שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני חודשיים. 17 בפברואר 2024 בשעה 20:37

שוכבים במיטה , במתכוננים לנוח ואני באמת מתכוונת לנוח...

אז נדרמנו מי יודע לכמה זמן...

ופתאום האצבעות שלך מגששות את דרכן אל פיטמה ימין שלי מבעד לגופיה בעדינות, תוך כדי שינה וזה נעים כל כך...זה תמיד מתחיל כלכך עדין מהתנועה הקטנה הזו ואני מרגישה את הזין שלך שצמוד לי לישבן, מבין שכבות הבגדים, מקפץ לשניה. אני מתה על זה, עוד לפני שהזין באמת עומד, אלה הרגע הזה שהליטוף הקטן בפיטמה ימין דרך הגופיה עם קצה האצבע שלך מקפיץ לך את החרמנות בשניה. 

כמו תמיד, מכושף אתה מלטף את גופי, באהבה אין קץ. מפזר נשיקות חטופות על עורפי וכתפי, מחפש את אותם נמשים שהפכו יקרים מפז בזכותך, מאפשר דרור לאצבעותך שבקלילות מוצאות את מקומן בין כפלי, עם לחלוחיות מידית שנוצרת מהתרגשות ליטופי האצבעות שלך בכוס שלי. 

וכך מתוך כדי שאתה משחק לי בדגדגן בנעימות, מרגיש את הכוס שלי רוטט מתחת לאצבעות שלך, שהפה שלך מוצץ לי את הפיטמה אני מספרת לך בלחישה על הגנג המטורף שהייתי בסאונה, איי שם בעברי...

הגעתי עם חברים, רווקה, חרמנית מאוד, מה שנקרא: דאגתי להראות נוכחות. קיבלתי עיסוי מפנק ברחבה, ירידה בפינת עישון, ואז נכנסתי לטבילה בגקוזי הענק, תוך כדי שאני על שפת הגקוזי עם רגלים פתוחות וראש אקראי מוצץ לי את הכוס ללא רחמים ואני משפריצה עליו בטירוף. נעמד מעלי גבר נוסף ומביא לי את הזין שלו למציצה ( אני לא מוצצת לכל אחד😉 אבל וואו איזה חרמנית הייתי) מצצתי לו תוך כדי ובשניה הוא גמר.. 

קצת ביאס אותי אז עברתי למקלחונים, שם זה מקלחות כמו בכלא חחחח בלי חציצות, פשוט ברזים בשורה בחלל פתוח, בדיוק כמו שאני אוהבת. בחור חתיך ממש עם גוף משגע כמו שאני אוהבת תופס את עיניי ואני מזמינה אותו לזיין אותי במקלחת. הבחור שולף קונדום כמו מקצוען, יאמר לזכותו, מפגין זין מרשים  ועומד שכבר התחיל לעמוד, לטענתו, עוד שראה אותי מתפקדת בגקוזי...אם כאלו מחמאות, בשמחה רבה,הגשתי לו את ישבני המורם ונתתי לו לזיין אותי, וחזק! 

אני עוצמת עיניים ונכנסת לעולם משלי, נהנת מהתחושה של הזין שחודר אלי, משפשף את קירות הנרתיק שלי, את הדגדגן שלי רוטט מתחושת הביצים שלו שמנשקות את הכוס שלי עם כל דחיפה שלו. כאשר אני פוקחת עיניים אני מגלה שיש לנו קהל צופים נחמד ואני מחייכת ומרגישה את הפיטמות שלי נעמדות מחדש מרוב חרמנות והאורגזמה אני מרגישה, כל כך קרובה. "נעים לכם להסתכל עלי?" אני שואלת אותם עם חיוך שובב, "אתם יכולים להוציא את הזין ולעשות בכיף ביד, אם תהיו מעניינים אולי גם אתם תזיינו..." 

וככה בשעה שאני לוחשת לך את הסיפור, התמונות חוזרות אלי, חוויות ממקומות, גברים שזיינתי. אתה מאונן לי עם האצבעות שלך, משחק בכוס שלי, ככל שהסיפור מתקדם הולך ומתכווץ, רטוב ומגורה. משפשף את הכוס שלי בקצבים שונים, מרגיש את הגוף שלי עולה ומטפס במעלה הפיצוץ.

בשבת בצהריים אני גומרת כל כך חזק בידך, מאצבעות הקסם שלך שמביאות אותי לגבהים חדשים. אתה שמרגיש את הדופק הפועם שלי הכוס, את הגלים שעולים ומטפסים, את החום שמתפזר בגוף כמו גל. 

תודה לך על שבת חמה ונעימה, על כל כך הרבה אהבה, על מקומות כלכך גבוהים...

 

שבוע טוב, תהיו טובים.

עד הפעם הבאה...שלוליות...😘😘😘

 

סטילי דן - כרגיל, הזקרת לי נשכחות
לפני חודשיים
Aציבעוני​(אחר) - שלולית זה כבר לא
זה ים
לפני חודשיים
מוט פלדה - היי..שישי שמח ...אשמח לכתוב לך לטלגרם..יש לך?
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י