שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

"פתאום באמצע החיים"

לפני שנה. 1 בפברואר 2023 בשעה 7:58

יום הולדת לילדה היפה והקטנה שלי,חל ב29 לינואר אבל אני שנים חוגג את התאריך העברי מין הרגל שקיים אצלי מינקות בכל זאת גדלתי בבית דתי .כל אדם ביום הולדתו מוריד איתו אור מסויים לעולם ,אין לי ספק שכאשר נולדת אור גדול ירד לעולם ואני גיליתי אותו באמצע החיים .

אז היום רשמית הקטנה שלי גדלה בשנה ואני יכול לומר שהיא גדלה ,צמחה וצומחת כל הזמן וכמביט מהצד אני יכול לומר בוודאות שהיא צריכה להיות גאה בעצמה לא פחות מאשר אני גאה בה !!.
אז כחבר וכבן זוג ,לפני הכל אני מאחל לך בריאות אושר ,נחת בכלל ומהסביבה הקרובה בפרט ,שתמשיכי לרקוד ולקפץ ,הגשמה עצמית ,שמחה ,עושר וכל מה שחפץ ליבך .

כדאדי אני מאחל לך להמשיך להיות הילדה הקטנה והאהובה שלי ,זו המתמסרת באופן טוטאלי ,החושנית,המהממת ,זו שאני אוהב להגיש את החשבון שהיא חייבת לי כשהיא על הברכיים ויודעת(לרוב היא לא יודעת ) מה ביקשתי מה ציפיתי ומה הייתה התוצאה ומה הולך לקרות לה בהמשך זו שאני מכאיב לה והיא סופגת יפה ,זו שאני ממלא אותה תרתי משמע הן במנטאלי והן בפיזי כשאני מחליט שמגיע לה ,זו שסופגת מתפרקת בשביל לרצות אותי לפני הכל ,זו שאני תמיד מקפיד להרכיב ולהעצים ,אני מאחל לך עוד הרבה שנים טובות ו בריאות (עד מאה ועשרים) .צמיחה אישית וזוגית יחד איתי .

לרוב ככל שמתקדמים עם הגיל יש חשש כזה או אחר שאנחנו מזדקנים על כל המשמעות שיש לכך ,אני מעיד שהיא רק הולכת ומשתבחת עם הזמן כמו יין טוב ,ואני מאוד אוהב יין משובח ,כל שכן אני אוהב אותה יותר יותר :)

Oyster​(נשלטת){fiheat} - דאדי שלי
ברכה כל כך יפה ומרגשת. הברכה היפה ביותר אברררר😍😍😍.
לפני שנה
OR1977 - מזל טוב
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י