בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יש דברים שרציתי לומר

קופסא וירטואלית להקלה על העין השדופה
לפני שנתיים. 7 בנובמבר 2021 בשעה 3:39

מידי פעם אני מאיים עליה בפוסט נאצה בכלוב, היא צוחקת, מגלגלת עיניים וטוענת שלא עשתה דבר אבל שנינו יודעים שלומר לי לא להפליץ במיטה זה הכי שליטה מלמטה. 

גדלתי בבית נוח בענייני הפלצות, אמא שלי הייתי מפליצה בקולי קולות ובקול הכי רציני בעולם הייתה מאשימה את אחד הילדים אפילו הכלבה פינצה הייתה קורבן להאשמות. רק אבא שלי האציל הפולני שהוא בכלל גרוזיני מחמד, היה מזדעזע מהברבריות בסלון ביתו.

אמנם השולטת האכזרית מלמטה בודקת ובודקת ובודקת, היא בודקת כלכלית ואיך עם הילדים כיצד אהיה ייצוגי למשפחה ואיך הילד יקבל, כמה הזין עומד וכמה גרמי מחלה עוד יש. בודקת ובודקת, אני די מתעלם פה מכל החשדנות של עשרות שנות קיום, כי לי יש אסטרטגיה מנצחת. כי למכורים אין תקנה ואין תקומה וכאילו מה היא כבר תעשה אם אפליץ לי בכיף במיטה. שליטה מלמטה בתחת שלי.

 

לאלוהים יש הומור אכזרי, לא יודע מי המציא את אל חנון ורחום, מדובר בליצן, קומיקאי בחסד, כי בעוד הוא נותן במקום אחד בשמחה ושם הדברים נראים מסתדרים נהדר, הוא לוקח לך את השינה ושם דאגות כמו רימון, אני כמעט לא מצליח לישון, לא לישון רק בעצימת עיניים אלא שינה נעימה כזאת שבה אתה קם כמו מיליון דולר, או כמו שהשעון אומר, הבטריה של מאה אחוז. אני לרוב קם עייף ומותש, אפילו החלומות טורדניים.

 

אז לקחנו חופשה קצרה בתל אביב, מלון בוטיק, שזה המיתוג החדש לשרלטנות, אבל היה בהחלט מלון נהדר. בדרך למסעדה מהחניון היו מים על הכביש, די אנטי כפכפי החופש שלה, אז הנפתי אותה ביד חזקה ובזרוע נטויה אל מעבר למים הזורמים.ברכב ליד ישב בחור צעיר שפירגן בקולי קולות, ״ איזה גבר, טרו לאב, איזה גבר״, מבחינתי אפשר היה לקפל את החופשה ולחזור הביתה.

בכלל בתל אביב לאחרונה גברים מפרגנים לי, במסעדה עם הדודה עבר לידנו בחור ואמר, יש לך את הצחוק הכי שמח והכי מדבק. איך אומרת הדודה, אין פה פירגון רציני, למה לא אומרים לי, איזה יופי את מצחיקה אותו.

 

אז את טון הסיום של החופשה הנהדרת, אלוהים פירגן בילד חולה בגן, ככה הביטוי אלוהים נתן אלוהים לקח יהיה שם הקומיקאי מבורך. מקבל גוון חדש לגמרי.

באמת כל מה שאני כרגע צריך, זה ילדה יציבה, לדעת שהיא בסדר, אני יודע שהיא חזקה, לפעמים היא כלכך מטעה, נראה שהחיים קטנים עליה, היא פעילה ושמחה, מוקפת חברות, אבל אם מסתכלים בעין קפדנית, רואים את הסדקים, הסדקים הללו מפחידים אותי למוות.

 

יש רגעים שהיא נרגעת, היא שוכבת במיטה וצוחקת או מדברת בקול אנושי ודואג על אמא שלה, או מספרת לי בגאווה על הילד, זה כל מה שצריך לפעמים כדי שארצה לחדור אליה, אני יודע שזה לא תמיד קוהורנטי לשיחה, כי איך חשד לשבץ מעמיד את הזין. אבל בסוף הסקס הוא אף פעם לא רק סקס, הוא חיבור וקירבה, איחוד ושלווה.

 

 

aura - כי העיקר זה המגע
לפני שנתיים
אייבורי מכה שנית - שמעתי את הסיסמה הזאת מתישהו
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י