צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני 3 חודשים. 23 בינואר 2024 בשעה 8:41

בתור גרושה יש לי פעם בשבוע של רווקות, ללא אחריות של אמהות עובדות... 

כך יצא שיום שני בנוהל הוא קצת יותר פרוע, שובב...

אז קבענו דייט ליום שני, מסיימים כל אחד את החובות שלו לחברה, לעבודה ,לעולם ונפגשים. 

זה מתחיל בהליכה מהירה, מתמקם בבהפי האוור, כוסית, צייסרים ויאלה מתנדנדים חזרה הביתה. 

השעה עוד מוקדמת ויש לנו הזמנה לשעה 20 , ממהרים הביתה, מקלחת, קצת פרקטיות, קצת לסדר את האווירה ואני במקלחת, משנה את האווירה לסקסית יותר. 

ההזמנה לשעה 20 מגיע , בקבוק אננסי בידו וחיוך גדול של התרגשות. " אני מרגיש שאני חייב לפצות על הפעם הקודמת" הוא פותח במילים מולי, אבל אותי משכנעים מעשים ולא מילים ותוך רגע או שניים אני כבר מזיינת לו את הפה עם הכוס שלי , דוחפת לו את הראש קצת יותר עמוק לכוס החלק והמתוק שלי. 

וככה לרגע קטן, עם חלוק מקלחת פתוח, רגל אחת על הספה וראש חלק שמוצץ ומלקק כל פינה של הכוס שלי, אני רואה אותך יושב על השולחן ומכין לי ג'וני כמו שאני אוהבת, נקי בלי שטויות. שולחת אליך חיוך קטן תוך כדי שאני לא מפסיקה לגנוח ולטפטף לאורח שלנו בפה. 

יוצאים לשכטה, קצת מקשקשים , קצת שותים, ושוב חוזרים למטרה שלשמה התכנסנו, להזדיין. 

אני נשכבת על המזרון עם רגליים פתוחות וממקמת את האורח שלנו בין רגלי לאכילת כוס , לסיבוב נוסף . אתה מתיישב מאחורי , משחק לי עם הפטמות , מעמיד אותן שיהיו קשות וכואבות , נותן לי להרגיש את הזין העומד שלך והאורח בינתיים מלקק אותי ביסודיות והוקרה והינה עוד אורגזמה עולה לה. אני שמה שתי ידיים על הראש של האורח ודוחפת אותו עוד קצת לכוס שלי, משתמשת בו עוד קצת וגומרת לו בפה בהשפרצה חמה ומתוקה. 

אני מסתובבת על ארבע, האורח מבין את הרעיון ושולף את הקונדום . הפנים שלי מתמקמות לא על הזין שלך אלה עם הידיים אני חופנת לך את הביצים , מלקקת ומנשקת ובצד השני בינתיים האורח מתחיל לטחון אותי, מזיין אותי חזק, תופס אותי עם הידיים במותניים, מחזיק אותי בחיבורי האגן, מנענע לי את התחת על הזין שלו תוך כדי שהפרצוף שלי עמוק בביצים שלך. 

מה אני אגיד לכם... לא הפסקתי להזדיין מאתמול ובא לי עוד קצת עכשיו.... 

אז עד הפעם הבאה.... שלוליות... 😘😘😘

באשיר - לא משעמם אצלך. אני לא אתפלא אם גברים גרושים יחליפו ימי משמורת עבורך.
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י