סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 17 במרץ 2022 בשעה 15:57

אני לא יודעת אפילו איך להתחיל לספר .

הגענו למסיבה בשישי בלילה באזור 2 בלילה , המסיבה בשיא שלה, למעלה מ7000 איש שזזים ביחד כגוש אחד, הבסים דופקים את הלב , מרטיטים לי את הנשמה.

אני מוצאת מקום באמצע הרחבה קצת מאחורה ומרגישה את המוזיקה. בזווית העין אני קולטת בחור מבוגר יחסית , חנון, שעומד לידי ורוקד אבל אני בעולם שלי, רוקדת, מזיזה את כל הגוף לקצב המוזיקה,  מרגישה אותה דופקת לי בבטן, מזיזה כל שריר בגוף ומרגישה שאני זוהרת .

מפה לשם אט אט הוא עוזר אומץ ומציעה לי שכטה, בדיוק איך שאני אוהבת שפונים אלי, אני מחייכת משתפת בשכטה שלי ואט אט אנחנו מתחילים לרקוד ביחד . הוא מכיר לי את חבר שלו שכבר לילה שלם כמעט רוקד מאחורי והוא ממש מוכר לי, ראיתי אותו כבר אבל הוא מושך אותי ממש .

מעניין ממש. 

ממשיכים לרקוד ואט אט אנחנו מתקרבים, קצת רוקדים ביחד קצת לבד. אני זזה עליו מרגישה את הזין שלו נעמד עלי מבעד למכנסיים והוא קצת מתבייש ולא ממש יודע איך אני מגיבה ואם אני מרגישה. החבר עדין מסביבנו ואנחנו רוקדים כולם ביחד ואני והחנון לא ממש קרובים אבל כמובן רוקדים ביחד ואז מגיעה ההצעה " יש לנו חדר במלון בעיר, מצטרפת?" , " כמובן אבל עם שניכם" אני עונה ורואה שהם מופתעים לטובה.

יוצאים במונית אני מותשת , הגוף עבד קשה בטירוף אבל אני צריכה זין. מגיעים למלון אני מזהה את הסוויטה והחדר מפנק כמובן. 

המבוגר והחנון הם פשוט הפכים נהדרים ושילוב כוחות שאני לא יכולה להסביר. הם פשוט שילוב טוב.

מגיעים לחדר אני עושה סיבוב קטן ומציעה"  שניכנס למקלחת? " , מתחילים להתפשט והחיוך השובב שלי גדל עוד יותר. החתיך- מבוגר באזור ה 57, גבוה לפחות 1.78 גוף שמור, ידיים שיודעות עבודה קשה ,חלק בגוף והכי חשוב בזין. והזין , איך אפשר אפילו להתחיל לתאר...ארוך, עבה, עם כיפה ענקית ,מבריקה , וריד גדול ובולט שעובר לאורך כל הזין, האליל שלי והחיוך מתרחב עוד יותר. 

אנחנו נכנסים שנינו למקלחת , החנון מצטרף במהרה לאחר שהוא דואג לנו מראש למגבות לאחרי ( זה הרגעים הקטנים שגורמים לי להרגיש מפונקת אמיתית, שחושבים קדימה בשבילי , שנותנים לי חופש מוחלט מאחריות) מצד אחד המים החמים, החתיך מצד אחד מלטף אותי, מנשק אותי , מצמיד אותי את הגב שלי אליו ואני מרגישה איך הזין שלו צמוד אלי עומד גאה "כל המסיבה עמד לי הזין בגללך" ואני מגחכת לעצמי "אני יודעת ,הרגשתי. חבל שלא נצמדת יותר" , בזווית העין אני רואה אותו מסמיק ועונה "התביישתי" ואני נמסה , כמה רגשות רצים לי בגוף אבל בעיקר בעיקר אני מרגישה כל כך מאוהבת בכל אחד מהם ,ביחד ובנפרד. 

החנון מצטרף והחתיך מתחיל לסבן אותי מג'יפת המסיבה המטורפת בחווה. אני בוחנת את החנון ,שבמבט שני גם הוא חתיך יותר ממה שיש מתחת לבגדים והרבה פחות חנון ממה שחשבתי. הוא גם גבוהה 1.80 לפחות, עם שיער מלא על הראש, לא ארוך אבל מספיק כדי לתפוס. גם לו יש ידיים חזקות , גוף חלק , קצת שעיר באזור הזין וזה מקשה עלי אבל אני לא דואגת אני מעוניינת יותר בפה שלו. אנחנו מחייכים זה לזה ואני ישר שולחת ידיים, נוגעת בוחנת חוקרת ללא שום עקבות ויודעת בדיוק מה הוא רוצה ,הוא שולח אלי ידיים מהססות בודק גבולות, יורד על הברך במנח האהוב עלי מרים לי רגל אחת על האמבטיה ודוחף את הפנים שלו עמוק לכוס שלי, מלקק ,טועם , משקיע את כל הלשון שלו בתוכי, מוסיף אצבע אחת ואז עוד אחת .בינתיים חבר שלי עדין צמוד אלי עם הזיקפה הענקית שלו , מלטף אותי, מנשק בכל מקום ואני מרגישה את הרעד מתחיל להצטבר לי בגוף, התחושות מטורפות , יד אחת על הראש של החנון שאוכל לי את הכוס בתאבון גדול והשניה עם החתיך שמושכת אותו לנשיקה עמוקה ואוהבת. אני גומרת לחנון בפה והחתיך נותן יד לעזרת חבר ומגמיר אותי ואני.. גומרת, מתפרקת להם חתיכה חתיכה , מרגישה את הגל הע ק של האורגזמה שוטף אותי מהראש לרגליים. החרמנות בשמיים, צריך להזדיין ובהקדם. 

יוצאים מהמקלחת מתנגבים זריז, חחח הם לא כל כך יודעים איך לאכול אותי חחח אני מוכנה להזדיין שוב אז אני עולה למעלה , הם בעיקבותי ובמשך כמה שעות אני מזדיינת מצד אחד , מוצצת זין בצד השני ורק שומעת מהם, "מאיפה נפלת עלינו... " 

באיזה שהו שלב אנחנו נשארים אני החתיך לבד , החנון נעלם כדי להזמין לנו א. בוקר ואני מייד נהייתי רעבה לעוד ליקוקים. 

אני יורדת במדרגות , החתיך מאחורי ואני מוצאת את החנון בדרך לישון, שום לישון לא יהיה כאן אני רוצה להזדיין עם שניהם. החנון מעז קצת יותר ומתחיל להגיד לי " את רוצה זין? את רוצה שנזיין אותך ביחד? " ואני כמו כלבה טובה וחרמנית מהנהנת באושר, הרי לזה הגעתי . החתיך מקופף אותי על הידית של הספה ומתחיל לזיין אותי בכוח בעמידה, תופס לי את התחת , ממול החנון מזיין לי את הפה עם הזין שלו ותוך כדי אומר מעלי " כן, תזיין אותה חזק, ככה היא אוהבת, תן לה את כל הזין הענק שלך" ואני שמילים משפיעות עלי כמו קסם שוב מתחילה לגמור ואומרת לעצמי בראש, ככה אני רוצה להיות מזויינת מכל הכיוונים. 

באיזשהו שלב חזרתי למעלה, למיטה, החתיך בעיקבותי ואיתו גם החנון, מתלקקים במקביל אחד את השני וכל אחד מהם בתורו מזיין אותי, אחד בפה אחד בכוס אבל ידיים כל הזמן עלי. אצלי בראש הם נותנים כיפים אחד לשני כשהם מחליפים בינם לבין עצמם מי יזיין אותי יותר חזק, מי יגרום לי לראות יותר כוכבים. 

אני לא זוכרת איך הצלחתי לקום משם ולהזיז את עצמי בזמן כדי לחזור לצ'ק אוט אבל פינוק כזה הרבה זמן לא היה לי. 

שוב קצת סיימתי סיפור חרמנית ורטובה... טוב אולי החתיך יבוא היום לפנק אותי קצת באחד על אחד. 

עד הפעם הבאה... שלוליות 

 

heisenberg​(שולט) - אפשר לאמלק?
קראתי עד המסיבה ושהיה שם איזה חנון.
לפני שנתיים
cuckold אוהב שלך​(נשלט) - מדהימה❤
לפני שנתיים
lady y - מרטבתי לגמרי מהקריאה, נהדרת😊
לפני שנתיים
זוג מתחלף נהנים - אם היית יודעת למה את גורמת...
לפני שנתיים
שלוליות - ספר/ו לי
לפני שנתיים
אוכל כאפות - כתיבה משובחת
לפני שנתיים
שולט קשוח וקשוב - מדהימה ומגרה ! כיף להיות איתך !❤
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י