לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Harry Potter and the Chamber of Shitposting

הבלוג אינו מצחיק
לפני חודש. 30 במרץ 2024 בשעה 8:45

רצוי: לשמוח לאיד כי אחרי שנים שבהן נאלצתי לצעוק על אנשים "אתה יודע ש'שמאלני' זה לא קללה אלא השקפה פוליטית לגיטימית, כן?" עכשיו סוף סוף אותם האנשים בדיוק צריכים לצעוק על תמונת המראה שלהם מהצד השני של הסקאלה הפוליטית "אתה יודע שzionist זה לא קללה אלא השקפה פוליטית לגיטימית, כן?" וכאילו אההה איך זה מרגיש שכל העולם מתייחס אליך כמו שאתה מתייחס למיעוטים במדינה שלך יזין????

מצוי: בפועל אני צועקת עכשיו על פי שניים יותר אנשים כי שני הדגנרטים האלה בכלל לא מדברים אחד עם השני ושוב הכל אני בבית הזה

AllyCat​(נשלטת) - אותו כנל לגבי העולם מגיב לידיעות על מוות, פציעות ואונס של ישראלים בדיוק כמו שהרבה ישראלים מגיבים למוות, פציעות ואונס של ערבים אבל אל תספרו שכתבתי כאן דעה פוליטית
לפני חודש
Marcus Wright​(אחר) - שמאל זאת אכן דעה פוליטית לגיטימית. הבעיה מתחילה כשמתחיל הניתוק. רוב החברים/ות שלי שמחזיקים/ות בדעות שמאלניות מרגישים לי בעלי תפיסת מציאות מעוותת. מנותקים. על גבול החרדתיים.
וחלקם חרדתיים מאובחנים. יובהר. אני נגד פגיעה בחפים מפשע. ואני לא מאנשי הימין שצועק. מגיע להם. מלחמה זה דבר כואב. וגם הימין רוצה שלום. לטפל בבעיה זה דבר כואב. צריך להבין את זה ולעזור למדינה ולא להערים עליה קשיים כמו שעושה השמאל הקיצוני. זה מוזר שהם בעד מיעוט חף מפשע אבל במעשיהם עושים למיעוט הזה נזק. אם גם לשמאל וגם לימין יש את אותה מטרה מדוע השמאל הקיצוני נלחם במדינה להחליש אותה?
עכשיו תחזרי לתחילת התגובה. זה שורש הבעיה ולכי לטפל בו.
ולא להלחם במדינה.
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י