לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"פתאום באמצע החיים"

לפני שנה. 21 במאי 2023 בשעה 17:35

עברו כשבועיים מהסשן האחרון ודווקא בגלל שאני רואה אותה כמעט כל יום ,המחשבות בוערות מחרמנות לסשן אותה יותר ויותר והסבלנות על סף פקיעה ,לראות אותה הרבה ורק "לנשנש" אותה לא מספיק כלל ,אבל המציאות לא תמיד מאפשרת ,זה חלק מהחיים ולא טענה חלילה ,מודה כל יום על מי שהיא ועל מה שהיא בשבילי ולא אפרט כאן עד כמה,זה שמור לה בלבד.
יום חמישי הגיע, מבקש ממנה להיות מוכנה בשעה מסויימת והיא מבקשת הארכה ביודעין שגם אם אסכים ,יש לזה מחיר .


היא מגיע באיחור למרות שקיבלה הארכה ,היא עולה לאוטו עם חיוך ,פי חתום ואני רק ,מראה לה את השעה של ההודעה שבה היא ביקשה הארכה ואת השעה הנוכחית ,היא נבוכה מתרצת אך לשווא יודעת שזה מחמיר את מצבה .


מגיעים היא רעבה ואני קונה לה פיצה (לדאוג לילדה שלי זו עדיפות ראשונה).
היא יושבת על הספה ,מבקש ממנה להתפשט ולהישאר עם לבוש מינמילי ,תמיד נהנה לבחון עד כמה היא יפה (ולא רק מבחוץ) .


תעמדי! פסקי הרגליים ,מתחיל לבדוק את "הסחורה " מכף רגל ועד ראש ,לא פוסח על כלום מלטף ממשש נשיכות קטנות בבשר לטעימה ,אוחז, נהנה מכל מגע ומגע ואז מביא כיסא לאמצע החדר ומבקש ממנה לזחול על ארבע עד הכיסא כלבה טובה וממושמעת ,היא זוחלת מגיע לכיסא ויושבת,קושר לה את הידיים ומתחיל בסוג של חקירה, בירור כחלק מחשבון הנפש על התנהגות כזו או אחרת,


אם איני מתרצה מהתשובה ,היא חוטפת סתירה מצלצלת וקצת אחרי נשיקה ,ממשיך לשאול דאלות נוקבות והיא מבולבלת מהססת בתשובתה .


אני חם לחקור ולחפור בה ,אבל הרצון לסגור איתה חשבון גובר על הרצון לרוקן אותה ממיצי החרמנות המסריחים שלה ,מבקש ממנה להיות על הספה ,על ארבע ,מוציא את הזין ונכנס בה מאחור היא מתענגת לא פחות ממני ואחרי כדקה אני יוצא ,מזהה כתם של נוזל על הספה ומוודא איתה שהיא לא גמרה ללא רשותי והיא עונה בשלילה, זה רק רטיבות מה over חרמנות שלה ,מבקש ממנה לשכב על הבטן ויברטור קטן בתוך הכוס פלאג בתחת אני יושב ליד הראש שלה ומבקש ממנה לרדת כשהיא עם כיסוי עיניים ,נהנה למלא את החורים היפים שלה בבת אחת,תוך כדי שאני מחטיף לה על התחת כאב מול צייתנות להמשיך לענג אותי ,בשני המקרים אני נהנה.


מחכה קמעה ,קם כשהיא על הספה ,קשורה גם ברגליים חוסר אונים שלה מולי הרגשה עילאית יש לציין ומתחיל להצליף עם חגורה ,אנחות כאב ועוד אנחות עד שהיא מבקשת להפסיק ,קשה לה מדי ,זה ממש לא אופייני לה היא יודעת להתמסר ולספוג הרבה כלבה טובה כל כך ,אבל בהחלט יכול לקרות לכל אחת ,כשולט יש לי אחריות עליה ולכן אני מחליט להפסיק .


מכאן אני מתחיל לחפור בה עם האצבעות והרטיבות רק הולכת ומתגברת והיא מתחננת לגמור אך נענת בשלילה ,ממשיך לחפור והיא מתחננת ממש (היא יודעת להתחנן בצורה מושלמת) ושוב נענת בשלילה ,מתאפקת בכל כוחה לציית ועומדת בזה בנחישות העיקר לציית לי עד ש.....מגיע הרגע,שבו היא מקבלת את האישור המייוחל ,כשאני בתוכה עמוק תרתי משמע ,היא משפריצה לכל עבר בדיוק כמו שאני אוהב ,לא נותן לה רגע מנוחה וממשיך מדי פעם עוצר ונותן לה סידרה של ספנקים הגונים ,היא לא זזה מנסה בכל כוחה לספוג עד שאני מפסיק ואז לוחש לה ,האם את רוצה להיות הזונה שלי ? והיא יודעת שהיא צריכה לענות בחיוב היא רוצה כל כך להיות כזו בשבילי ,


היא יודעת במה זה כרוך ומכינה את החור השני לקראתי ,תופסת ומנסה להכניס אותו לאט ,בכל זאת חור קטן וצר ,אבל לא מוותרת היא יודעת שכל תכליתה היא לשמש אותי והיא תמיד רוצה לקבל את התואר הנכסף .
וכאשר אני בפנים ,מגביר יותר ויותר את קצב עד שאני פורק לתוכה בשאגה כמו לוחם שמסתער על הייעד ,היא מבינה שעכשיו היא ראויה לתואר.
הפירוק ממשיך עוד כמה שעות טובות עד ששינינו נרדמים .


הסשן לא היה חזק ועוצמתי כבדרך כלל , אבל ההתמסרות שלה מעומק הלב וההשתדלות שלה למרות הקושי שווים בעייני לא פחות מאשר התוצאה עצמה שתכננתי שתקרה , הדרך תמיד יותר חשובה מהתוצאה או התיכנון.


היא ילדה , אישה ,כלבה ,זונה וראויה בהחלט להיות הנשלטת המצטיינת...... שלי .

Oyster​(נשלטת){fiheat} - אותך מתענג עלי- זו תחושת הסיפוק הגבוהה ביותר שיכולתי לבקש. וכשאתה פורק בתוכי- זה אף מתעלה מזה.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י