אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אישה זהב

חוויות מעולם השליטה הפרטי שלי
לפני שנתיים. 20 באוגוסט 2021 בשעה 17:19

בשנים האחרונות את הדייטים הראשונים שלי אני אוהבת בטבע. לא סובלת בתי קפה עם אורות ניאון ומלצריות משועממות ומיואשות מהחיים ובבית מאז שיש ילדים כמובן שכבר אי אפשר.


אז החלטנו שניסע למעיין קרוב ליד הבית.

כבר שבוע שאנחנו מתכתבים ומדברים בטלפון. הקול שלו מטריף אותי והכימיה בינינו מגניבה ומטריפה אף היא.


אז חום אימים, שלהי אוגוסט, מה יותר מתאים מאיזו שחייה לילית משותפת?
לבשתי  את הבקיני הוורוד שלי, מעליו  שמלה כחולה ונסענו.


כל הדרך רק אני דיברתי והוא שתק. רציתי לגעת בו אבל לא העזתי בלי אישור או בלי שזה יבוא ממנו קודם.
הרגשתי שהוא נבוך וזה רק גרם לי לדבר עוד יותר.
קשקשנית בלתי נלאית, בעיקר כשאני בלחץ.


פתאום הוא סטה מהכביש לדרך עפר צדדית, עצר ואמר לי לצאת מהאוטו.


יצאתי.


הוא התקרב אליי, נעמד מולי והניח את ידיו על המותניים שלי. המגע שלו היה עמוק וממלא. כפות הידיים שלו היו מורגשות על העור שלי אפילו שהן הונחו מעל השמלה.
הוא קרב אליי לנשיקה, עדינה כזו אבל גם אסרטיבית כדי שאדע מי כאן מנהל את העניין. הידיים שלו גלשו מהמותניים אל התחת שלי, הוא הצמיד אותי אל דלת המכונית והרים לי מעט את השמלה לכיוון הירכיים. הרגשתי את הצמרמורת הנעימה והמוכרת פושטת במורד עמוד השדרה שלי. הוא המשיך לנשק אותי ואמר - זהו, עכשיו אפשר להתחיל את הערב, נתן לי ספאנק בתחת ונכנס לאוטו.


משועשעת, מגורה, חרמנית עוד יותר ממה שהייתי וסקרנית לראות לאן הערב הזה יתפתח, נכנסתי לאוטו בחזרה.
המשכנו בנסיעה והרגשתי שהוא נינוח הרבה יותר.
כשהגענו למעיין פרשנו מחצלת לידו, ערכת קפה ותה, קצת אבטיח והרבה בריזה נעימה שנשבה אלינו בינות העצים שמסביב. הרגשתי בבית.


וכל כך רציתי כבר להרגיש את המגע שלו עליי.


דיברנו ושתינו ודיברנו ומדי פעם נגענו כאילו בטעות אבל עם הרבה כוונה.
עד שסוף סוף זה קרה.


הרגשתי אותו מעליי. בהתחלה לנשיקה, לאט לאט למגע לכל אורך גופי ולנשיכות, צביטות, יניקות וליקוקים לכל רוחבו ועומקו של החזה הגדול והמטריף שלי.
התחלתי להרגיש רטיבות קטנה נקווית בתוכי. עדיין לא נוזלת ממני אבל בהחלט נקווית עם נוכחות.
הוא הרגיש את הנשימות שלי ונשכב לידי, מרפרף בכפות ידיו על הירכיים שלי, על המפשעה, נוגע לא נוגע ובעיקר מטריף.


תוך כדי הוא מלקק וטועם את צווארי, את פניי, את שפתיי, נושך אותן, מחדיר את הלשון שלו עמוק. אני מרימה את האגן מעט, מקווה שישים לב, מדברת אליו בגוף.
הוא מקשיב לי גם כשאני שותקת ומניח כף יד בטוחה על החלק התחתון של בגד הים שלי. מרגיש את המפשעה שלי נושמת אל תוך כף היד שלו, מרגיש את החום המתגבר בתוך הכוס שלי עוטף אותו לאט.אני קצת עוזרת לו. חסרת סבלנות ובעלת דחיית סיפוקים לוקה בחסר. מסיטה את התחתונים הצידה וכאילו אומרת לו - רק תיגע.
הוא קשוב ומכניס שתי אצבעות, מרפרף על הדגדגן שלי, לאורך השפתיים הפנימיות, רגע אומד את טיב וכמות הרטיבות.
אני מאבדת נשימה לרגע, מתחילה להשמיע קולות של עונג. נזכרת שיש סביבנו מעט אנשים, רחוקים אומנם, אבל עדיין מנסה לשמור על שקט.
הוא מטפס מעליי, אני מרגישה את הזקפה שלו דרך המכנסיים, שולחת יד ומלטפת אותה דרך הבד. הוא מנשק ומלקק אותי, תוך כדי מעסה את הדגדגן שלי בשתי אצבעותיו ובהדרגה מוסיף את כל היד. הוא מכניס אצבעות לתוכי וממשיך לנוע במעגלים סביב הדגדגן שלי, קול פכפוך הרטיבות שלי מתמזג בהרמוניה נפלאה עם כל הטבע שמסביבנו.
אני מתחילה לנשום מהר, נאנחת, מתפתלת, מתלקקת, מייללת, מרגישה שעוד רגע אני גומרת ואז הוא מפסיק.


"חשבת שאתן לך לגמור כל כך בקלות?"

הוא שואל בחיוך ממזרי.


ואני לא יודעת אם לצחוק, לבכות או להגיד לו שככה בול זה מה שרציתי. לתת למישהו את השליטה באורגזמות שלי.
אני מחייכת אליו ולא אומרת דבר, הסכמה שבשתיקה.
הוא מחזיר את האצבעות שלו לתוכי, הרטיבות שלי כבר נוזלת ועוטפת את האצבעות שלו, הוא מלטף, מעסה, מערסל ומצליף לי על הכוס ביד חשופה. כל המנעד הרחב הזה של המגע, של הצבעים, מטריף אותי עוד יותר ואני מרגישה איך האורגזמה הולכת ונבנית בתוכי מחדש.


ו.. הוא הפסיק שוב.


הרגשתי מתוסכלת ולא רציתי יותר לשחק את המשחק הזה. הוא קרא אותי, חייך אליי חיוך מרגיע, נישק אותי וירד למרגלותיי. הוא פישק את ירכיי, הכניס את ראשו, נשם אותי אליו והתחיל ללקק אותי מסביב. הורדתי את התחתונים ופרשתי את עצמי בפניו, הרגשתי את הרוח העדינה שנשבה אלינו מהעצים מלטפת אותי מבפנים יחד עם הבל פיו על הכוס שלי.

זו הייתה הרגשה אלוהית ואני בכלל אתאיסטית.


הוא התחיל לטעום אותי, בהתחלה לאט, מכיר  בודק, חוקר. ואז הגביר את הקצב, הרגשתי את עצמי ניגרת אל תוך הפה שלו ואיך שהמיצים שלי מתערבבים עם הרוק שלו. התחלתי לאבד שליטה על השרירים, הירכיים התחילו לרעוד ולרטוט, קולות אנקה ועונג החלו לצאת מגרוני, נהמות שקטות ועמוקות. הוא הגביר את הקצב והמפשעה שלי מעצמה התרוממה אליו, הצמידה אותו עוד יותר. כל הפנים שלו היו בתוכי, רציתי שיזיין אותי עם הלשון שלו, עם הידיים, עם הזין, עם כל כולו אבל גמרתי כל כך מהר שלא הספקתי להגיד דבר.

התפוצצתי לו בתוך הפה והוא המשיך, שאב ממני כל טיפה, גמע בשקיקה עד שהייתי צריכה לנתק אותו ממני בכוח כי לא הצלחתי כבר לנשום. האורגזמה המשיכה לרקוד בתוכי עוד דקות ארוכות, חבוקה בזרועותיו, רוטטת, לא משתלטת, מוגנת, המשכתי להרגיש אותה נעה וקופצת ומטריפה כמו שתמיד קורה לי כשיש לי אחת טובה כזו. ולא הייתה לי אחת כזו כבר מזמן.


שניות אחרי שנרגעתי בתוך החיבוק האסוף שלו הוא המשיך לשחק בתוכי, במגע מלטף אבל גם עמוק, נעים אבל גם מכאיב בקטע טוב, קצת אפילו מדיטטיבי. התמסרתי לגמרי. האצבעות שלו טיילו בתוך הכוס שלי ומשם לתחת. נוגע לא נוגע  חודר לא חודר, מעסה את הרקטום מסביב כשכל שורש כף היד שלו מונחת על הכוס שלי ומעסה אותו גם.
קראתי לאלוהים שוב. נראה לי שהוא שמע אותי כי השפרצתי את חיי על המחצלת שלו, על הידיים שלו ועל עצמי. הוא שוב לא הניח לי, עברתי ממצב שכיבה למצב ישיבה, אני כבר לא זוכרת אם באופן רצוני או לא, אבל בזמן שהאצבעות שלו עמוק בתוך הכוס שלי התיישבתי לידו ושוב הוא עטף אותי בחיבוק עמוק, רך אבל גם הרמטי ומגן. לא הפסקתי להשפריץ, יללות קטנות ועצורות של המילה לא התחילו לצאת מתוכי, לא הצלחתי לדבר. הוא הפסיק ואסף את כולי אליו, אל החזה שלו.
ניסיתי להסדיר נשימה, לא היה אכפת לי שכל המשפחות שהגיעו לעשות קמפינג מסביב למעיין הזה שמעו אותי.

מי אמר שלא יכולים לצאת מכאן אחלה דייטים? ;)

 

 

CAMEL​(שולט) - מעולה
לפני שנתיים
CAMEL​(שולט) - חבל שלא היה גולדן:)
לפני שנתיים
pisslover​(מתחלפת) - חכה בסבלנות :)
לפני שנתיים
מערבולת רגשות - מחכהלדייט השני
לפני שנתיים
חלקה כאישה​(אחר) - שימותו הקנאים ....
אז שמעו ואולי ראו !
So
לפני שנתיים
LoL​(אחר) - וואו
לפני שנתיים
וואוו - וואווו,לקרוא אותך ולהרגיש ...מדהימה , מחרמנת, מחכה לגולדן....
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י