לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק פיות

פנטזיות על מה שמדליק אותי
Non-Consent #Slave #Owned #Virgin #Collar #Fantasy

אני אוהבת כשאתם מסמנים לי שקראתם ♡
לפני שנה. 11 באפריל 2023 בשעה 11:50

שפחה באוהל

פנטזיה על שפחה שממתינה לאדונה באוהל. שילבתי כמה תנוחות של שפחה, נושא שתמיד ממש מדליק אותי וגם כתבתי עליו בפוסט נפרד תנוחות שפחה

 

 

 

אני נמצאתי בתנוחת נאדו1, כמצופה משפחה כשהאדון שלה נכנס. הוא היה צפוי לחזור בכל רגע, הייתי בתנוחה כבר כמעט שעה, כדי לוודא שכשהוא יכנס אני אהיה מוכנה עבורו. פני היו כלפי פתח האוהל, פיסת בד השפחה שלבשתי הסתיר רק את איברי הפרטיים ביותר ומבטי היה מושפל.

שמעתי את צעדיו כשנכנס לחדר, הוא הוריד את הנעליים בכניסה. ופרק את חגורתו על השולחן. הוא התיישב על יד שולחן הכתיבה שלו ושמעתי את העט שלו רץ על דף הנייר. הרגשתי אותו בכל רגע, האוויר היה מתוח יותר, כאילו כל הגוף שלי הרגיש את נוכחותו, המתח התרכז אל הנקודה בין רגליי, ובהדרגה הפך לרטיבות שהוסתרה מתחת לבד השפחה. לא הרמתי את עיני למרות שידעתי שהוא שקוע מידי בכתיבת המכתב מכדי לשים לב אלי, ובכל אופן כפר זמן רב שאני לא מסתכנת בהפרת החוקים הבסיסיים. כבר למדתי את תפקידי באופן מלא וגם מה ההשלכות במקרה שלא.

רחש העט על הנייר הפסיק והחליפו אותו רשרושי קיפול נייר כשהוא הכניס אותו למעטפה, ריח השעווה עלה כשלבסוף חתם את המכתב בסימני אחוזתו. קצב דפיקות הלב שלי הואץ כששמעתי אותו מניח את המעטפה החתומה על השולחן ופונה אל כיווני. לא זזתי.

הוא הגיע עלי וכרע על שתי ברכיו בין רגלי, באצבע אחת הוא הרים את מבטי כדי שאסתכל אליו לתוך עיניו. הוא חייך אלי, ידעתי שהוא חיכה לרגע הזה במשך כל היום, לרגע שבו הוא יתפנה מהתחייבותיו ויוכל להנות מהמותרות שמעמדו מקנה לו. הייתי השפחה שלו, נועדתי על מנת שאוהלו יעמוד ויהיה נעים ומזמין לחזור אליו. נועדתי על מנת לשרת אותו בכל דרך שירצה. לא יכולתי שלא לחייך חצי חיוך בחזרה.

עדיין כורע בין רגלי הפסוקות הוא הזיז את הבדים וחשף את החזה העגול והמלא שלי, הוא צבט פטמה באצבעות יד אחת תוך כדי שהחזיק את סנטרי בידו השניה, ראיתי את עיניו מנצנצות בתשוקה כשאנחהיצאה מפי בעקבות הכאב החד והפתאומי. הוא צבט גם את הפטמה השניה, הוא אהב כשהן עומדות עבורו.

הוא החזיק את שתי הפטמות פטמה בכל יד ומשך אותי אליו. הרגשתי את חום הגוף שלו עוטף אותי. הרחתי את הריח הגברי שלוונשענתי לתוכו מתקרבת כמה שאפשר. הוא קירב את שפתיו אל שלי עד שהיו במרחק שיערה, השפתיים שלי נפתחו, חיכיתי כך עם שפתיו קרובות לשלי ע"ש שיחליט לנשק אותי. הוא משך בפטמות ושפתינו התחברו לנשיקה עמוקה, הוא עמד גבוה על ברכיו בעוד שהתנוחה שלי היתה נמוכה יותר, כל הראש שלי פנה מעלה אל תוך הנשיקה. הוא העמיק את הנשיקה ופרץ אל תוך פי עם הלשון. אני נמסתי לתוכו, לתוך חום גופו ולתוך תחושת השייכות שהשרה. הלשון שלו שיחקה בתוך הפה שלי כובשת אותו חודרת אלי.

הוא ניתק את הנשיקה והחל להשכב לאחור, מושך אותי עליו מתוך תנוחת הנאדו, עד שהיה לגמרי על הגב ואני מעליו על בירכי, כל רגל מצידו השני והוא עדיין אוחז ומכוון אותי דרך צביטת הפטמות. הוא הנהנן והתחלתי לפתוח את כפתורי מכנסיו, הכנסתי את ידיי ושחררתי את הזין שלו, שנעמד במלוא תפארתו, הוא היה ארוך ועבה. כשרק התחלתי להיות בבעלותו בתור שפחה צעירה ובתולה הוא גרם לי לחששות רבות וגם כאב אך מחוסר אפשרות אחרת התרגלתי.

ליטפתי והקשחתי את האיבר בתנועות מיומנות, חתיכות הבד שכיסו את רגלי הוסטו לצדדים וכעט הוא יכול היה לראות את החריץ שלי סנטימטרים מעלי ידי המענגות אותו.

כשהיה קשה כמו מוט ברזל, הוא תפס את ישבני ומשך בכוח, זה הוציא אותי משיווי המשקל וכל משקל גופי נפל קדימה ואורכו ורוחבו חדרו לתוכי בבת אחת ויללה נשמעה מפי. עצרתי את עצמי עם ידי על בטנו והתחלתי לזוז עליו, מעלה מטה.

"דיספליי" הוא הורה לי, ומיד שילבתי את ידי מאחורי העורף כך שהחזה שלי בלט והוצג לראווה, מקפץ בזמן שהמשכתי לרכב על הזין שלו, תקוע עמוק בתוכי. הוא שלט עלי לגמרי, הייתי שפחת התענוגות שלו שנועדה לענגו. הוא שלט בי לגמרי, במשיכה באגני כדי לדייק את התנועה ובהפלקה על ישבני כדי לתקן תנועה לא נכונה. המשכתי לזיין את עצמי עליו בתנועות של מעלה מטה וסיבובי אגן.

כשהרגיש שהוא צריך יותר ממה שגופי יכל לבצע, הוא התרומם והרים אותי איתו, הוא תפס אותי קצת מעל האגן והוריד אותי בחוזקה על שש כשהוא עוד בתוכי. ביד אחת הוא לחץ את ראשי וכל פלג גופי העליון לרצפה כך שהישבן שלי יבלוט ויפתח אליו. הוא הצליף בו כמה פעמים עם ידו כדי שיאדים. "האמבל2, מהר" הוא אמר בקול מלא תשוקה ומיד ידי נמשכו קדימה וגופי הוצפמד לרצפה.

הוא חדר אלי בחוזקה וכל גופי נמעך על הרצפה שהתנגדה כדי שלא אזוז. הוא זיין אותי חודר שוב ושוב נהנה מגופי שהיה רכושו משתמש בחורים השייכים לו אך ורק כדי לענג את עצמו. הוא זיין והפליק לישבני עד שסיים בתוכי. אני נשארתי ככה כשהשארים נוטיפים מגופי בזמן שהוא סיים להתפשט ונכנס לאמבט החם שמילאתי עבורו מבעוד מועד.

 

אם אהבתם תראו לי שקראתם ♡

 

1. נאדו - ישיבה כשרגליה מקופלות תחתיה, ברכיים פסוקות לרווחה, כתפיים משוכות לאחור בגב זקוף תוך הבלטת החזה, ידיה מונחות על הירכיים כשכפות הידיים כלפי מעלה. היא תמיד תפנה לכיוון אדונה. תנוחת השפחה הבסיסית ביותר. השפחה תהיה בתנוחה זו כשהיא איננה בשימוש. גופה בתצוגה מתמדת עבור אדונה, כך שגם כשאיננה בשימוש עדיין יוכל להנות ממנה.

2. האמבל - על הברכיים כל פלג הגוף העלין על הרצפה, הישבן באוויר ב90 מעלות. הידיים משוכות קדימה ככל הניתן ומשולבות לפנים.

 

 

Kippod -
אוהל זה לחלשות.
נסי איגלו.
לפני שנה
Meshuggah​(אחר) - או בונקר תת קרקעי
מחנק מובטח באפס מאמץ
לפני שנה
תובנות​(מתחלף) - אני אהבתי מאודד
מחכה שתכתבי עוד :)
לפני שנה
עדיןחזק - וואוו
לפני שנה
שועל הלילה​(שולט) - את כותבת מדהים.
לפני 10 חודשים
Charlie Z​(שולט) - ציורי להפליא, נוטף תשוקה ונוסטלגיה לאוהל השפחות
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י