צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

"פתאום באמצע החיים"

לפני שנה. 18 במרץ 2023 בשעה 20:11

בזוגיות בדסמית הביטוי להתאפק יקבל ביטוי משני צידי המתרס אצל השולט כמו הנשלטת.
השולט הצריך למלא את צורכו לסשן את הנשלטת שלו הוא חזק ו"מציק" על בסיס יומי ,מכורח המציאות זה לא תמיד קורה ודווקא אולי בגלל שזו גם בת זוג אם הוא אדם לפני היותו שולט הוא יתאפק ויתחשב בילדה האהובה שלו.


בצד של הנשלטת המילה תתאפקי ,תשמע לאוזניה לפעמים מענגות ולפעמים מטריפות מכאב, את המילה הזו אני אוהב לומר לה כשהיא על הקצה והיא כמו הר געש מתאמצת לבצע שכן הוריתי לה על כך והכלבה צריכה להישמע אם היא רוצה להיות ראויה ומספיק טובה להגיע לשלב הבא שהיא כה מחכה לו .
כמה עונג יש לי בדבר ,לשלוט במיצי החרמנות המסריחים שלה שמאיימים להתפוצץ כל רגע כהר געש רותח גם מבפנים וגם מבחוץ .


וזה לא קורה מהר אני נהנה לקחת את הזמן ,מחליט מתי ,שואל אם היא רוצה והיא מתחננת ממש ולא נותן לה ואז מגיעים הסברים פזיולוגיים הזויים שזה מסוכן לה וכי היא עלולה למות חלילה ועל זה אני מתעצבן שהיא לא זוכרת שלא מתעסקים איתי בשטויות ואני מזכיר לה בהרבה עונג שלי וכאב שלה .


ויש את ההיבט הילדותי התמים שבלי לשים לב הכל מטוב ואצלה יש הרבה ,בדרך חזרה ממסיבה אני אוהב כהרגלי לנשנש אותה תוך כדי נהיגה כהיא מסטולה מעייפות ,בודק רטיבות עם אצבע אחת תחילה וכאשר זה מספיק רטוב בעייני מוסיף אצבע נוספת כזו שתביא אותה מסטלה של עייפות לסטלה של חרמנות כיאה לילדה הזונה שלי ,מגביר את הקצב והיא מזכירה לי שהמושב שלה עוד מעט יוצף וכי היא מתאפקת כדי לא לכלכלך לי אותו במיצי החרמנות שלה ,כשהפסקתי היא אומרת לי בתמימות ראית איך התאפקתי ?
כמובן שלו לא הייתי מפסיק היא הייתה מציפה לי את כל האוטו ,אבל לראות את החיוך שלה כמה היא התאמצה בשבילי זה מזכיר לי שהיא לא רק נשלטת היא גם ילדה טובה וכל פעם גם זה גורם לי לאהוב אותה קצת יותר .

Oyster​(נשלטת){fiheat} - כהרגלך דאדי, מילותייך כתובות כל כך יפה ומדוייק, למעט נקודה אחת. באמת החזקתי את עצמי והתאפקתי, תוך כדי שאני מרוחה מעייפות, לפנות בוקר, אחרי לילה של מסיבה מחרמנת, בטאבו כשכל שריר בגוף ובמוח שלי נוזליים וחסרי חוליות, רמת שליטה בסוגרים- אפס. התאפקתי כדי לא לטנף את מושב הכסא ברכב עליו אני יושבת. אני מתעקשת, אני התאפקתי. כנראה שגם אתה היית קצת מטושטש ולא שמת לב למה שקרה. לא, אין צורך שתלווה אותי, אשים את עצמי בפינה בעונש לבד😇❤️
לפני שנה
fiheat​(שולט) - ללכת לפינה זו רק התחלה ...
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י