לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 20 ביולי 2022 בשעה 16:11

הי זאת פנטזיה בהמשכים מוזמנים לקרוא גם את החלקים הקודמים למטה. תאמרו לי מה חשבתם ❤️

 

פנטזיה 1- חלק 13 - תזחלי אלי!

כשפתח את דלת חדרו עיניו נפלו עליה יושבת על ברכיה, כפי שציווה, בקצה השני של החדר. הוא עמד בפתח למשך רגע שהתארך והביט בה.

אור הנרות ריצד והצליל את גופה הנשי. היא הייתה התגלמות השפחה המושלמת. ברכיה פסוקות, ידיה על ירכיה מופנות כלפי מעלה וראשה מורם תוך מבט מטה. כל חלק בגופה שייך לו ומסומן כשלו. צווארה ענוד קולר, ידיה בצמידי שפחה, טבעות זהב קטנות מעטרות את פטמותיה שחוררו עבורו. מבטו התעקב על איברה הנשי, שייך לו, כשטבעת עוברת דרך כפתור ההנאה שלה ומסמנת אותו כשלו. ועכשיו הגיע העת להשתמש ברכושו.

הוא פסע אל פנים החדר אחז בכיסא שעל יד שולחן העבודה שלו, סובב אותו בתנועה איטית והתיישב עם גופו מופנה אליה. 

היא עקבה בעיניה אחרי כל תנועה שלו. היא ידעה מה תהיה דרישתו ממנה הערב, ידעה שבכוונתו להשתמש בזכותו ולחדור את בתוליה. היא מעולם לא דמיינה שכך זה יהיה, שבתוליה ילקחו על ידי גבר שרכש אותה כחפץ תענוגות. והיא ידעה שהיא תציית, תפתח את רגליה בשבילו, התנגדות לא תועיל, היא תפרוס את איבריה בפניו, באיזה דרך שיבחר.

רוק סידר את מכנסיו סביב איברו שהתנפח והתקשה, בתנועה מכוונת מבלי להסיר ממנה את עיניו. בתגובה עיניה המפוחדות קפצו אל עיניו לרגע אחד. הן שיקפו לו את האימה וחוסר האונים שהרגישה אבל רק לרגע חטוף, לפני שהשפילה את מבטה מטה.

הוא לא פספס בעיניה את הבעת החשש והכניעה, כמה הוא רצה לחדור אליה, להעלות הבעות פנים חדשות על פניה, הוא דימיין את מבט הכאב שיהיה בעיניה כשיקרע את בתוליה, כאב שיאלץ אותה להרגיש עבורו.

"גשי לכאן" הוא פקד. "לא! תזחלי, אני רוצה לראות את גופך נע על הרצפה, בדרכך אלי."

אמרלד נעצרה באמצע העליה אל רגליה, ובמקום רכנה קדימה והעבירה את משקלה אל ידיה. עיניה דמעו ולחייה שרפו והאדימו, בראשה המחשבה שהיא זוחלת אל עבר הגבר שהיא בבעלותו ואל אובדן בתוליה.

 

1...הקודם(12)...הבא(14)

פרלינה​(נשלטת){בעלי} - את מושלמת! תמשיכי!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י