צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אישה זהב

חוויות מעולם השליטה הפרטי שלי
לפני שנתיים. 15 באוגוסט 2021 בשעה 11:27

כולי מפרפרת לו בידיים ובשפתיים והוא לא מניח, לא משחרר. הירכיים שלי החלו לרטוט ולרעוד ללא שליטה. היום אני כבר יכולה לדעת ולהגיד שזו הייתה הפעם הראשונה (ובחלט לא האחרונה) שחוויתי מולטי אורגזמה.

עברו דקות ארוכות של עונג בהן הגרון שלי הפיק קולות כל כך חייתיים שאפילו לא זיהיתי שזו אני שגונחת ככה. 

כמה רגעים אחרי שנרגעתי והנשימה חזרה אליי הצלחתי לפקוח חצי עין וראיתי אותו יושב למרגלותיי ומביט בי. התרוממתי אליו והתיישבתי לידו, לא אמרתי מילה וגם הוא לא.

ירדתי לרצפה, על ברכיי מול ירכיו, הנחתי יד אחת על החגורה שלו ושאלתי - "אפשר?" 

הוא לא אמר מילה, רק הנהן בראשו. השתיקה שלו חירמנה אותי מחדש והתחלתי להרגיש שוב אדוות קטנות של רטיבות בכוס. פתחתי את אבזם החגורה שלו והוא הוציא אותה לגמרי, פתחתי את הרוכסן של הג'ינס שלו והוא נעמד ונתן לג'ינס ליפול אל הרצפה. תחתוני בוקסר שחורים שכולאות בתוכן זין ענק נגלו בפניי. העברתי יד וליטוף לכל האורך והעובי ורציתי ללקק אותו דרך התחתונים אבל פתאום שמעתי אותו מעליי אומר - "לא."

התבלבלתי ולא הבנתי מה אני שומעת, מה לא עכשיו? 

"תביאי את החגורה".

הושטתי יד אל הספה, לאיפה שהוא זרק את החגורה, נתתי לו אותה והסתכלתי עליו מלמטה. 

"שימי ידיים מאחורי הגב."

שמתי.

הוא כרך את החגורה סביב צווארי וליפף את הקצה שלה סביב האגרוף שלו, הוריד את התחתונים, חשף בפניי את הזין הענק שלו ואמר - "עכשיו".

החגורה הונחה רפויה על צווארי כך שנשאר לי מרחב תמרון, קירבתי את פניי אל הזין שלו ונתתי לו רגע ללטף את פניי איתו. התחלתי ללקק בעדינות מלמטה למעלה תוך כדי שאני מסתכלת עליו וידיי מאחורי גבי.

הוא הידק בעדינות את החגורה על צווארי, פתחתי את הפה והכנסתי את כל הזין העבה שלו לתוך הפה שלי. המבט שלי לא זז מהעיניים שלו. הזין שלו היה זקור ומרשים ומילא לי את כל חלל הפה , הרגשתי את החגורה מתהדקת עוד קצת על צווארי ולרגע לא היה לי אוויר. הוא תפס את ראשי והצמיד את ראשי אליו, התחלתי להיחנק ולא הצלחתי לבלוע את הרוק שהחל לנזול ממני. אחרי כמה שניות כאלו שנראו כמו נצח הוא הרחיק את ראשי ממנו והרים אותי אליו בעודו מחזיק עדיין בחגורה. בידו השניה הוא ניגב את הרוק שנזל על הסנטר שלי והכניס את כל כף ידו אל תוך פי. התחרמנתי עוד יותר והרגשתי את הרטיבות נוזלת מהכוס שלי לכיוון הירכיים, הוא, כמו קרא את מחשבותיי, סובב אותי עם גבו אליו והשעין אותי על הספה כך. 

פעורה בפניו, רטובה רצח ועם חגורה סביב צווארי עמדתי כך כשידיי על הספה ורגליי על הרצפה. 

פתאום באבחה אחת הרגשתי את האצבע שלו בתוך פי הטבעת שלי, עמוק. פלטתי צעקה ומיד קיבלתי סטירה על הישבן הימני, פלטתי צעקה נוספת וקיבלתי סטירה נוספת וחזקה יותר. הבנתי את המשחק ופלטתי צעקה גדולה יותר...

כל כך רציתי שיזיין אותי כבר אבל לא אמרתי מילה.

 

 

 

מיסתורי - וואו.. כתיבה יפה מאד
לפני שנתיים
CAMEL​(שולט) - כיף לקרוא ולדעת שיש עוד מישהי שאוהבת פתיחות
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י