לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצצה למוחו

צוהר קטן למה שקורה בפנים
לפני 11 חודשים. 21 בנובמבר 2023 בשעה 7:54

את תחכי לי על המיטה, רוכנת על 4, ערומה לגמרי, בעיניים קשורות מצפה לבואי. הדלת תשאר סגורה אך לא נעולה. והזמן יעבור בקצב כלכ כך איטי מה שידגיש את דפיקות הלב שלך ואת הקצב המסחרר שלהן. ואז ברגע אחד את תשמעי את הדלת נפתחת ונסגרת. הפסיעות יתקרבו לכיוון שלך ואת תרגישי את הלב שלך כמעט יוצא מהמקום שלו בזמן שבין הרגליים שלך יתחילו להקוות המיצים שלך.

אני בחדר. את כמעט ולא מצליחה לנשום. אני מתקרב אלייך ואת שומעת אותי אומר ״יופי זונה. ככה בדיוק רציתי. את זונה ממושמעת, אבל את עדיין צריכה ללמוד שיש מחיר למעשים שלך״.

את שומעת אותי מתרחק ומבינה שאני עומד מאחורייך ובוחן את הישבן העסיסי שלך. ואז מגע. עדין מאוד, כמעט מלטף. מתחיל לעבור ביסודיות על הלחיים האחוריות שלך. מרגיש את הבשר. ואז, הפלקה ראשונה. את בעיקר נבהלת ונפלטת לך אנחה מעט חזקה. ״תתמסרי לכאב זונה!״ אני מורה לך. ואת מסוחררת אבל מצליחה לומר ״כן אדוני, סליחה אדוני״. ואז עוד הפלקה. ועוד אחת. תחילה את נאטמת ומתכווצת. אבל לאט לאט הירכיים שלך משתחררות, ומעין תחושה חמימה מתחילה להתפשט לך בכל הגוף. את בעיקר שמחה להיות עבורי. הכאב כבר לא מורגש ואת אפילו קצת רוצה שאגביר את העוצמה כדי לחוות אותו יותר לעומק. ואז אני מפסיק. את מתפתה לשאול אם נגמר או אם אפשר עוד אבל חוששת מתגובתי. ואז את שומעת אותי אומר ״ועכשיו זונה, אני רוצה ללמוד את החורים שלך״. 

בבת אחת את נמסה ונרטבת עד כדי שבקושי את מצליחה לפלוט ״כן אדוני״. אני מושך לך את החוטיני בתנועה מהירה עד הברכיים ואת מיד מריגשה את האצבע שלי מטיילת לך על הלחיים האחוריות. לאט לאט. לכיוון החור של התחת שלך. הצבע מתקרבת אליו לאט לאט ואת מרגישה רטיטות בכל הגוף. האצבע נעצרת על החור ודוחפת את עצמה קלות פנימה. לאט לאט. את מרפה ומאפשרת לי להרגיש את התוך שלך באצבעי. אני שואל אותך ״את תהיי זונת התחת שלי?״ את עונה עם רטט בקולך ״כן אדוני, ברצון אדוני״. אני מוציא את האצבע. לפני שאת מבינה מה קורה אני מעביר את האצבע שלי בתנועה מהירה לאורך כל הכוס שלך. מהדגדגן ועד חור התחת. את גונחת. אני ניגש קרוב אל פנייך ואומר לך - ״תפתחי את הפה זונה״. את פותחת אותו ואני מעביר את אצבע ספוגת המיצים שלך בתוך הפה שלך. ״המיצים שלך טובים לאדון?״ אני מוציא את האצבע. ״כן אדוני, הם נוצרו עבורך״. את שומעת אותי מלקק את את האצבע בהנאה.

״זונה כלבבי״ אני אומר. ואת שומעת את הפסיעות מתרחקות ממך. ואז שוב את הדלת נפתחת ונסגרת. את נשאר באותה תנוחה במשך כמה דקות נוספות. מנסה לעכל. ומחכה לבאות


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י