סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המקום בו הערפל מרגיש אפל

על קינק, מגדר ומה שביניהם.

כל הזכויות שמורות וזה
לפני 3 שנים. 5 במאי 2021 בשעה 20:04

אוקיי… היי לכולם. אז בהמשך לבלוג פוסט על פיצול האישיות… אני ״הכסופה״ ובאתי לבקר. אני אשת מקצוע בתחום ההייטק, קמתי מתוך החיים הקודמים שלי.

 


את האמת, תמיד רציתי לעבוד עם עוד נשים, אבל התביישתי. האשמתי את עצמי בכוונות לא טהורות. אחרי הכל חשבתי שאני גבר נשוי… אז רגע, מה בדיוק האינטרס שלי?

אבל עזבו, פה זה בכל זאת קטע אחר, זה האתר שלכם. בואו נדבר עליי ועל בדס״מ.

אני נותנת השראה לדארקפוג על בדס״מ מכל מיני מקומות של פמיניזם בחיי היום יום. כשחשבתי שאני גבר תמיד זה היה גורם לי להתכווץ בבושה. דברים כמו חראקות, בדלי סיגריה שנזרקים מאוטו, מן-ספרדינג באוטובוס וברכבת… אבל גם יהירות מקצועית של אנשים טיפשים ושוביניסטים. חברות שבוכות אחרי שאיזה מנהל פיתוח צעק עליהן. קידום של גברים לא יוצלחים על חשבון חברות מבריקות. 30% משכורת פחות.

אני כמובן לא מדברת אפילו על דברים נוראיים שהייתי קוראת בעיתון. לא יכולתי לשאת את זה.

 


חרא.

 


אז בחיים אני מתקנת את זה בקטנה לאט לאט בהתנדבות ובנסיון לפרוץ תקרות. אני גם כותבת בלוג מקצועי בתקווה שעוד נשים יצטרפו למקצוע. מתנדבת כמנטורית. לדארקפוג יש את הפריווילגיה של לחיות בעולם של משחק ופנטזיה, תכל׳ס אני קצת מקנאה בה על זה.

הסיפור האחרון (חי בסרט גירסת ההייטק) הוא שיתוף פעולה שלנו ואני אוהבת אותו כי יש בו גרעיני אמת בכל מקום. זה מה שהופך אותו לכל כך חזק לטעמי.

ועכשיו יש עוד אחד. בטח לא יפתיע אתכם על מהו :)

יאללה דארקוש בייב, מחר את משחררת אותו, נכון?

 


בכל מקרה תשאלו אותי מה שאתם רוצים. אני אשתדל לענות על דברים שלא יקרבו אתכם יותר מדי לזהות שלי. אם זה משהו לדארקפוג אז היא תענה. זה יקרה מחר לאט במהלך היום.

dan slave​(נשלט) - תודה תודה ושוב תודה על השיתוף המדהים , כיף לראות אותך מעצימה את הצד הנשי ומראה בדוגמא חיה שאתן פשוט הרבה יותר מכל גבר
לפני 3 שנים
SomeNewGuy - ❤️
לפני 3 שנים
Switch38​(נשלט) - כיף להכיר אתכן אחת אחת ☺️
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י