בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אישה זהב

חוויות מעולם השליטה הפרטי שלי
לפני שנתיים. 10 באוגוסט 2021 בשעה 10:29

"חכי לי אצלך בדירה ואל תלבשי תחתונים".

זו הייתה ההודעה האחרונה שקיבלתי ממנו. שכרתי אז דירה לבד, עדיין ונילית לגמרי. הכרנו באחד הפורומים והשיחה מיד גלשה לאינטימיות כיפית כזו, כמה ימים אחר כך כבר קבענו להיפגש.

כשהוא הגיע פתחתי לו את הדלת, לבושה בשמלה אדומה בלי שרוולים, כזו שנגמרת קצת מתחת לירכיים ובלי תחתונים, כי כזו אני, ממושמעת. הוא היה גבוה יותר ממה שנראה בתמונות ורחב כתפיים, לראשו חבש כובע בוקרים. אולי בכדי להסתתר ואולי כחלק מהלוק המסתורי, לא יודעת וגם לא עניין אותי, זרמתי.

התחבקנו בדלת בשתיקה כשיד ימין שלו גולשת במורד עמוד השדרה שלי לכיוון הישבן ומרימה לי מעט את השמלה.

"ילדה טובה" הוא אמר והתנתק מהחיבוק שלי והלך ישירות לסלון כאילו זה הבית שלו.

צמרמורת קטנה עברה במורד עמוד השדרה שלי, לא החלטתי עדיין אם זה בגלל המגע שלו או בגלל המעמד.

התיישבנו על הספה ואני כהרגלי, כשאני מתרגשת מדי, לא הפסקתי לדבר. הוא הניח את ידו על הירך שלי ושוב אותה צמרמורת עברה בי. 

"תשכבי". 

הייתי המומה מהישירות קצת, למעט כמה וואטס אפים שהחלפנו אנחנו לא ממש מכירים אבל המבט שלו מתחת לכובע היה מהפנט, הקול שלו היה עמוק ואני הייתי חרמנית כבר. יותר מזה לא ממש הייתי צריכה. נשכבתי על הספה, מנסה ללא הצלחה של ממש לסדר את השמלה בצורה כזו שהוא לא יראה לי את הכוס. הוא הוריד את הכובע שלו והניח אותו על השולחן, הצלחתי להגניב מבט אל פניו שניה לפני שהוא טמן את ראשו בין ירכיי. הגוף שלי נרתע מעט אבל הוא תפס את שני הישבנים שלי וקירב אותי אליו, הוא העביר את כף ידו על הכוס החלק שלי בשתיקה. יכולתי לשמוע את הנשימות שלו, להרגיש את הבל פיו על השפתיים החיצוניות שלי. לחלוחית של רטיבות החלה להיקוות בתוכי.

הוא התחיל ללקק אותי בעדינות, מפשק את שפתותיי עם הלשון שלו, טועם אותי ומרטיב אותי עוד יותר. הגב שלי כמו החל להתקמר מעצמו ותפסתי את ראשו בשתי ידיי והצמדתי אותו אליי. הוא הבין את הרמז והגביר את הקצב, ליקק אותי לכל האורך, ירד עד למטה והכניס את הלשון שלו עמוק. פתאום נזכרתי שלא השתנתי מהצהריים וכל הרטיבות הזו רק הגבירה את הרצון שלי ללכת ולרוקן רגע את השלפוחית אבל איך אני קמה מכאן עכשיו, פאק, זה כל כך נעים. הוא כאילו קרא את מחשבותיי ופער את השפתיים הפנימיות שלי בשתי ידיו וחשף בפניו את החור הקטן של הפיפי שלי, הוא התחיל ללקק אותו מסביב ואני לאט מרגישה איך טיפות קטנות של שתן מתחילות להשתחרר ממנו. ביקשתי סליחה ושאני רוצה לקום רגע כי אני חייבת לשירותים אבל הוא רק הצמיד את ירכיי עוד יותר אליו ואת פיו אל תוך היורינה שלי. עכשיו אני זו שהבנתי את הרמז והתחלתי להרפות, שחררתי אחיזה ופשוט נתתי לעצמי לזרום. השתן החל לזרום החוצה, כל כולי הייתי רפויה והוא שתה אותו ואותי בתאווה ובקולות מציצה של עונג. המשכתי עוד ועוד, ג'יזס, פתאום נזכרתי כמה שעות עברו מאז שעשיתי פיפי לאחרונה, כנראה בגלל ההתרגשות מהפגישה איתו. הוא הכניס אל תוך הכוס שלי שתי אצבעות והמשיך ללקק ולשתות את השתן שלי ואותי כמו שאף גבר לא עשה לפניו.

גמרתי תוך דקות אבל זה בכלל לא היה הסוף.

 

 

GkRuLz​(שולט) - מתי הפעם הראשונה הזאת התרחשה?
לפני שנתיים
pisslover​(מתחלפת) - לפני כמה שנים,
לפני שנתיים
GkRuLz​(שולט) - מדהים שככה במקרה מגלים על עצמך דברים שאוהבים
לפני שנתיים
pisslover​(מתחלפת) - כנראה שזה תמיד היה שם ורק היה צריך את האחד הזה בכדי שהכל ישתחרר.
לפני שנתיים
GkRuLz​(שולט) - מעניין כמה "האחד" כאלה צריכים כדי לגלות עוד דברים חחח
לפני שנתיים
Mike K​(אחר) - The golden piss
לפני שנתיים
מביט בך​(שולט) - מדהים
לפני שנתיים
הרפתן​(אחר) - Yummy
לפני שנתיים
מאסטר ראביט​(שולט) - מעניין ומגרה כאחד :)
לפני שנתיים
רק בינינו​(שולט) - מדליק
לפני שנתיים
puffin​(נשלט) - קודם החום שעוטף את השפתיים ומחלחל לגרון. ואז גלי הטעמים שמשתלטים על החושים. הכל מתערבב בתחושת המגע בבשר הנשי הרך ותחושת הנאה עליאית על הזכות ללגום מגופך. טעם החיים 🤭
לפני שנתיים
abiko - שלמות
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י