סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני 6 חודשים. 3 בנובמבר 2023 בשעה 12:28

הזמנתי את הקצין שלי אל חייק משפחתי לארוחת ערה "על-האששש"... היה אששששש

מסיימת את תפקידי ויוצאים לסיבוב עם האוטו, לכיוון גן שעשועים לא רחוק. חונים את האוטו והקצין שלי מביא שמיכות ורמקול, בחור מאורגן, קולטים סביבנו מלא מצלמות , אבל אני נחושה, ראיתי מרחוק שהספסלים האלה חשוכים עד שמתקרבים אז התמקמנו. 

שכטה, קצת דיבורים והידיים מתחילות להישלח, הוא ממסניף אותי אליו, מוכיר תודה על הרגע ובעדינות מופתית הקצין החרמן שלי לוקח את הזמן ומתענג על נשיקתי, מרפרף עם אצבעותיו על נקודות הממשק של עברי גופי, חוקר אותי בקצות אצבעותיו. אנחנו מתנשקים על הספסל החשוך באמצע גן השעשועים,  אצבעות מרפרפות ומרוב התרגשות אני לוחשת לקצין שלי " אני צריכה אותך" והוא במהירות של לוחם יורד לפני בן רגע וטומן את פרצופו עמוק בתוך הכוס החם שלי שכל כל התגעגע לקצין שלי. 

סימן קטן לאנשים שמגיעים לאזורינו, הקצין שלי עולה מחדש , ממשיכים לשוחח והוא לא מפסיק ללחוש לאוזני " כמה התגעגעתי לטעם שלך, לריח שלך, לתחושות של הכוס שלך על האצבעות שלי"  ואני שלא באמת יודעת איך להגיב , זה לא משהו שאני מכינה, שולטת בו או בעלת השפעה מודעת אבל כן, אני מקפידה על תזונה, מים ובעיקר יוגה....

אז איפה היינו?

אחרי עוד כמה סיבובים כאלו יוצאים לסיבוב, מחפשים מיקום דיסקקטי יותר, שלא יסבך אותנו עם הרשויות, סיבוב קטן עם האוטו ויאלה הגענו לחניון של המכללה בעיר. חניון מבודד ,בקצה של העיר , חשוך ובלי הרבה רכבים בכלל. עוברים למושב האחורי ואתה מבקש ממני להתפשט כי התגעגעת לגוף שלי, וכך אני ממלאה את רצונך בשמחה. מורידה בעדינות כתפיה אחת של השמלה , שולחת יד אל השניה ותוך שניה השמלה כבר מסודרת בצד כדי לא להפריע, תחתונים כבר ירדו בגן שעשועים , חחח תרתי משמע... והטופ השחור עם המחשוף העמוק מציג לפניך את צמד שדיי הגדולים עם הפיטמות שבולטות מרוב צורך  למגע של הידיים שלך, אט אט הגוף שלי זועק לי יותר ויותר עד כמה הוא דורש אותך קרוב יותר , פיזיי יותר. רואה אותך מביט בי בהערצה ועם חיוך שובב  מסירה את החזיה וחושפת לפני הקצין שלי את גופי  במלואי מוכן ומזומן לבעילה. ידיים נשלחות מצמידות, צובטות אוחזות ,אוהבות יותר ויותר, מתנשקים בלהט ,הקצין כבר ערום כמובן מחכה למגע ידי והזין עומד כל כך. אני מורידה את הראש ומלקקת את הזין העומד , מוצצת לך את הכיפה של הזין, משחקצ עם הלשון מסביב לעטרה, לאט לאט הפה שלי רטוב יותר ואני מכניסה אותך עמוק יותר ויותר לפה שלי, יונקת אותך.  וכך בהרמוניה נפלא אנחנו מוצאים זוויות מאתגרות ונעימות, כאלה שלחלוטין יחלו לעבוד בסרט פורנו מקצועי פלוס... חחחח . אני לא מפסיקה לגמור לקצין שלי על הזין, לטפטפ על הביצים ללא בושה ברכב , כדי לתת לך תמיד להרגיש את הריח שלי סביבך..  אבל יותר מהכל לא מצליחה להתאפק מרוב שאני חרמנית עליך ועלי, תוך כדי שאני משתפת ומספרת לך על  יום שלישי המשוגע שהיה (עליו עוד אכתוב בנפרד שאמצא את המילים).

אני מרגישה אותך רוצה לגמור אבל מתאפק, מנער לי את התחת עליך בשיא ופתאום משחרר והמשחק הזה הורג אותי ומחרמן אותי יותר.

יוצאים לשכטה מחוץ לאוטו אחרי שהשפרצתי על הקצין שלי  שלוש פעמים לפחות אם לא יותר וגם שם לא מצליחים להרחיק את הידיים ומאוד מהר אני מוצאת את עצמי עם ידיים על האוטו, טוסיק באוויר ומזויינת באוויר הפתוח. איזה נעים זה לעמוד באמצע הלילה ערומה על האוטו, מזויינת בנעימות ומרגישה את הרוח מלטפת את הדגדגן הרטוב שלי, את הכוס הנפוח שלי מרוב שאני חרמנית. להרגיש את הידיים של הקצין שלי מלטפות לי טת התחת והגב, חופנות לי את הפיטמות ואת הזין שלו מפמפם אותי מאחורה באוטו באמצע חניון. 

הקצין בחר לשם שינוי לגמור לי בפה בקול גדול כמו שאני אוהבת ובלעתי אותו כמו שהוא אוהב, אספנו את עצמנו, התקפלנו הוא הוריד אותי בבית והמשיך לדרכו.

ואני?... הגעתי הביתה אפילו לא התקלחתי עם כל הריחות שלי ושלך וישר נרדמתי עם חיוך נעים על השפתיים. 

 

עד הפעם הבאה קצין שלי 😈

שלוליות....😘😘😘

TAYNI​(טרנסית נשלטת) - מדהימה
לפני 6 חודשים
ירושלמי קלאסי - מתחרט שלא יצאתי לקורס קצינים כשהוצע לי
לפני 6 חודשים
נסס - אחלה בריזה
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י