סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנה. 28 ביוני 2022 בשעה 12:37

כבר כמה ימים שאני מפנטזת עליה, על הראש הבלונדיני, על התחת הקטן, על החזה המושלם שלה עם הפיטמות הוורודות שפשוט דורשות תשומת לב מלאה ומפנקת . 

התבטל בצהריים והבנתי כבר לאן הערב הזה הולך... חוזרת הביתה מחלטה להנות מהטוב ולהיות קצת עם עצמי לבד בבית אז ירדתי מתחת לבניין עם ג'וינט ענק, ספר , מוזיקה ואני מוכנה . עד 22 בלילה ישבתי רק אני ,הג'וינט שבהמשך הצטרפה אליו גם כוסית נחמדה לחימום האווירה...

עולה הביתה, מקלחת מתארגנת ויאלה החרמנות כבר עובדת... 

שולחת לשכן הודעה " פה במקרה?" , הוא עונה בזריזות "חצי שעה עולה אליך" 

טוב שהוא עלה בעיקר כדי לרדת לי... כמה שאני התגעגעתי... לשפתיים שלו ,להתרגשות שלו כל פעם מחדש לטעום את טעם הכוס המתוק שלי, הוא מזיין אותי עם הזין הענק שלו במשך יותר משלוש שעות, עם הפסקות מזמוזים תוך כדי  אחרת הוא לא יעמוד בזה...חחח כבר לא צעיר בכל זאת חחח  . 

באזור 2 וחצי הוא הולך, אז שלחתי הודעה לבחור אחר " לא יודעת אם אתה ער אבל יש מפתח מתחת לשטיח, מוזמן לבוא ללקק"  תוך שעה הוא נכנס ישר למשימה ובמשך יותר משעתיים ליקק ושתה כל טיפה מהכוס שלי , הוא ליקק כול כך טוב שגם זכה לזיין אותי ולא מעט. אין ספק שהוא השתפר מהפעם האחרונה שנפגשנו , יש אנשים שעונש עושה להם רק טוב . 

ישנתי אולי שעתיים בלילה הזה ובעיקר הזדיינתי, הלוואי והיה אפשר תחנת רכבת כל היום, אחד אחרי השני , לפעמים במקביל , לפעמים יש נשים לפעמים זה רק גברים, לפעמים זה מתלבשת, לפעמעם זה טראנס הכל מתקבל באהבה כל עוד אני מסופקת.

חייבת לשים גבול לזנותיות שלי.... 

 

עד אז... שלוליות 😘😘😘

גברי באלילה​(אחר) - אלוהים...הייתי נותן הכול בשביל להתחלף איתם..
לפני שנה
באשיר - אש
לפני שנה
מושכת בעט​(מתחלפת){שלו} - איזו אמיצה אש אשה שאת! אני רק מפנטזת...
לפני שנה
Coach - מדוע להחליף?
צריך אחד עמיד!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י