צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חבלים וחבלות

כן היה זה לא טוב, הייתי רע לתפארת
אבל עד לי האל החורץ גורלות
אם יהיה זה שנית - יהיה זה אחרת
לפני 11 שנים. 3 בדצמבר 2012 בשעה 22:37

אני מתלבט בימים אלה לאן לטוס בזמן הקרוב. יש לי יותר מדי ימי חופש לנצל עד סוף השנה (האזרחית) והימים הולכים ונהיים קרים יותר מרגע לרגע, כך שהזמן בהחלט דוחק. רק צריך לבחור מקום חביב ופרטנרית ראויה ואני כבר אדאג לשאר, אבל איכשהו, למרבה הפלא, זה עדיין לא קורה.

 

אחת האופציות הרציניות שאני שוקל זו טיסה לפראג. לא שפראג היא המקום המועדף עלי, אבל יש לי שם חבר ותיק שהזמין אותי ללון אצלו. יותר מאופציית הלינה הנוחה, מדובר בעיקר באפשרות לשבת ולשוחח איתו כפי שנהגנו לעשות בעבר. כבר זמן רב שלא הטיחו בי "להגיד לך דברי חוכמה זה כמו לזרוק אפונה על הקיר" (פתגם צ'כי ידוע, מסתבר), "יהיה לך מספיק זמן לישון במיטה מעץ" (זה שבארץ לא קוברים בארונות קבורה לא ממש שינה את דעתו) ו"זהו? סיימת לרחם על עצמך? עכשיו תקום ותעשה משהו בנידון" החביב עלי מכל. כן, כל זה די נדוש, אך לשמוע זאת במבטא צ'כי תמיד מוסיף. אין ספק, הוא תמיד ידע לעודד אותי לאחר עוד גילוי מאכזב על עצמי.

איכשהו השבוע גיליתי שכנראה גם את זה אין לי. כן, גם כשאני מנסה לצאת בסדר אני יוצא לגמרי להיפך. אחרי שידידתי הקרובה מכל (אותה ע' אשר דאגה להשתמש בחומצה גופרתית כמה פוסטים לפני) הסבירה לי איך בכל פעם מחדש אני יוצא ללא כל כוונה "מניאק" (הציטוט כמעט זהה למקור) בכך שאני מפתח ציפיות שוא עקב היחס שלי ואז פוגע במי שאיתי (מסתבר שלא להתייחס לאנשים מגעיל זה רע), ניסיתי את השיטה הישירה. וכך יום למחרת פגישה חביבה (שכללה את "הורג אותם ברכות" המעולה וסשן מכובד אף יותר לאחריו) אמרתי שאיני מעוניין בקשר רציני בעת שהנושא עלה. ובכן, מסתבר שגם המשפט הזה התקבל ממש רע. ואם לא די בכך, מסתבר שהוא התקבל ככה, למרות שאותה עלמת חן משכילה וחכמה תהיה עוד כעשרים יום בדרכה לדוקטורט של כמה שנים במדינת נכר די רחוקה דוברת שפה גרמאניתכלשהי. באופן לא מפתיע כ"כ, הבנתי שאני שונא לפגוע בצורה כלשהי באנשים שסביבי, אך אין דבר מתסכל יותר מאשר לפגוע במישהי שלא רציתי לפגוע בה ובכלל לא להבין על מה יצא הקצף - את עוד שלושה שבועות עוזבת את הארץ, אז על מה את כועסת, לכל הרוחות?

בכל אופן, אני עדיין מתנצל אם הובנתי שלא כהלכה או אם סתם הייתי אידיוט (כן, זו גם אופציה). שונא כ"כ שאני משתדל לעשות את הדבר הנכון וגורם לתוצאה ההפוכה.

 

 

לסיכום, אם אף אחת לא תתנדב בקרוב לטיול באירופה, אאלץ לבלות כמה ימים בחברת צ'כי שיטיח בי קללות בעברית תנ"כית והכל יהיה על מצפונכם. ראו הוזהרתם.

 

*הפניה מיועדת לנשים בלבד. (רציתי להשמע לא סקסיסטי, אבל באותיות קטנות אפשר להגיד את האמת.)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י