בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע חדש

"כשיוצאים, מגיעים למקומות נפלאים" ( דר' סוס)
לפני שנתיים. 20 באוגוסט 2021 בשעה 6:29

כן כן זו לא טעות!!!!!

עדיין לא נפגשנו אבל החיבור בינינו הוא מטורף!!! יש בינינו כימיה מדהימה! אנחנו מתכתבים ומדברים באופן אינטנסיבי מתוך כמיהה עזה הדדית להכיר זה את זו.

לאחר ההקדמה הקצרה שלעיל הגיע הזמן להגיע לפואנטה.

המלכה החליטה שהגיע הזמן להפגש פנים מול פנים. שלחה לי הוראות מפורטות מה עלי ללבוש למפגש וכן את מקום המפגש. המלכה ציוותה עלי להזמין לנו מקום לשעה 19:30 ולהגיע ללא תחתונים 😊. ניסיתי לנחש מה יהיו צעדיה של המלכה אבל לבסוף הבנתי שלא הייתי אפילו קרוב.

ברגע שקיבלתי את ההוראות מהמלכה מיד הזמנתי לנו מקום ועדכנתי אותה. המלכה בתגובה כתבה לי: "אלוף"! חיוך רחב נסוך על פניי ואושר רב מילא את ליבי. בראשי גם עלו כל מיני בדיחות שכנראה מצחיקות רק אותי אבל המילה אלוף מיד הקפיצה לי לראש את הסרט "אלוף ללא עוררין" ואני מיד חשבתי על "אלוף ללא תחתונים". משהו נוסף שקפץ לי לראש זה שללא תחתונים יש לי עכשיו ביצי חופש 😂 (רק אותי זה מצחיק?). 

המלכה כתבה לי שלא נתכתב עד למפגש למעט עדכון שיצאתי לכיוון. מה אגיד לכם, שעות של התרגשות מטורפת עברו עלי, חיפשתי להעסיק עצמי בכך מיני דברים כדי להרגע ולא לחשוב על המפגש ללא הצלחה. לא הפסקתי לחשוב על המלכה, כל כך רציתי לכתוב לה, לשמוע את קולה, התגעגעתי!!!

הגיע הזמן לצאת, שלחתי הודעה למלכה. הגעתי למקום קצת לפני הזמן, ספרתי את השניות והזמן עבר לאט לאט כמו נצח. ואז היא הופיעה 😍!!! 

יצאתי מהרכב במהירות ובידי ורד אדום. צעדתי לעבר המלכה היפה, היא יצאה מרכבה וחייכה אלי. חיוכה המיס אותי במקום, רגליי כמעט וכשלו מהתרגשות מגודל המעמד, אני עדיין מתקשה להאמין שאני פוגש אותה (שמישהו יצבוט אותי). 

הגשתי למלכה את הורד והיא אמרה שלא הייתי צריך ושלא מדובר בדייט. "אני יודע שלא מלכתי אבל הייתי חייב לעשות מחווה צנועה למלכה הכי מדהימה בעולם" (אני מאוהב כבר אמרתי?). המלכה אמרה שחששה שאביא זר פרחים אבל אמרתי לה שבכל זאת יש לי טאקט.

נכנסנו למסעדה והתיישבנו במקום מושלם המשקיף אל הים. בריזה נעימה ליטפה את פנינו וחייכנו זה לזו. 

המלכה כבר ידעה בדיוק מה היא רוצה שנזמין והכתיבה למלצר מה להביא. ישבתי מולה כמו ילד טוב, מביט בעיניה היפות, בחיוכה המקסים והמושלם, הכל בה כל כך יפה!!

ניהלנו שיחה על מגוון נושאים שונים שאינם קשורים כלל לשליטה אלא לחיים. כל כך נהניתי מזה, בזמן שהמלכה דיברה הבטתי בעיניה הכחולות ונשאבתי עמוק לתוכן, מבטה חודר ומהפנט ואני הולך ומתמכר עוד ועוד. 

המלצר הביא את כוסות הקפה והקינוח שהזמינה עבורנו המלכה. לאחר לגימה מהקפה שלפה המלכה סיגריה."אני אחכה עוד הרבה? אין לך אש? פאק שכחתי את הסיגריות באוטו. אז לך תביא אותן! מיד מלכתי". רצתי לאוטו להביא את הסיגריות. איזה פאדיחה איך אפשר לפשל ככה כבר בפגישה הראשונה 🤦‍♂️. חזרתי מהר, התיישבתי, הדלקתי למלכה את הסיגריה והמשכנו לדבר.

לאחר זמן מה פתאום ללא שום התראה מוקדמת אני חש את רגלה של המלכה בין שתי רגליי!!!

המלכה החלה לשחק עם רגלה בזין שלי שהחל להזדקר לו. התחושה מדהימה! מעולם לא חוויתי דבר כזה! רגלה של המלכה נעה בין רגליי, מלטפת, משחקת, מועכת קלות. אני ממשיך לדבר אבל המחשבות נקטעות, חם לי והידיים מזיעות. המלכה מביטה בי ומחייכת. 

"אל תסתכל אבל יש מישהי שלא מפסיקה לבהות בזה". (עד לרגע הזה שכחתי לגמרי שיש מסביבנו אנשים 😊). 

מרגע שהמלכה אמרה זאת נלחצתי, הרגשתי קצת נבוך מזה שאנשים מסתכלים ולכן הזין התכווץ לו (הכל בראש). אבל לא הפריע לי שהמלכה ממשיכה לעשות זאת, ממש לא, להיפך נהניתי מכל רגע!!!!

כעבור זמן מה הזמנו חשבון, התכוונתי לשלם אך המלכה לא הסכימה והתעקשה לשלם. "אני הזמנתי אותך ולכן אני משלמת"! וואווו זה אמיתי?! מלכה משלמת על הנשלט שלה?! אני תוהה מה עשיתי שמגיע לי כל הטוב.

יצאנו מהמסעדה וטיילנו קצת באזור מושלם שמשקיף אל הים. יכולנו לראות מסביב מספר אנשים שישבו לא הרחק מהמקום בו עמדנו.

המלכה נצמדה אלי, הניחה יד אחת על כתפי ואת ידה השניה תחבה אל תוך מכנסיי ואחזה בזין ובביצים. זקפה מיידית!! התרגשות עצומה!! המלכה מביטה בעיניי, אנחנו לא מדברים רק מביטים זה בזו.

המלכה שלפה את הזין החוצה כאשר חציו מחוץ למכנסיים והחלה לשפשף אותו. בריזה קלה ליטפה את כיפת הזין החשופה בזמן שידיי המלכה חופנות אותו. התחושה מהממת ומטריפה, נאנחתי וגנחתי קלות, התנשמתי בכבדות וליבי הלם בחוזקה ובמהירות. ידה של המלכה משפשפת מעלה מטה בעזרת אצבעותיה המושלמות ואני בעננים!!! אני עוצם את עיניי, מתמסר למלכה, לא מפריע לי שיש אנשים מסביב. שתי בחורות צעירות התיישבו במרחק כ20 מטרים מאיתנו, מבטן היה לכיווננו וזה לא הפריע לי, המלכה נהנית וזה מה שחשוב!

ואז עשתה המלכה משהו בלתי צפוי שמאוד מאוד הפתיע אותי, עינג אותי והטריף לי את כל החושים (משאיר זאת לדמיונכם, ולא סוטים המלכה לא מצצה לי!!). 

ראשינו התחככו קלות זה בזה, נעתי כמו נחש לניגון חלילה של המלכה. הרכנתי ראשי אל לובן צווארה, הרחתי והסנפתי כל מולקולת ריח שעלתה ממנה. הריח שלה מדהים, משכר וממכר. בכל אותו זמן המלכה ממשיכה לשחק באצבעותיה בזין שלי וזה לא מפסיק להטריף אותי. 

המלכה תחבה את הזין הזקור שלי חזרה למקומו בתוך המכנסיים. "בוא נלך בחזרה לרכבים"! אמרה ואני מציית כמו כלבלב טוב והולך לצידה. 

בשלב זה כבר חשבתי שהערב הסתיים אבל לא רציתי ללכת, היה לי כל כך כיף ומדהים בחברתה של המלכה שחשקה נפשי בעוד כמה רגעים עימה.

כשהגענו לרכבים שחנו צמוד זה לזה ציוותה עלי המלכה לפתוח את הרכב שלי. פתחתי לה את הדלת האחורית, היא נכנסה, התיישבה וסימנה לי ללכת לשבת בכיסא הנהג. הופתעתי, לא צפיתי זאת. סגרתי את הדלת בזהירות ונכנסתי מהר למושב הנהג. 

המלכה חלצה את נעליה ושלחה תחילה את רגלה השמאלית אל בין המושבים הקדמיים. צפיתי רועד ונרגש ברגלה היפה, שאלתי אם אפשר לנשק אותה. "ככה מבקשים ממלכה? תתחנן"! אמרה לי. התנצלתי, הרכנתי את ראשי והתחננתי בפניה שתתן לי את הזכות לנשק את רגלה. "אתה רשאי"! אמרה באצילות. אחזתי ברגלה בעדינות וביראת הכבוד הראויה למעמד. רגלה כל כך רכה, חלקה ונעימה. התחלתי לנשק אותה ואז מצצתי את הבוהן המושלמת שלה שהייתה טעימה בטירוף. מצצתי אותה כאילו התענגתי על זין קטן וטעים. אט אט עברתי למצוץ כל אצבע בנפרד, מתענג על הרגע שלו אני זוכה, מעביר את לשוני בין האצבעות ומלקק בתאווה את כל כף הרגל. 

בשלב מסויים המלכה תחבה את כל רגלה אל פי וזיינה אותי בפה. נהניתי מזה, זה היה מטריף כל כך. 

המלכה צירפה את רגלה השניה שזכיתי להעניק לה את אותו היחס. 

בשלב מסויים ביקשה המלכה שאעסה את כפות רגליה המושלמות וכך היה. בזמן שזכיתי לעסות את רגליה ניהלנו שיחות רגילות על החיים ועוד.

ואז הפתיעה אותי המלכה כאשר החדירה את אצבעותיה לכוס שלה. צפיתי במחזה המדהים הזה וכל כך ערגתי לטעום את טעמה. המלכה חייכה אלי, היא ידעה שאני מת לטעום אותה. התחננתי כמו שצריך ואז היא נתנה לי ללקק את אצבעותיה שרגע לפני היו בתוך הכוס המלכותי שלה. 

הטעם היה מושלם!!! מעולם לא טעמתי טעם כזה!!! ליקקתי ומצצתי את אצבעותיה כמו משוגע. המלכה החדירה את האצבעות בשנית ושוב הגישה אותן אל פי. לא האמנתי שאני זוכה לדבר הזה! כמעט בכיתי מרוב אושר. 

המשכתי לעסות את כפות רגליה היפות והרכות של המלכה עוד דקות ארוכות עד שלבסוף אמרה שעלינו להפרד לעת עתה עד לפעם הבאה. כל כך רציתי להמשיך ולגעת בה אך ידעתי שעליה לשוב אל ביתה. 

יצאתי מהרכב ופתחתי את הדלת למלכה. המלכה יצאה מהרכב, חיבקה אותי חזק, אחזה בזין שלי ואז לחשה באוזני  ואמרה: "אתה שייך לי עכשיו! רק לי"!

רטט עבר בכל גופי, בקושי הצלחתי לעמוד על רגליי, התרגשתי למשמע דבריה. הודיתי למלכה על הזכות הגדולה שניתנה לי להיות שייך לה. פתחתי לה את הדלת של רכבה. היא התיישבה באופן מלכותי על כיסא. "לילה טוב צעצוע מתוק שלי"! אמרה. 

הדלת נסגרה והמלכה עשתה דרכה חזרה אל ביתה. 

נכנסתי לרכב ושיחזרתי בראשי את כל הרגעים שכרגע זכיתי לחוות לראשונה בחיי. יתרה מזאת לא האמנתי שאני זוכה לשרת מלכה כל כך מדהימה שכזו ואני לא מפסיק לתהות מה עשיתי שמגיע לי כל הטוב הזה.

אגב, המלכה אמרה לי מאוחר יותר שזה היה רק פרומו, טעימה קטנה ותו לא. ואני חושב לעצמי, אם זה היה רק הפרומו מה עוד צופן לנו העתיד?

 

תודה מלכתי ❤

 

 

 

-SCORPIO-​(אחר) - וואו,נשמע נפלא!
אבל אני כבר הייתי גומר כשהיא אמרה שהיא משלמת עלייך ;) 🤣
לפני שנתיים
johnB - תאמין לי שהייתי בהלם טוטאלי מזה!!!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י