סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 5 במרץ 2022 בשעה 21:27

אחת לכמה שבועות אני נוסעת לעיר הולדתי לביקור/ פינוק אצל ההורים.

הרבה זמן שלא התאמנתי כמו שצריך והרגשתי שהמאמנים שלי נעלמו מהזמינות שלי, אז שלחתי הודעה למאמן וותיק וותיק שלי שמכיר אותי מגיל 16 ( הוא היה עושה לי אימונים ואני הייתי ילדה טובה מוצצת לו בחדר האחורי) .

קבענו ב14, מרוב התרגשות הגעתי חצי שעה לפני. קודם כל הוא מברך אותי מרחוק, שומר על מראית עין כלפי חוץ. הוא שולח אותי למלתחות , אני הולכת לאיבוד ומבהירה שאני צריכה ליווי צמוד, פעם ראשונה שלי אצלך ( מכון חדש גדול ומשטפר לעומת מה שהיה בנעוריי) 

מתחילים בחימום, עשר דקות על ההליכות והוא לאט לאט מתקרב אבל שומר מרחק, אנחנו מאוד מודעים אחד לשני ואני מרגישה אותו סורק אותי מלמעלה למטה לראות את השינוי שנעשה במרוצת השנים, בכל זאת למעלה מעשר שנים שלא נפגשנו. 

יורדת מההליכון ומגיעה אליו, בטוחה שאני בכושר טוב בכל זאת עד לא מזמן רצתי 10 בקלות( מאז עברו כמה חודשים של בטטה חורפית ולא מקדמת) מתחילים בצעדים נמוכים עד למטה עד לצד השני של החדר, הוא מחזיק לי את היד מייצר מגע, הקירבה האסורה, התמימה כלפי חוץ מאוד לא  תמימה כלפי פנים ואני מרגישה כבר את הגוף שלי מגיב למגע ידיו . מגיעים לקצה החדר ואני מתחילה סקווטים הוא עומד מאחורי, מכוון עם הידיים בוחן לי את התחת באופן ברור ( בשביל התרגיל) אבל אני יודעת מה מסתתר מאחורה העיניים האדישות והמראה הרחוק. ככה שלוש פעמים שכל פעם המגע נועז יותר , קרוב יותר, הכוונה מהמותניים ( נקודת החולשה שלי) ועד לעצמות האגן וכל זאת בתמימות של אימון.

ממשיכים את האימון ואני מבינה שאני בצרה צרורה, אני לא בכושר בעליל, רועדות לי הרגליים ואנחנו רק בהתחלה. עוברים לקופסה, עולים בשמאל יורדים בשמאל, כל פעם צד והרגליים רועדות, הוא נותן לי יד על פניו , שוב, תמים אך אנחנו לא תמימים וראש שלי כחול וחרמן מכל הסיטואציה. כל החלפה של צד הוא עובר צמוד אלי מלפנים, מלטף את החזה שלי עם החזה שלו ( בכל זאת מאמן כושר ותיק עם גוף מדוייק) וככה ממשיכים ממקום למקום והזמן טס, בלי שהצצתי פעם אחת על השעון , הוא מזיז אותי ממקום למקום כמו בובת חוטים ואני כמו ילדה טובה וממושמעת עושה את המקסימום גם כדי להגיע לאימון איכותי וגם כדי שהוא יהיה גאה בי ובגוף שלי.

מפטפטים קצת בין לבין, מחליפים חוויות מהחיים , מתקופה ארוכה של חוסר תקשורת אחרי שבמשך כנה שנים טובות כל שבוע שלוש פעמעם בשבוע הייתי באה לפרוק אצלו את חיי ואת התמודדות החיים שלי והוא תמיד הקשיב ,חיבק, הכיל והכריח לעלות עוד 10 דק על המדרגות כי זה יעשה לי תחת אש. 

מסיימת בטן שאין שריר בגוף שלי שלא מתוח עד הקצה, החרמנות שלי בשיא, אנחנו חצי מבודדים באזור הפרטי יותר בחדר כושר והוא עושה לי מתיחות, מותח לי את הרגלים, את הבטן, את הידיים הכואבות ואומר לי " בואי אקח אותך למכשיר של הרטט) נכנסים לחדרון קטן עם מכשיר שעומדים עליו והריצפה רוטטת ומרעידה את כל השרירים להרפייה. איך אני אוהבת דברים רוטטים כמובן 🤩🤩🤩 בדיוק מה שעבר לי בראש באותו הרגע. הוא מושיב אותי על המכשיר כם רגליים ישירות ונעמד לידי, הדלת לא סגורה עד הסוף אלה רק נחה על המשקוף והקירות מגבס אז שומעים אותנו בקלות בחוץ. ואני מתחילה לשלוח לידיים לזין שלי, כמה התאפקתי כל האימון הסתכלתי על הזין שלו מציץ מתוך הטרניג הקבוע , אני רואה שהוא עירני אך לא עומד במשך כל האימון והסבלנות שלי שואפת לאפס. אני מתחילה להצמיד את האף שלי לזין שלו מרחרחת, בודקת כמה אפשר להגזים ואז הוא אומר לי את מה ששובר אותי " די.. תהיי ילדה טובה" והידיים שלו מלטפות לי את הראש והעיניים שלו מסתכלות עלי והזין שלו מתגרה על שפתיי. אני לא מחכה לאישור נוסף , במבט תמיד ונשיכת שפה קלה אני שולחת אליו חיוך רחב וידיים לשרוך לפתיחת המכנס ושולפת את הזין שאני מכירה כל כך טוב. 

כאילו הזיכרון שלי מתעתע בי הזין שלו נראה לי גדול יותר ממה שזכרתי, הוא ממהר להכניס לי את הזין לפה כמו שהוא אוהב ואני מלקקת ונותנת לו לזיין לי את הפה כמו שהוא אוהב, איך אני אוהבת שהוא מלטף לי את הראש תוך כדי משחק לי בתנוכי האוזניים , מעביר בי צמרמורות וקורא לי מלמעלה " ילדה טובה, כן ילדה טובה שלי" בשקט בשקט כדי שלא ישמעו אותנו מתאמנים מהקיר ליד. הוא שולף את הביצים ומגיש לי אותן לליקוק , הן עדין שעירות כמו שזכרתי אבל עם שיער לבן מפעת התקדמות גילו, בכל זאת כבר לדעתי יש לו 57, אני מלקקת בשמחה ונותנת לו את כל הנשמה במציצה כי אני יודעת למצוץ מדהים, תוך לא יותר מ2 דק הוא כבר מזהיר שהיא עומד לגמור. אני עוצרת ולא מרשה " למה?" הוא שואל אותי ואני עונה " ומה איתי? " " פעם הבאה" הוא עונה לי ימנסה להתחמק, ויוצא מהחדרון ומשאיר אותי שם רטובה ורוטטת על המכשיר לשחרור שרירים. 

חולפות 2 דק והוא חוזר לידר נחוש, מעמיד אותי על המכשיר על הרגליים, פנים לקיר והתחת אליו, הוא מוריד לי את הטייצ והתחתונים אחרי האימון ואני כבר מטפטפת והתחתונים שלי כבר ריטובים, הוא קולט את הרטיבות שלי ומהמהם לעצמו, שולח אלי יד ומתחיל לעסות לי את הדגדגן עם שתי אצבעות ( נשבעת שאני נזכרת ומתחרמנת מחדש) עד שאני מתחננת בפניו שיכניס אותן פנימה ויזיין לי את הכוס, וככה הוא עושה לי ביד, תוך כדי שאני מתקופפת, מבליטה לו עוד את התחת שלי מול הפנים שלו, מוציאה לו עוד את התחת כמה שיותר גבוה ואני מרגישה את האורגזמה שלי עולה . אני בולעת את האנחות שלי , ונצמדת אליו נשענת על החזה החזק והשרירי בטירוף שלו, מרגישה את הידיים שלו מלטפות ולשות אותי , מטריפות אותי, היד האחת מזיינת אותי והאחרת מלטפת ומטריפה את החושים אני מתחילה להזהיר אותו שאני משפריצה וממש לא בעדינות שאני גומרת והוא נותן לי נשיכה בגב שעוד יותר מוציאה לי את התחת ואני ממשיכה לזיין לו חזק יותר את היד לעבר האורגזמה .

אני יודעת שעומד לו והוא לא מוציא את הזין ולראשונה מאז שאנחנו מכירים אני גומרת, ומשפריצה על הריצפה והוא עכשיו עם יד אחת על הדגדגן שלי והשניה עמוק בכוס שלי ואני הכי זנותית שלי והכי צריכה זין שאני יכולה להיות . " תזיין אותי, בבקשה. עכשיו " אני מתחננת אליו אך הוא נסוג, לוקח צעד אחורה ואומר לי " ילדה יפה זה הכל להיום, פעם הבא " פותח את הדלת וברגע אנחנו חוזרים לעצמנו ולהעמדת הפנים.

אני הולכת להתלבש בסוף האימון , אוספת את הדברים שלי מחייכת והולכת מאושרת וטובת לבב לשנ"צ המושלם שלי אחרי אימון חזק ואורגזמה שובבה... 

 

 

עד אז , שלוליות.....

הלן הדובה - קריאה מהנה בהחלט. עשתה לי תאבון.
לפני שנתיים
שלוליות - תודה רבה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י