מה גרוע יותר? לפני 10 שנים. יום שלישי, 13 בדצמבר 2016 בשעה 13:05 סתם תהיית ערב. א. אסטרולוג נוכל ב. אסטרולוג שאשכרה מאמין במה שהוא אומר ג. זה שמאמין להם אני הולך על ב.