סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני חודש. 7 באפריל 2024 בשעה 6:39

"וואו איזה טעימה את" אומרת לי המארחת בזמן שהיא מתרוממת מליקוק כוס עמוק ומושקע שהיא מעניקה  לי. בעלה בינתיים מפמפם אותה מאחור עד שהוא יעבור אלי ואני מוצצת לגבר אחר, שולחת ידיים לגברים, נשים אחרים מסבבי. 

אני מחייכת במבוכה, ממלמלת תודה רבה מהממת וכבר מסובבת להינעץ על ידי גבר אחר... 

איך אני אוהבת אורגיות, כולם על כולם, עם מטרה מאוד ברורה, מכבדת ונעימה, התמונות עוד עולות לי של רגעים לא נשכחים... 

כמו הנדנדה... אז אף פעם לא הושבתי על נדנשה, תמיד הייתי בצד השני המפנק ולא המתפנק. אך לא השישי הזה.

נכנסים לחדר המשותף לכולם ללא הגבלה לנדנדה, כבר חמדתי עליה עוד מהסיור והבחור שלי מכיר את החשקים שלי יותר טוב ממני. אני עולה על הנדנדה, הוא ממקם לי את הרגליים בפיוק רחב, קושר את הידיים למעלה ועובר למצב כריעה מול הכוס הפתוח שלי כדי להתחיל קודם כל ללקק אותי כמו שצריך, עם כל הפינוק וההשקעה שהוא יודע לתת לי. בינתיים מגיע גבר נוסף שכבר פלרטט איתי קצת בפינת עישון , אני שולחת חיוך ומוצאת אותו נצמד אלי בזריזות ומתחיל לשחק לי בפטמות הזקורות כבר מרוב שאני חרמנית. הופ בחור שלישי מוצא את עצמו איתי, ואני מגורה מהסיטואציה עוד יותר , גומרת ללא הפסקה ומשפריצה ללא רחמים  ( עד כדי כך שזה ממש השפריץ על המזרונים בקומה מתחתי 😅😅)

ככה אני על הנדנדה ננעצת על ידי אחד הבחורים, אפילו לא יודעת את שמו רק שיש לו זין טוב!!) משפריצה לכל עבר, גומרת ללא הפסקה עם כל הגוף והנשמה. בהחלט השארתי שלולית רצינית מתחתיי... 

המשכנו לדלג כך בין חדר לחדר. בין החדרים פוגשת אנשים קצת מקשקשת, קצת מכירה , ישר שולחת ידיים ללטף ולחקור את האדם שמולי, בלי לעצור את עצמי ואת החרמנות שלי. 

מפה לשם יצא שהגענו ראשונים והלכנו אחרונים חחח 

אבל השארתי מספיק שלוליות לבנתיים...

עד הפעם הבאה..  שלוליות 😘😘😘


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י