בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של נשמה וכפרה

חדשות התקווה: נשמה מעולפת
לפני 18 שנים. 27 ביולי 2005 בשעה 18:17

מומו חשב שהוא שיחק אותה ושהוא הראה לי מי הבעל בית. אבל כפרה לא פראיירית של אף אחד ולא סוסה שמאלפים. כפרה אשה שעוד לא נולד הגבר שישלוט בה.

איך שמומו נרדם אחרי הזיונים, הדם שלי ביעבע, כי נכענתי לו. אמרתי לעצמי ככה? תכף הוא יראה מה זה. לבשתי חצאית מיני וטריקו, בלי חזיה ויצאתי לקניות.
עשיתי כמה טלפונים וחזרתי הביתה עמוסת שקיות.
נכנסתי לאמבטיה, מילאתי אותה במים פושרים, תלשתי עלים מורדים בצבע בורדו ומילאתי את האמבטיה, עשיתי כמה הכנות בסלון והערתי את מומו במציצה.

"מלך שלי, קום ממי, הכנתי לך הפתעה", אמרתי בחתוליות. ישר הוא תפס לי את השיער והצמיד לזין שלו שוב, אבל אני השתחררתי ואמרתי לו במתיקות "עוד מעט גבר שלי. תשמע, נמאס לי ממלחמות, אני נכנעת. אתה המלך שלי ותן לשפחה שלך להביא לך אותה עכשיו בפינוקים".

מומו חייך חיוך ענק של מנצח, אבל ניסה להיות לארג' ואמר : "כמה שאני אוהב אותך ככה זנזונת שלי. את מלכה כשאת השפחה שלי". לא אכלתי את החרטה הזה, אבל עשיתי את עצמי מתמוגגת ולקחתי אותו לאמבטיה. הוא נדהם מהעיצוב של הפרחים והנרות ונכנס בכיף להתרחץ. רחצתי לו כל מילימטר בגוף, העמדתי לו, שיחקתי לו, עד שהוא שוב כמעט גמר ואני שוב אמרתי "עוד מעט מלך שלי, תן לי לפנק אותך עוד קצת ואז תגמור עליי או בתוכי איפה שבא לך אדוני".

ההוא שמע אדוני התחרפן וישר הסכים. ניגבתי לו כל מילימטר בגוף, הלבשתי לו עם השפתיים שלי תחתונים והושבתי אותו בכורסה שלו בסלון. "בואי הנה כלבונת", הוא אמר ואני אמרתי שמיד. שבנתיים יתרווח ואני כבר מגיעה.

רצתי והחלפתי לבגדים של רקדנית בטן, שמתי במערכת את 'יה חביבי יה עיניי' והתחלתי לנענע כמו שלמדתי בשיעור של דליה ברמת אביב ג'. מומו השתגע, אני מנענעת והוא מנסה לגעת ואני לא נותנת. מתקרבת, נותנת לו להריח לי את הרווח בין השדיים וכשהוא מגיע לוקחת לו את היד מנשקת אותה ומזיזה הצידה, משגעת אותו, מנענעת מולו את התחת שלי ולא נותנת לו כלום.

בסוף נצמדתי אליו ככה מאחורה עם השדיים והוא כמו שתיכננתי העלה את הידיים מאחורה לתפוס לי את הפיטמות ואופס- סופרייז סופרייז - זוג האזיקים שהכינותי מראש לפת את שתי ידיו. סוף סוף הוא בידיים שלי.

מומו ממש התעצבן. חטף ת'חלסטרה. "תוציאי לי את האזיקים יה שרמוטה או שאת גמורה", "מהר תורידי יה מזדיינת או שאני מביא את כל התקווה לזיין אותך".
חשבתי לעצמי שהוא לא יגיב לזה בנעימות, אז הכנתי גאג. שמתי לו את הגאג בפה ואחרי שהייתי בטוחה שהוא לא יכול להוציא מילה אמרתי לו: "ככה מדברים לאשה שלך מומו? לא יפה ממי שלי, אתה חייב ללמוד קצת נימוסים".

השארתי אותו קשור, רצתי לחדר והחלפתי לבגדי עור ונעלי עקב דקיקות 20 ס"מ
איך שסיימתי היה צלצול בדלת. איזה עבד שפעם שלטתי בו כמשחק ונשאר בקשר ותמיד בא לבקש עוד. שמתי עליו מסיכה כדי שמומו לא יזהה אותו וישרוף לו את הבית. הורדתי אותו על 4 ושמתי לו קולר ורצועה ולקחתי אותו למרכז הסלון, מול מומו. מומו התחיל להשתולל בכיסא, אבל לא יכל לזוז. ציוויתי על העבד לקשור לו גם את הרגליים.

עכשיו ציוויתי על העבד ללקק לי את הנעלי עקב וזיינתי לו את הפה עם השפיץ.
אחר כך הפשטתי אותו ואמרתי לו לפתוח את התחת בשבילי. הבאתי סטראפ און וזיינתי לו את התחת. ההוא צורח "גבירתי גבירתי המלכה" ואני מזיינת. מומו כבר לא מנסה להשתחרר רק מסתכל בהלם. יצאתי מהתחת של ההוא ובאתי למומו, מלטפת אותו ושואלת אם הכל בסדר. הוא עשה לי מבט של רצח בעיניים אז אמרתי לו "לא יפה ככה ממי, עד שהמבט שלך מתרכך אני לא מורידה לך את הגאג. "

לקח כמה דקות אבל הוא התרכך, אז שחררתי לו את הפה ואז הוא אומר לי בטון של רוצח שכיר "תעיפי אותו מפה תוך דקה".

"למה מותק שלי? לך מותר לזין מולי שפחה ולי אסור לזיין מולך עבד? לא יפה ממי, אני עוד אחשוב שאתה פרימיטיבי ולא מאמין בשיוויון ועכשיו או שתתחיל להתנהג יפה לאורח שלנו או שאני נותנת לו לזיין אותי".

מומו ישר התנהג יפה, אבל המבט רצח לא ירד לו. אז נתתי לעבד להתחיל ללקק לי את שאר הרגל עד קרוב לכוס. מומו צעק "טוב יאללה תפסיקי מיד אני אתנהג יפה". הפסקתי מיד ושלחתי את העבד הביתה מהר לפני שמומו באמת יחטוף את הקריזה.

"זה לא כל כך נעים להכנע נכון מתוק שלי?", אמרתי בשקט. "גם לי זה לא נעים ממי. אני אהיה הזונה שלך והשרמוטה שלך וכל מה שתרצה, מהמקום שאני רוצה, לא מהמקום שאתה מכניע אותי, כי סוסה יש לך כבר באורווה וזנזונות היו לך מספיק. עכשיו יש לך מלכה ואם אתה רוצה אותי אז מה שקרה היום בכוח יהיה הפעם האחרונה שאתה עושה לי משהו בשביל להכניע אותי, כי גם ככה מותק, אני מתחילה להרגיש שאני רוצה אותך לצידי, מעליי והמלך שלי, אבל רק אם אני לידך המלכה".

אחר כך מצצתי לו והתיישבתי לו על הזין למרות שהוא ניסה לנער אותי וזיינתי אותו מלמעלה וצרחתי לו שהזין שלו הכי טוב בעולם ושאני לא רוצה אף גבר אחר ושאני השרמוטה שלו והזונה שלו ושאין - הוא המלך. עד שהוא נרגע.

דקה לפני שהוא גמר התחננתי באנחות "תגיד לי נשמה, תגיד לי". והוא שאל "מה?" ואני אמרתי "אתה יודע מה" והוא לחש "אני מטורף עלייך יה משוגעת" וגמרנו ביחד בפעם הראשונה.

מומו וז'קי מהתקווה​(שולט) - ואללה, האישה שלי רוצה ליות שווה למלך שלה, יעני מלכה.
באמא שלי בתחלה שראיתי אותה חשבתי רק על איך שהיא מענטזת, אבל אחרי שלוש ימים יחד, היום מתי שכתבתי את מה שעשיתי לה באה לי מחשבה שאני לא באמת רוצה אותה שפוטה שלי, למה כל היופי בכפרה שלי זה האש בעינים והראש שהיא מרימה מול כל העולם.
אבל מתי שהיא שמה לי תאזיקים עלתה לי כל החלסטרה של המנאייק שעצרו אותי. יותר טוב לה שהייתי קשור למה ישר הייתי נכנס בה כמו שאני נכנס במנאייק. למה כשהם באים לעצור אותי הם תמיד מביאים איזה עשר שוטרים ותמיד לפחות שלוש שוטרים מגיעים לבית חולים.
ובחיים שלי לא לקחתי אישה שתייה מלכה יחד עם המלך שלה, תמיד לקחתי כוסיות שרק רצו לעשות מה שאני אומר להן, ואחרי שבוע זרקתי אותן. אבל זותי, אני משוגע עליה.
ובאמא שלי מתי שהיא שמה לי בפה תכדור חשבתי שאחר כך אני יהרוג אותה, למה בחיים שלי לא ירגשתי ככה שאני לא יכול לשות כלום. ועוד אישה עושה לי תזה. אבל אחר כך מתי שהיא אמרה לי שהיא רוצה אותי בתור הגבר שלה ושככה היא תוכל לביא לי אותה בתמסרות, אמרתי לעצמי שגם אני רוצה ליות עם אישה שלא כל היום אני צריך ליות מולה בפוזה, ושבא לי שתייה לי אישה שאני גם כן מכבד.
בקיצור, מי שמתקרב לי לאישה אני קורע אותו בידיים, למה האישה שלי היא השפחה שלי, והמלכה שלי, ואני תחיים שלי נותן בשבילה.
לפני 18 שנים
השולט אור​(שולט) - איזה פוסט ענק.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י