לפני שנתיים. יום שבת, 13 באפריל 2024 בשעה 18:29
מערכת החינוך הממשלתית היא מערכת שכל יעודה להפוך אותנו לאזרחים צייתנים, כאלו שעושים כל מה שדורשים מהם, נשלם מיסים ונוותר על האינדיוידואל העצמי שלנו, כדי שנוכל לשרת את אותה המערכת.
לכן לוקח זמן לאנשים להכיר את עצמם, אנשים בגיל 30, 40 ואפילו 50 שואלים את עצמם מי הם באמת?! צריכים לפרק את כל מה שלמדו במערכת הממשלתית במשך שנים, כדי להכיר את עצמם מחדש.
מאחר וכל תהליך ההתפתחותם מילדותם, עבר דרך המערכת המהונדסת, שכל תכליתה לגרום לציית.
יוהאן פיכטה אתה גאון 😎

