בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אותיות פורחות באוויר

בלוג ליחסי ציבור, בלוג לתשומת לב סה"כ בלוג של פולט דעות.
לפני 6 שנים. 26 באפריל 2018 בשעה 18:59

הסצנה הזו שבה הרופא הפלסטי מטיח עלבונות מקצועים בדמותה המתבגרת של דנה מודן 'חבל שאת מסתובבת ככה, אין לזה צורה'.
מזכיר לך איך בכל נקודת זמן בחייך, אתה יכול להשתפר מלא ויכול להתרסק על מלא.

בדיוק כמו שקורה לגיבור השני בסדרה, אסי כהן. שנאלץ לשמוע את אימו (תיקי דיין) מזדעזעת לאחר שיחת טלפון שקיבלה ממישהי שהציגה את עצמה כפילגש במשך מספר שנים של הבעל (אגב, מאיפה המילה הזו פי-לגש? יש אותה גם לגברים?).

הפיק שחרפן את תיקי דיין היה על כך שהפילגש לא הייתה בולעת, ואת כל זה היא שופכת בכשרון רב מול בנה, אסי כהן, שגם ככה אין לו הרבה סבלנות לרחמיה של אימו, לא עכשיו, לא בעתיד ולא בעבר.

בשניות שהוא הולך לשים את הראש אצל השכנה (דנה מודן) האמא שוב נכנסת ומחפשת איך אפשר להעלב יותר ומתרחשת סצנה מדויקת על יחסים בין הורים לילדים, אסי כהן לוקח את הקטע הזה לשיא ומחליט שהוא כל כך לא מתקפל מול דמות האם הדורסנית ולכל היצירה הגאונית הזו אתה פשוט רק רוצה למחוא כפיים.
שהקשר המשפחתי מותח נשבר ומתרסק מול העיניים של דנה מודן, זה כל מה שהיא פולטת.

''אני מה זה שמחה שאני לבד בעולם, כל המצגת הזו של המשפחה שזה הדבר הטוב הנכון הנורמלי, זה כזה בדיחה גרועה, זה מדהים שזה תפס.
זה ברור שהבן אדם צריך להיות לבד, אתה במילא לבד, אז לפחות תהיה לבד.
המצב הטוב הנכון היחידי של הבן אדם זה להיות לבד, אבל זה כל כך מלחיץ את האנשים שהם החליטו שהדבר המצב הבלתי אפשרי הזה, הגיהנום הזה המשפחה זה הדבר הטוב זה הדבר הנכון זה הדבר הנורמלי והדבר הטבעי להיות לבד, הנכון, זה מוזר, זה ממש מוזר'' 

 

מצאתי פרק אחר ביוטיוב, על הדילמה של דמות מתבגרת, יתומה מאב ומאם, לבד בעולם. מוצאת את עצמה פעם ראשונה בהיריון לא מתכונן ועל תגובת הפרטנר אסי כהן שלא מתכוון לרגע לתת לזה לקרות.

 

גם_אני_לומד_לשקר_האם_יקרה_לי_דבר?

 

 

Mary Jane - טוב נו, אצפה בסדרה.
לפני 6 שנים
Yaara​(נשלטת) - ...
לפני 5 שנים
ספרנית​(שולטת) - כתיבתך חסרה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י