צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סוף עידן התמימות.

"אנחנו חופשיים עד לרגע ההחלטה. מרגע זה, ההחלטה שולטת במחליט". {ברטראנד ראסל}.

"והוא מכה על חטא
והוא מכה על תוהו.."

{מילים, יונתן רטוש - לחן, צביקה פיק}.
=========================
לפני שנה. 21 באוקטובר 2022 בשעה 4:54

11 ימים לבחירות, הכרעה כנראה לא תהיה, זו אינה משאלת לב.

כדי, שתהיה הכרעה ולא סבב בחירות נוסף, חשוב לצאת ולהצביע, כל קול קובע וזו אינה פארפרזה.

כל אחת ואחד מאיתנו, צריך לחשוב למי להצביע.

קרובי ואני וכל חבריי יצאו להצביע, לגוש של לפיד. גוש גדול של לפיד, יכול למנוע ממשלת ״ימין, מלא מלא״.

הסיבה שאני נגד ממשלה כזו, מאחר ואיני רוצה שהמדינה שלנו תהפוך למדינה הלכה!. 

זאת, כנראה המטרה של סמוטריץ׳. 

אולי כשר תחבורה היה בסדר, אבל, מאחורי המילים החלקלקות, יש לסמוטריץ׳ מטרה ברורה (מעבר לשינוי במערכת המשפט וביטול משפט נתניהו).

סמוטריץ, רוצה שאזרחי המדינה, יחזרו לחיות על פי ההלכה.

״מדינת ישראל, מדינתו של העם היהודי, בעזרת ה', תחזור להתנהל כפי שהתנהלה בימי דוד המלך ושלמה המלך. רצוני בטווח הארוך הוא שמדינת ישראל תתנהל על פי התורה."

הווה אומר, שנשים לא יוכלו (למשל) להחליט אם הן רוצות לבצע הפלה.

וזו רק התחלת יישום המטרות, של סמוטריץ ושותפו בן גביר.

איני רוצה, שתקום ממשלה, שתהפוך את אזרחי המדינה, לאזרחים, שלא יכולים להחליט כיצד לחיות את חייהם.

ממשלה, שבה סמוטריץ׳ ובן גביר שותפים, ממש לא כוס התה שלי.

לכן, מנסה לשכנע את כל מי שאני מכירה, שאינם רוצים לצאת להצביע, שיצאו לקלפי להצביע, כל קול קובע.

בקשה נוספת, לחשוב היטב איזה פתק לשלשל לקלפי.

 

שבת שלום.

להבה חשופה.

 

שולט קשוח וקשוב - מזדהה איתך 🌹
לפני שנה
מחפש חזקה​(אחר) - כנראה השטיפת מוח שעשו לך הצליחה...אף אחד לא יכול לבטל את המשפט של ביבי ואף אחד לא יהפוך את המדינה למדינת הלכה ולא,אני לא ביבי ובטח לא בן גביר
לפני שנה
שקט1 - אני וכל המשפחה המורחבת נבחר רק בציונות הדתית כי אנחנו יהודים. וכי המדינה מתפוררת לנו מול העיניים.
וכי אנחנו לא חלק ממדינת תל אביב.
כשיבזזו לך את השדות. כשתסעי בפחד בכבישים שלך אולי תביני.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - * בן גביר וסמוטריץ ממש לא רוצים מדינת הלכה, כדאי להקשיב למה שהם אומרים ולא לאוסף השטויות שכולם (אנשי תקשורת ופוליטיקאים עלובים) יורים לכל הכיוונים.

* לפיד הוא הוא בור ועם הארץ! הוא שקרן פתולוגי (אפילו על השירות הצבאי שלו יש כמה וכמה גירסאות. לפני שבועיים הוא ענה לשאילתה וכתב שהיה בשיריון, שלשום, בראיון לאחד ערטצי התעצולה, הוא אמר שהוא היה בנ"מ ושבמלחמת לבנון הוא היה שבוע בשיריון... לא הגיוני! ולא נדבר על הקומבינה שאבא טומי סידר, לילד חסר הבגרות והצניח אותו לבמחנה.. אני לא רוצה שאדם שלא מסוגל להגיד את האמת, או שסותר את עצמו כל שני וחמישי, ינהל את המדינה שלי

* לפיד לא מסוגל להקים ממשלה, כנ"ל גם גנץ. לפיד בונה על בחירות מספר שש, שבע, שמונה ולבינתים להקים ממשלת מיעוט שתדרוס כל זכר לדמוקרטיה, כמו שלפיד הדקטטור אוהב לשלוט בפודלים שלו במפלגה שלו.

* נתניהו הוא מנהיג דגול, אחד האנשים הכי חכמים בעולם (את זה לא אני קובע, אלא אנשי מקצוע בכל העולם). בתקופת נתניהו ישראל הפכה ממדינת עולם שלישי למעצמה השמינית בעולם. הפערים החברתיים קטנו משמעותית, ישראל היא מדינת שפע בניגוד למשטר צנע שהיה נהוג בימי הפנקס האדום המקולל. יש עוד דרך ארוכה לפנינו, לפרק את ההסתדרות, מכון התקנים, דואר ישראל, רגולציה, שירותי ממשלה ועוד...

* הממשלה הנוכחית היתה דורסנית, מלאת שנאה, דפקו אוכלסיות שלמות ומאוד ממוקדות- חרדים, פריפריות מצביעי ימין. יש עתיד ומרצ הן המפלגות הכי גזעניות ומלאות שנאה שיש (תשאלו את שי פירון שמחביא דוח שעסוק בדיוק בנושא הזה). שנים מספרים לנו שנתניהו מסית, מפלג וכל השטויות האלה, אבל כשמבקשים דוגמאות לאמירות מפלגות, אף אחד לא מוצא כלום חוץ מ"חמוצים"... כי אין! נתניהו הוא הפוליטיקאי הכי לא מפלג ועובדה שלא פעם הוא הכניס מפלגות אחרות לממשלה שלו כי הוא מאמין בתמיכה רחבה ויציבות, על מנת לקדם תהליכים ורפורמות חשובות. לעונת זאת, לפיד קורא למי שלא מצביע לו, כוחות האופל, חראות. ליברמן שולח אנשים למזבלה ויש עוד מלא.....

* משפט נתניהו הוא בדיחה עצובה. המשפט צריך להתבטל מ"הגנה על הצדק". החקירות מזוהמות ומושחתות ונעשו בהן כלכך הרבה עבירות ופשעים כנגד אזרחים. לבינתיים, כל עדי התביעה, הוכיחו בדיוק ההפך ובעצם חיזקו את ההגנה, למרות כל הניסיונות להעלים חומרים ולרמות... אם זה מה שהמשטרה-פרקליטות עושים לראש ממשלה, דמיינו מה עושים לאזרח הפשוט. במקרה הזה פגסוס לאנשים הקרובים לנתניהו, פשפשים לעדים שסוחטים מכל כיוון, בפעם הבאה, יש יכול להיות אני, אתה ואת...

* כל אחד רשאי לבחור למי שהוא רוצה, לבינתיים, אנחנו מדינה חופשית, אבל כשמחרימים חצי העם, אי אפשר לדבר על אחדות וגם אי אפשר להגיד לי, שהצבעתי ליכוד בראשות בנימין נתניהו, שהבחירה שלי לא מקובלת עליו ושכדאי לי להחליף אותו במישהו אחר.

* שבת שלום
לפני שנה
בטי בום​(שולטת) - לא היה מנהיג שעשה נזק כמו נתניהו, הבעיות בדרום הם לא משהו חדש, חוסר המשילות הוא לגמרי תוצר של החלשת המשטרה ומערכת המשפט שהוא חתום עליה.
מצב בתי החולים הוא תוצר של ההפקרה שלו.
אגב הימין לא העביר כספים לדרום במשך מרבית הקדנציות שלו.
אולי לפיד לא חכם כמו נתניהו אבל בטוח הוא לא מושחת כמוהו.
והדבר הכי גרוע הוא הלגיטימציה של נתניהו לכהניסטים.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - יש לא מעט בעיות שצריך לטפל, אבל לצערי, כדי לטפל אותן, צריך לעשות מהפיכה של ממש בבתי המשפט (רק אחתמול שחררו למעצר בית, איש שעשה לינץ מחריד בעכו ושאחראי לשריפת המלון בעיר במהלך המהומות בשנה שעברה. וזאת רק דוגמא אחת) אבל חס וחלילה לגעת בשופטים המורמים מהעם.

בתי החולים לא היו במצב טוב מבשנים האחרונות. הגיבורים עלמייבוש. מערכת הבריאות, הוא שקר, גיוון שכל שנה מועברים תקציבי ענק לבתי החולים. אני מבקר הרבה מאוד בבתי חולים ובקשר עם רופאים, כסף הוא לא הבעיה!! הבעיה היא שהכל מנוהל כמו בשנות החמישים ניהול "הסתדרותי" בזבזני ודי מטופש. לדוגמא, לפתוח מק"ט בכללית זה עניין של מינימום שנה. מניסיון, זה גם יכול לקחת שלוש שנים!!! ושלא נדבר על השחיתות מתחת ומעל לשולחן...

באר שבע נמצאת בפיתוח מסיבי כבר לא מעט שנים, יש עליה משמעותית בגידול האוכלסיה בדרום, כולל הרחבות ביישובי עוטף עזה. האם צריך להקים עוד עיר או שתיים בדרום ולהעביר אליה, משרדי ממשלה, למשל, לעודד חברות לעבור לדרום (או לגולן) חד משמעית! זה נעשה הרבה יותר מבשנים עברו.

לפיד הוא האמא והאבא של המושחתים. הבן אדם הזה לא מסוגל להוציא משפט של אמת מהפה. לשירות הצבאי שלו יש איזה שלוש גרסאות (העובדה שהוא משקר היא הבעיה ולא מה הוא עשה בשירות הצבאי שלו), שלא נדבר על המעבר שלו לבמחנה, שהוא שחיתות בפני עצמו.
לפיד הוא דיקטטור ששלוט במפלגה שלו ביד רמה ואכזרית (עופר שלח, פתח את הפה ונבעט בבושת פנים, לדוגמא והוא לא היחיד) וכך הוא פועל גם כראש ממשלה (מינויי מקורבים לא חוקיים, דריסה גסה של כל הבטחה לציבור, בזבוז כספי ציבור. כל מה שמעניין אותו זאת התמונה לתעמולה).
שלא נדבר על הקשרים שלו עם מילצ'ן ועל העובדה שהוא לא הוציא אישור ניגוד עניינים (למרות שהוא טוען שכן, אבל הוכח שהוא שוב משקר) ופעל רבות לקדם את חוק מילצ'ין, שממש במקרה סיפק לו סיגרים, מימן לו חופשות, מימן לו את הקמת המפלגה ועל הדרך, מילצ'ן, גם מימן הוצאת ספר משותף לבת שלו ולגברת לפיד.
לפיד אחראי גם על חוק ישראל היום, שהיה אמור לפעול לטובת הבוס שלו לשעבר, שמעניק לו סיקור אוהד כמו למנהיג בדיקטטורות החשוכות ביותר, כנ"ל אמצעי התקשורת.

לפיד הוא גם על הדרך מחזיק בתואר ח"כ בעל הנוכחות הנמוכה ביותר במליאה ובוועדות. לא פעם, הוא נקנס על כך וזה נדיר שמופעל כזה הליך על ח"כ.

אני בעד חופש ביטוי, גם לכאלה שאני לא מסכים עם דעתם וגם ל"כהניסטים", כל עוד, זה עומד במגבלות חופש הביטוי. אני דואג יותר מחברי הכנסת הערבים, שהם תומכי טרור והדבר האחרון שמעניין אותם, זה האזרח הערבי! לאזרחים הערבים, שרוצים לחיות במדינת ישראל, מדינה יהודית ודמוקרטית, מגיע הרבה יותר מזה. אני מפחד יותר מהקיצוניות של מירב מיכאלי, זהבה גלאון, יאיר גולן ועופר כסיף מאשר ה"קיצוניות" של בן גביר. הגיע הזמן להקשיב באנת, למה שהאנשים האלה אומרים, אולי יפול לנו האסימון.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - שכחתי גם את הפגישות המושחרות עם נוני מוזס ו הנסיעות הסודיות של לפיד לפריז, שככל הנראה קדורות לחברה הצרפתית שתקבל את הניהול אסדת הגז שלבנון תקבל במסגרת הסכם הכניעה שממשלת מעבר אמורה לחתום, ללא אישור בכנסת, ימים בודדים לפני בחירות... בסה"כ הגיוני
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י