרת ומצווה על הכלב להתחיל ללקק, למצוץ את הדגדגן הזקור, לשתות את כל מה שניגר מהכוס המלכותי שלי ובו בזמן אני יורדת לבעלי.

To make the long story short..

היה לנו יותר משעה של טירוף, החלפנו אלוהים יודע כמה תנוחות, הפסקתי לספור בשלב מסוים כמה פעמים גמרתי אבל יותר מ10 זה בטוח. שניהם לא גמרו במשך כל הזמן הזה!
בסופו של דבר הכלב גמר כמו כלב! אוננתי לו עם כפות רגליי, הוא תפס אותן בשלב מסויים והתחיל לזיין בטירוף ממש כמו שכלב מזיין את הרגל של הבעלים, ככה הוא זיין את כפות הרגליים שלי. הוא קיבל הוראה לגמור לי על כף הרגל וללקק את הכל. וכך היה!


סיימנו וחזרנו עוד לשבת עד שתיים וחצי בלילה. תוך כדי שאנחנו יושבים שם במרפסת, הכלב לא מפסיק להסתכל על רגליי. בשלב מסוים אני לא מתאפקת ומצווה עליו לזחול על 4 לרגליי ולמצוץ את האצבעות שלי, שם במרפסת, לעיניי בעלי המצחקק. אני מעשנת לי להנאתי והוא מענג לי את הרגל עד שעצרתי ושלחתי אותו למקומו. כלב טוב שלי🐶🐶🐶🐶🐶

אחרי שהוא שוחרר הביתה, בעלי התנפל עליי להמשך החגיגה.
היה סיום🔥לערב🔥🔥🔥

 

המלכה ליסה♥️👑♥️

נשלט מנטלית - פשוט מקסים
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - מדליק. אהבתי.
לפני שנתיים
xpredatorx​(שולט) - כוס ותפוח דבש יש לך.
לפני שנתיים
עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - 🔥🔥🔥🔥🔥
לפני שנתיים
GIJOE​(נשלט) - משובח!
לפני שנתיים
אחדעלאחד - כמה כוח יש לך, ממש קטלנית
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י