שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני 7 חודשים. 10 בפברואר 2024 בשעה 20:57

"הוזמנו לקפה אם נקום מוקדם אצל השכנים" אתה אומר לי אחרי שבחרנו להשתבלל במיטה כל השבת במקום לצאת. קצת מתמזמזים והופ אני על הברכיים מולך בפעם מי יודע כמה מאז שהתחלנו את הסופש שלנו  ואתה מפמפמ אותי מאחור ומזיין אותי כמו שאני מבקשת. 

מפה לשם מתארגנים מתקלחים ואז קפצנו לשכנים לקפה, מהשכנים נשאר רק השכן ואני הייתי חדורת מטרה. 

"לג'קןזי?" אני שואלת בתמימות מבויימת וכבר מתחילה להתקדם ופורמת את החוט של המכנס, מתקדמת וכל צעד שאני מתקדמת פריט לבוש נוסף נושר לו ושניהם כרוכים אחרי מוכנים לכל בקשה ורצון שלי.

נכנסים לג'קוזי החם, יותר האט טאב אסל לא נרד לדוקיות, יותר טוב לרדת לי😉.

המים מתחילים לחמם, הבחור שלי מצד אחד מלטף לי את הישבן בעדינות בקצות האצבעות ומעביר בי רטטים נעימים שמעלים את החום עוד יותר. השכן קצת אוכל לי את הראש בדיבורים, ואני חושבת לעצמי בראש " אוף הלוואי היה אוכל כוס במקום ראש" אז אני פשוט מתרוממת מול פניו של השכן ותוחבת לפיו שד גדול ועסיסי כדי שיהיה עסוק בלמצוץ לי הפטמה לפחות בינתיים במקום את הראש. הבחור שלי נעמד מאחורי מבין מהר מאוד שאני מתחילה להזדיין ואם הוא רוצה להצטרף לרכבת זה הזמן. 

הבחור שלי, שעבד קשה גם ככה עד שהגענו לשכן , ולא משנה כמה הוא גמר לפני, בשניה מתחרמן עלי מחדש והזין שלו כמו קסם מתעורר בשבילי. אני נעמדת בדיוק מול פניו של השכן ודוחפת לו את הפנים ישירות לכוס הנפוח והרטוב שלי. הבחור החתיך שלי נעמד מאחורי, מצמיד את הזין שלו לתחת שלי ועם קצות האצבעות ממשממש לי את הפטמות ואני כל כך חרמנית שהחזה שלי כל כך כבד והפטמות נעמדות שניה לקראת המגע של הבחור שלי. 

אני מרגישה את הזין של הבחור שלי מתחיל להתחזק ולהתנפח לי על התחת תוך כדי שהוא משחק לי בשדיים הכבדים, השכן עם הראש עמוק בתוך הכוס שלי , מלקק במלא ההשקעה והערכה , שותה כל טיפה שהוא מוציא ממני , מלטף את כל כפליי עם הלשון הרטובה והחמה , מכין אותי לקראת הבחור שלי. 

שהספיק לי , אני נמתחת אחורה בריש יציבה עם השדיים מול הפנים של השכן והבחור שלי מזיין אותי מאחור, בהתחלה בעדינות , ביישנות ומהר מאוד משחרר עקבות ופשוט מרגיש את קירות הכוס שלי נמתחים לקראתו עם כל חדירה. השכן שולח יד חוששת לכיוון הדגדגן ולאט לאט מוסיף עוד גירויי, מרגיש את הזין של הבחור שלי מבחוץ מזיינת אותי מבפנים... כמה השפרצתי בג'קוזי הזה.... 

עשיתי הרבה אורגיות ושילובים בחיי, אבל אני חייבת להגיד שלהיות בשילוב עם פרטנר חזק ויציב שמכיר אותי ואת המחשבות שלי עוד לפני שאני יודעת , מעצים את החוויה ופשוט גורם לי לשחרר הרבה יותר , את המיניות שלי, את המימוש העצמי שלי , את האני האמיתי שלי. 

 

 

מאחלת לכם שבוע טוב ומלא מימוש עצמי...

עד הפעם הבא....שלוליות 😘😘😘

Aציבעוני​(אחר) - מה שנאמר טוב,שכן קרוב מאח רחוק
לפני 7 חודשים
דנטה88{88} - סיפור מחרמן בשעות הבוקר
לפני 7 חודשים
שלוליות - אכן הייתה שבת מחרמנת ממש.
תודה
לפני 7 חודשים
LoL​(אחר) - שאלוהים יעזור לי 🙂
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י