ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני 4 ימים. 24 במרץ 2024 בשעה 17:01

יצאנו למסיבה בויליג', דיג'יים שאני אוהבת מנגנים לי על הנשמה, חברים ישנים שלא צפיתי מתקבצים כולם יחד תחת קורת גג אחת. 

ואני מרגישה את השינוי עלי, לא אותה בחורה של לפני שנתיים הגיעה שונה לחלוטין , סגורה מכונסת. מתרגשת מהמוזיקה אבל עוד לא לגמרי שלמה. 

הערב אני מגיעה אחרת, לא רווקה אלה עם שני הגברים שלי שכרוכים אחרי, עם חצאית קיבוצניקית קלילה וטופ כתום בלי חזיה שמבליט אתה חזה הענק והעומד שהתמצק משמושים קבועים של בן זוגי ובזכות ההתמדה ביוגה. 

אני נכנסת למועדון ואני מרגישה את השינוי שלי עם מליון זכרונות מהעבר ומתחזקת מאוד מהעתיד שצפוי לי. 

אני רוקדת ברחבה, משתוללת בלי לחשוב על כלום, מתמסרת למוזיקה עם כל הגוף והנשמה ומרגישה את המבטים של הגברים והנשים עלי, איך הרחבה נדלקת בכל פעם שאני מגיעה, את האנרגיה עולה לאנשים. 

אני רוקדת ושמה לב שתמיד מסתדר שמקיפים אותי מלא גברים זרים שקופצים ורוקדים איתי ואני מרגישה נוח בבגדי במעטים, מתגאה בגוף שלי ויודעת, אוחחח  איך אני יודעת שהייתם מתים לזיין אותי , חבל שהייתם חפחדים לנסות...

השתוללתי מלא , טפטפתי מלא ברחבה,התחרמנתי עם מלא אנשים תוך כדי הריקוד, לא השארתי שום מקום לדמיון,  הרגשתי שהדלקתי מלא אורות אצל אנשים ובעיקר אצלי ואצל האיש שלי.

חזרנו הביתה חרמנים ממש, לא מפסיקים להזדיין, ועדין רעבים לעוד, כי יש עוד מלא בעולם הזה יבא לי לטרוף את העולם. 

יוצא לי קצת  מבולבל, אולי כי אני עדין בהשפעת קצת פורים... אז מי מצרף אלינו הערב לערב נהפוך הוא ...

 

עד אז... שלוליות 😘😘😘

לפני חודש. 17 בפברואר 2024 בשעה 20:37

שוכבים במיטה , במתכוננים לנוח ואני באמת מתכוונת לנוח...

אז נדרמנו מי יודע לכמה זמן...

ופתאום האצבעות שלך מגששות את דרכן אל פיטמה ימין שלי מבעד לגופיה בעדינות, תוך כדי שינה וזה נעים כל כך...זה תמיד מתחיל כלכך עדין מהתנועה הקטנה הזו ואני מרגישה את הזין שלך שצמוד לי לישבן, מבין שכבות הבגדים, מקפץ לשניה. אני מתה על זה, עוד לפני שהזין באמת עומד, אלה הרגע הזה שהליטוף הקטן בפיטמה ימין דרך הגופיה עם קצה האצבע שלך מקפיץ לך את החרמנות בשניה. 

כמו תמיד, מכושף אתה מלטף את גופי, באהבה אין קץ. מפזר נשיקות חטופות על עורפי וכתפי, מחפש את אותם נמשים שהפכו יקרים מפז בזכותך, מאפשר דרור לאצבעותך שבקלילות מוצאות את מקומן בין כפלי, עם לחלוחיות מידית שנוצרת מהתרגשות ליטופי האצבעות שלך בכוס שלי. 

וכך מתוך כדי שאתה משחק לי בדגדגן בנעימות, מרגיש את הכוס שלי רוטט מתחת לאצבעות שלך, שהפה שלך מוצץ לי את הפיטמה אני מספרת לך בלחישה על הגנג המטורף שהייתי בסאונה, איי שם בעברי...

הגעתי עם חברים, רווקה, חרמנית מאוד, מה שנקרא: דאגתי להראות נוכחות. קיבלתי עיסוי מפנק ברחבה, ירידה בפינת עישון, ואז נכנסתי לטבילה בגקוזי הענק, תוך כדי שאני על שפת הגקוזי עם רגלים פתוחות וראש אקראי מוצץ לי את הכוס ללא רחמים ואני משפריצה עליו בטירוף. נעמד מעלי גבר נוסף ומביא לי את הזין שלו למציצה ( אני לא מוצצת לכל אחד😉 אבל וואו איזה חרמנית הייתי) מצצתי לו תוך כדי ובשניה הוא גמר.. 

קצת ביאס אותי אז עברתי למקלחונים, שם זה מקלחות כמו בכלא חחחח בלי חציצות, פשוט ברזים בשורה בחלל פתוח, בדיוק כמו שאני אוהבת. בחור חתיך ממש עם גוף משגע כמו שאני אוהבת תופס את עיניי ואני מזמינה אותו לזיין אותי במקלחת. הבחור שולף קונדום כמו מקצוען, יאמר לזכותו, מפגין זין מרשים  ועומד שכבר התחיל לעמוד, לטענתו, עוד שראה אותי מתפקדת בגקוזי...אם כאלו מחמאות, בשמחה רבה,הגשתי לו את ישבני המורם ונתתי לו לזיין אותי, וחזק! 

אני עוצמת עיניים ונכנסת לעולם משלי, נהנת מהתחושה של הזין שחודר אלי, משפשף את קירות הנרתיק שלי, את הדגדגן שלי רוטט מתחושת הביצים שלו שמנשקות את הכוס שלי עם כל דחיפה שלו. כאשר אני פוקחת עיניים אני מגלה שיש לנו קהל צופים נחמד ואני מחייכת ומרגישה את הפיטמות שלי נעמדות מחדש מרוב חרמנות והאורגזמה אני מרגישה, כל כך קרובה. "נעים לכם להסתכל עלי?" אני שואלת אותם עם חיוך שובב, "אתם יכולים להוציא את הזין ולעשות בכיף ביד, אם תהיו מעניינים אולי גם אתם תזיינו..." 

וככה בשעה שאני לוחשת לך את הסיפור, התמונות חוזרות אלי, חוויות ממקומות, גברים שזיינתי. אתה מאונן לי עם האצבעות שלך, משחק בכוס שלי, ככל שהסיפור מתקדם הולך ומתכווץ, רטוב ומגורה. משפשף את הכוס שלי בקצבים שונים, מרגיש את הגוף שלי עולה ומטפס במעלה הפיצוץ.

בשבת בצהריים אני גומרת כל כך חזק בידך, מאצבעות הקסם שלך שמביאות אותי לגבהים חדשים. אתה שמרגיש את הדופק הפועם שלי הכוס, את הגלים שעולים ומטפסים, את החום שמתפזר בגוף כמו גל. 

תודה לך על שבת חמה ונעימה, על כל כך הרבה אהבה, על מקומות כלכך גבוהים...

 

שבוע טוב, תהיו טובים.

עד הפעם הבאה...שלוליות...😘😘😘

 

לפני חודש. 13 בפברואר 2024 בשעה 8:23

בראש שלי קמתי לתחושת הלשון שלך מלקקת אותי בעדינות, בנעימות. 

בראש שלי , אני מספרת לך על כל הבחורים שמחרמנים אותי, על הבחור עם המשרד ,על המילואימניק , על המבוגר או האבא.

בראש שלי, כולם עומדים מסביבי עם הזין בחוץ מאוננים על המראה של הראש שלך עולה ויורד מתוך הכוס שלי, מלקק , מנשק ,שותה את כולי. 

בראש שלי , סיימתי את המקלחת בוקר וקיבלתי ליקוק עמוק ויסודי על ידי הפה שלך עמוק עמוק בישבני. 

" אני מרשה לעצמי, קצת דמיון חופשי"....

 

הראש שלי.... שוב קם כחול הבוקר. 

 

מקווה שאצליח להתרכז בעבודה...

 

עד הפעם הבאה....שלוליות 😘😘😘

לפני חודש. 11 בפברואר 2024 בשעה 8:04

הראש עדין במוד שובב מהסופש. 

אוף לוקח כמה ימים להרגיע מחדש את החשק השובב... 

בינתיים אני עוברת בקו ייצור, מדמיינת את עצמי כבר יושבת עם הרגליים פתוחות לשני הצדדים בפיסוק רחב ואתם עומדים בשורה, אחד אחרי השני, מחכים בסבלנות וזין עומד ביד כדי לטעום אותי ואת הכוס החלק שלי .

חבר מבין עניין נעמד מאחורי וממולל את הפטמות שלי מבעד לגוזייה שיעמדו חזק ובולט, וכך אחד אחרי השני הם מקבלים השפרצה טעימה וחמה בתמורה לליקוק חם ונעים. 

האחד רך ונעים, השני אגרסיבי ומגמיר והשלישי מגיע בסוף ומללק אותי בסוף בכזאת עדינות שזוכה להשפרצה הגדולה מכולם....

 

אחחח... איך אני אמורה להתרכז בעבודה אם כל מה שיש לי בראש זה היד שלי על הראש שלך דוחפת אותך עמוק יותר לכוס שלי...

 

לא רגועה,כרגיל...

עד הפעם הבאה... שלוליות 😘😘😘

לפני חודש. 10 בפברואר 2024 בשעה 20:57

"הוזמנו לקפה אם נקום מוקדם אצל השכנים" אתה אומר לי אחרי שבחרנו להשתבלל במיטה כל השבת במקום לצאת. קצת מתמזמזים והופ אני על הברכיים מולך בפעם מי יודע כמה מאז שהתחלנו את הסופש שלנו  ואתה מפמפמ אותי מאחור ומזיין אותי כמו שאני מבקשת. 

מפה לשם מתארגנים מתקלחים ואז קפצנו לשכנים לקפה, מהשכנים נשאר רק השכן ואני הייתי חדורת מטרה. 

"לג'קןזי?" אני שואלת בתמימות מבויימת וכבר מתחילה להתקדם ופורמת את החוט של המכנס, מתקדמת וכל צעד שאני מתקדמת פריט לבוש נוסף נושר לו ושניהם כרוכים אחרי מוכנים לכל בקשה ורצון שלי.

נכנסים לג'קוזי החם, יותר האט טאב אסל לא נרד לדוקיות, יותר טוב לרדת לי😉.

המים מתחילים לחמם, הבחור שלי מצד אחד מלטף לי את הישבן בעדינות בקצות האצבעות ומעביר בי רטטים נעימים שמעלים את החום עוד יותר. השכן קצת אוכל לי את הראש בדיבורים, ואני חושבת לעצמי בראש " אוף הלוואי היה אוכל כוס במקום ראש" אז אני פשוט מתרוממת מול פניו של השכן ותוחבת לפיו שד גדול ועסיסי כדי שיהיה עסוק בלמצוץ לי הפטמה לפחות בינתיים במקום את הראש. הבחור שלי נעמד מאחורי מבין מהר מאוד שאני מתחילה להזדיין ואם הוא רוצה להצטרף לרכבת זה הזמן. 

הבחור שלי, שעבד קשה גם ככה עד שהגענו לשכן , ולא משנה כמה הוא גמר לפני, בשניה מתחרמן עלי מחדש והזין שלו כמו קסם מתעורר בשבילי. אני נעמדת בדיוק מול פניו של השכן ודוחפת לו את הפנים ישירות לכוס הנפוח והרטוב שלי. הבחור החתיך שלי נעמד מאחורי, מצמיד את הזין שלו לתחת שלי ועם קצות האצבעות ממשממש לי את הפטמות ואני כל כך חרמנית שהחזה שלי כל כך כבד והפטמות נעמדות שניה לקראת המגע של הבחור שלי. 

אני מרגישה את הזין של הבחור שלי מתחיל להתחזק ולהתנפח לי על התחת תוך כדי שהוא משחק לי בשדיים הכבדים, השכן עם הראש עמוק בתוך הכוס שלי , מלקק במלא ההשקעה והערכה , שותה כל טיפה שהוא מוציא ממני , מלטף את כל כפליי עם הלשון הרטובה והחמה , מכין אותי לקראת הבחור שלי. 

שהספיק לי , אני נמתחת אחורה בריש יציבה עם השדיים מול הפנים של השכן והבחור שלי מזיין אותי מאחור, בהתחלה בעדינות , ביישנות ומהר מאוד משחרר עקבות ופשוט מרגיש את קירות הכוס שלי נמתחים לקראתו עם כל חדירה. השכן שולח יד חוששת לכיוון הדגדגן ולאט לאט מוסיף עוד גירויי, מרגיש את הזין של הבחור שלי מבחוץ מזיינת אותי מבפנים... כמה השפרצתי בג'קוזי הזה.... 

עשיתי הרבה אורגיות ושילובים בחיי, אבל אני חייבת להגיד שלהיות בשילוב עם פרטנר חזק ויציב שמכיר אותי ואת המחשבות שלי עוד לפני שאני יודעת , מעצים את החוויה ופשוט גורם לי לשחרר הרבה יותר , את המיניות שלי, את המימוש העצמי שלי , את האני האמיתי שלי. 

 

 

מאחלת לכם שבוע טוב ומלא מימוש עצמי...

עד הפעם הבא....שלוליות 😘😘😘

לפני חודש. 7 בפברואר 2024 בשעה 9:42

נוסעת ברכבת וקוראת את ספר הגברים. ספר גאוני על מסעות חייה של אישה שלא מתביישת שהיא אוהבת להזדיין , לא מפחדת להשתמש בגוף שלה ככלי לשינוי תודעה, לסקס אפיל שלה לכח ההשפעה שלה. 

אז אני מזדהה עם הדמות אבל מעבר לזה אני פשוט מתחרמנת, ברמות. בא לי להזדיין ברכבת על השולחן, בשירותים , בתחנה של המפקח עם המפקח ועוד כמה עובדים ( המדים תמיד עושים עבודה) , בא לי להזדיין כל כך וזה לא שלא קורה... תאמינו כבר שורף לי הכוס , אבל הגירוד של שריר החשק לא נרגע..

אולי בזכות השמש שיצאה איתו גם חזר החשק השובב....

 

מי יודע מה יוליד יום....

 

עד אז... שלוליות 😘😘😘

לפני חודשיים. 23 בינואר 2024 בשעה 8:41

בתור גרושה יש לי פעם בשבוע של רווקות, ללא אחריות של אמהות עובדות... 

כך יצא שיום שני בנוהל הוא קצת יותר פרוע, שובב...

אז קבענו דייט ליום שני, מסיימים כל אחד את החובות שלו לחברה, לעבודה ,לעולם ונפגשים. 

זה מתחיל בהליכה מהירה, מתמקם בבהפי האוור, כוסית, צייסרים ויאלה מתנדנדים חזרה הביתה. 

השעה עוד מוקדמת ויש לנו הזמנה לשעה 20 , ממהרים הביתה, מקלחת, קצת פרקטיות, קצת לסדר את האווירה ואני במקלחת, משנה את האווירה לסקסית יותר. 

ההזמנה לשעה 20 מגיע , בקבוק אננסי בידו וחיוך גדול של התרגשות. " אני מרגיש שאני חייב לפצות על הפעם הקודמת" הוא פותח במילים מולי, אבל אותי משכנעים מעשים ולא מילים ותוך רגע או שניים אני כבר מזיינת לו את הפה עם הכוס שלי , דוחפת לו את הראש קצת יותר עמוק לכוס החלק והמתוק שלי. 

וככה לרגע קטן, עם חלוק מקלחת פתוח, רגל אחת על הספה וראש חלק שמוצץ ומלקק כל פינה של הכוס שלי, אני רואה אותך יושב על השולחן ומכין לי ג'וני כמו שאני אוהבת, נקי בלי שטויות. שולחת אליך חיוך קטן תוך כדי שאני לא מפסיקה לגנוח ולטפטף לאורח שלנו בפה. 

יוצאים לשכטה, קצת מקשקשים , קצת שותים, ושוב חוזרים למטרה שלשמה התכנסנו, להזדיין. 

אני נשכבת על המזרון עם רגליים פתוחות וממקמת את האורח שלנו בין רגלי לאכילת כוס , לסיבוב נוסף . אתה מתיישב מאחורי , משחק לי עם הפטמות , מעמיד אותן שיהיו קשות וכואבות , נותן לי להרגיש את הזין העומד שלך והאורח בינתיים מלקק אותי ביסודיות והוקרה והינה עוד אורגזמה עולה לה. אני שמה שתי ידיים על הראש של האורח ודוחפת אותו עוד קצת לכוס שלי, משתמשת בו עוד קצת וגומרת לו בפה בהשפרצה חמה ומתוקה. 

אני מסתובבת על ארבע, האורח מבין את הרעיון ושולף את הקונדום . הפנים שלי מתמקמות לא על הזין שלך אלה עם הידיים אני חופנת לך את הביצים , מלקקת ומנשקת ובצד השני בינתיים האורח מתחיל לטחון אותי, מזיין אותי חזק, תופס אותי עם הידיים במותניים, מחזיק אותי בחיבורי האגן, מנענע לי את התחת על הזין שלו תוך כדי שהפרצוף שלי עמוק בביצים שלך. 

מה אני אגיד לכם... לא הפסקתי להזדיין מאתמול ובא לי עוד קצת עכשיו.... 

אז עד הפעם הבאה.... שלוליות... 😘😘😘

לפני חודשיים. 15 בינואר 2024 בשעה 14:01

שוכבת במיטה שלו והגוף שלי מתחיל להתעורר. 

הוא כבר יודע שכאן הוא מתפנק, כאן אין פינה בגוף שלי שלא מקבלת את מלוא תשומת הלב והיחס.

כל גבעה, נמש ומרפק מקבלים יחס של מלכות. אז הגוף מתעורר , מחכה שהוא יחזור ויחולל קסמים בגוף שלי.  ובינתיים אני מנמנמת במיטה שלו, נזכרת במשפטים הקטנים שהוא זורק ללא הרבה חשיבה אבל כל כך מדוייקים שכובשים אותי בכל פעם מחדש....

"איך אני אוהב את הריח שלך"

"הנמשים שלך כאלה תמימים שזה ממש מדליק"

"את פשוט תמיד מחרמנת אותי שאני לא מתאפק"...

אז מחכה לך פה, לא רחוק מהפעם האחרונה שנפגשנו....

בינתיים...קצת שולחת ידיים לבד 😈😈 

 

עד הפעם הבאה...שלוליות 😘😘😘

לפני 3 חודשים. 12 בדצמבר 2023 בשעה 12:20

אני בעבודה, חייבת להתרכז אבל האצבעות מושכות לכאן...

אבל .... בא לי להיות שובבה היום ..

בא לי לשבת לך על הפרצוף בלי לרחם ובלי לעצור. לרכב עם הכוס שלי על הלשון שלך, להרגיש את האף שלך עמוק בתחת שלי מלקק ושותה את כולי...

בא לי להיות על ארבע עם התתת למעלה על ספסל האימונים, או סתם חדר לפי שעה ( הם תמיד גורמים לי להיות יותר זנותית) ולגמור בקולי קולות מזין ענק שחודר את גופי . 

בא לי להיות מוקפת בארבע גברים, אפשר יותר, ולהרגיש כל אחד ואחד מהם משתמשים בגוף שלי כדי להגשים עוד ועוד פנטזיות של המפלצת החרמנית שלהם...

בא לי להזדיין בלי לעשות חשבון לאף אחד או לאף שעה . 

בא לי לשבת לשכטה איתך ולספר לך כמה מלוכלכת וזונה הייתי ואיך היה ההו וההיא....

 

אבל אני בעבודה... אולי בערב....

 

עד אז... שלוליות😘😘😘😘

 

נ.ב נגמר המנוי היום, אז תודה לרוכש בר המזל....

לפני 4 חודשים. 13 בנובמבר 2023 בשעה 7:22

קיבלתי מתנה ואני מאוד מאמינה בלהעביר הלאה, לחלוק את הטוב עם הסביבה, אפילו יצא קצת ציוני . 

תודה על מתנה קטנה....

שיהיה בוקר קצת יותר מתוק לכולנו 

 

עד הפעם הבאה... שלוליות.... 😘😘😘