סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע חדש

"כשיוצאים, מגיעים למקומות נפלאים" ( דר' סוס)
לפני שנה. 5 בינואר 2023 בשעה 11:13

האם אני יכול להכנס למועדון יחד עם השולטת שלי ובן זוגה או שאני חייב להגיע עם בת זוג?

תודה לעונים🙏

לפני שנה. 27 במאי 2022 בשעה 13:18

היא יודעת שלא גמרתי כבר הרבה זמן!

היא יודעת שאני מת לגמור!

אבל מרשה רק לאונן בלי לגמור!

עדיף לא לגעת!!!!

 

לפני שנה. 6 במאי 2022 בשעה 7:29

מלכתי המהממת, היפה והמושלמת❤😘😍!!!!!

המון מזל טוב ליום הולדתך מלכתי הנפלאה!!!

מאחל לך בריאות, אושר, שמחה ועושר!!!

זהו יום הולדתך הראשון שאני זוכה לחגוג ולברכך כעבדך הנאמן🐶 ואני מאחל לנו שנזכה לחגוג עוד ימי הולדת רבים יחד❤😍😘!!!

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

👸❤🐶

 

 

 

לפני שנתיים. 25 בספטמבר 2021 בשעה 22:04

שישי בערב, המלכה ביקשה שאגיע בסביבות 21:30 ואז נצא יחד עם בעלה למסעדה על חוף הים. יצאתי בזמן והתייצבתי בדיוק כפי שביקשה.

עם הגיעי לבית המלכה יצאו היא ובעלה וביקשו שאעלה איתם לרכבם. לאחר נסיעה קצרה הגענו למתחם מסעדות על חוף הים. מזג האוויר היה מושלם!!!

ישבנו לנו במסעדה והזמנו בירות. 

שלושתינו ישבנו שם ושתינו להנאתנו, מבטיי הצטלבו מדי פעם עם מבטה החודר של המלכה וזה הטריף אותי. קשה שלא להביט במלכה בזמן שאנו יושבים עם בעלה שמספר בדיחות ללא סוף 😊.

בשלב מסויים חשתי את רגליה של מלכתי מגששות אל בין רגליי, משחקות בזין שהזדקר מיידית. שלחתי יד אל מתחת לשולחן והצמדתי את רגליה עוד יותר תוך כדי ששיפרתי תנוחה על מנת להרגיש את רגליה המועכות את הזין והביצים יחד. התחושה מדהימה!!! כיף לתאר את הסיטואציה הזו בה אנו יושבים שלושתנו ונהנים והזין שלי משתולל במכנסיים.

המלכה שלחה בי מבטים ברורים ואמרה שהיום אזכה לטעום מנת ברזל. בהתחלה לא הבנתי על מה מדובר, חשבתי שאני הולך לחטוף מכות מאיזה עצם העשוי ברזל אבל אז נפל האסימון ונזכרתי שלמלכה יש פנטזיה!!! היא רוצה שארד לה בזמן שהיא במחזור, שאטעם ברזל 😊.

ברגע שהבנתי במה מדובר החששות נמוגו להם מיידית והתחלפו בתחושה מדליקה שבא לי לטעום את המלכה האדומה. 

ככל שעברו השעות החרמנות עלתה גם אצלי וגם אצל המלכה שרצתה לפרק אותי היום. האמת היא שקצת פחדתי מהמקל מטיל האימה שמחזיקה אצלה המלכה. המקל ממנו כבר חטפתי כל כך חזק והותיר בי סימנים כחולים למשך מספר שבועות עת הסתובבתי עם תחת כואב וכחול בטירוף מה שכמובן הסב אושר רב למלכה.

לאחר שסיימנו במסעדה, נכנסנו לרכב, המלכה התיישבה במושב האחורי יחד איתי בעוד בעלה נוהג. "תוציא את הזין!" ציוותה עלי ומלכה ומיד פתחתי את מכנסיי ושלפתי את הזין השייך לה.

המלכה אחזה בזין שעמד חזק, שיפשה קלות, החדירה את ציפורניה החדות אל החור וזה פשוט הטריף אותי!!!! הזין כבר רצה לגמור אבל ידעתי שאסור!!!!!!!

הגענו חזרה לבית המלכה.

המלכה רצתה לשבת על עוד בירה!!! שתתה קסטיל בזמן שבעלה דפק שוט וויסקי ואני בירה נוספת. 

המלכה שמה עלי את רגליה ומיד התחלתי לעסות את כפות רגליה המושלמות ואף זכיתי ללקק ולמצוץ את אצבעות רגליה.

המלכה ביקשה מבעלה שיביא חומר סיכה וציוותה עלי לשלוף את הזין שלי.

"תאונן!!" ציוותה המלכה ואוננתי. בכל פעם שחשתי שאני עומד לגמור מיד חדלתי כי ידעתי שאסור לגמור ללא אישורה. נוזל זרע התפרץ מידי פעם ללא יכולת שליטה אך על כך המלכה הבליגה. אולם בשפשוף האחרון הזין לא עמד בזה וגמר לבדו כאילו היה לו רצון משלו. המלכה כעסה!!! כלב רע!!! ניגבה בידיה את השפיך והגישה אל פי שאלקק הכל!!!

הבנתי שאני הולך להענש על הגמירה ללא אישור, פחדתי, כמעט בכיתי, הבנתי שאני הולך לחטוף חזק מידי מלכתי!!! לחטוף באהבה!!!

 סיימנו לשתות ונכנסנו לחדר.

התפשטתי ונעמדתי אל מול השידה לקראת העונש!!!

המלכה החלה בהצלפות עם שוט, בהתחלה הכאב היה נסבל עד אשר נטלה לידיה את מקל הבמבוק האכזרי!!! המכות כאבו מאוד!!! חשתי כל מכה  ודמעות ניקוו בעיניי!!! הדיסוננס שבין אהבתה של המלכה אלי והענשתה אותי גרמה לי לבכות, התקשיתי לעצור את הבכי על אף שבעלה ישב שם וצפה ועד כמה שחשתי נבוך לא יכולתי לעצור את הדמעות!!

עוד הצלפות בשוט בתוספת נשיכות חזקות בישבנים עשו את שלהם. בעלה של המלכה יצא לרגע מהחדר ואז המלכה חיבקה אותי ובכיתי כמו תינוק!!!! לא יכולתי לעצור את הדמעות!!! כמו ילד שמבקש סליחה מאמו לאחר שעשה דבר לא טוב ונענש על כך. 

אין דבר שהמלכה עושה רק כדי להכאיב סתם כך הכל בא מאהבה טהורה ואמיתית!!!!

המלכה ציוותה עלי לעמוד על המיטה על ארבע, לבשה את הסטרפאון שלה והחלה לזיין אותי בעדינות בזמן שבעלה מחרמן אותה ומחדיר לה אצבעות. המלכה עשתה הכל בעדינות וכל הזמן שאלה אם אני בסדר, היא ממש לא רצתה להכאיב לי אלא רק לגרום לי עונג מה שאכן קרה בפועל. נהניתי מאוד מהחדירה שלה, הרגשתי איך הזין נעמד, את הסטרפאון נוגע בדיוק בנקודת הג'י שלי וזה היה מושלם!!!!

"תתחלפו!" ציוותה המלכה ואז החלה לזיין את בעלה עם הסטרפאון בזמן שאני יונק את שדיה המושלמים!!!!

המחזה היה מטריף במיוחד!!! קשה לי להאמין שאני זוכה להיות חלק מזה, זה הרגיש כמו חלום אבל זה היה אמיתי לגמרי!!!!

לאחר שסיימה לזיין את בעלה נשכבה המלכה על המיטה וציוותה עלי ללקק לה את הכוס המלכותי!!! מיד ניגשתי ללקק אחוז טירוף ואז חשתי בטעם הברזל שהבטיחה לי!!! כן, היא הייתה במחזור ולי זה לא הפריע כלל!!! כל מה שיוצא ממלכתי מבחינתי הוא טהור וזו זכות ענקית ללקק זאת!!! ליקקתי ללא הפסקה מלמטה ועד למעלה, מצצתי את הדגדגן המושלם של מלכתי שנדמה היה כמו זין קטנטן וטעים וזה היה פשוט מדהים!!!!

המלכה ביקשה שאשכב על המיטה בזמן שבעלה זיין אותה. "תאונן!" ציוותה עלי וכך עשיתי. המלכה מצצה לי את הביצים וזה הטריף לי את כל החושים!!! הבטתי בעיניה ופשוט אמרתי תודה על הזכות הענקית שניתנה לי להיות הנשלט שלה. 

"תתחלפו!" ציוותה המלכה ואז התחלתי לזיין את מלכתי מאחור. זיינתי עוד ועוד ועוד משתדל שלא לגמור עד אשר אישרה לי המלכה לגמור. חדרתי אליה חזק ככל יכולתי בעודה גונחת ונאנחת מאושר ואז גמרתי!!!!

כאשר הוצאתי את הזין מהכוס המלכותי זרם של דם נשפך על הרצפה מהכוס המלכותי, הזין שלי היה כולו צבוע באדום מהדם המלכותי וזה הרגיש לי הכי רגיל והכי טבעי!!!!

לאחר שסיימנו והתקלחנו ישבנו שלושתנו לבירה נוספת וסיכמנו את הלילה המושלם שעברנו!!!

השעה כבר הייתה 04:15 ופשוט לא שמנו לב לזמן ואז המלכה שיחררה אותי חזרה לביתי!!!

אין ספק שזה היה עוד לילה מושלם בחברתה של מלכתי המדהימה!!!!

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 

👸❤🐶

 

 

 

לפני שנתיים. 10 בספטמבר 2021 בשעה 11:29

זה הזמן שאני נמצא תחת שליטתה של מלכתי היפה והמהממת❤!!!!

בסך הכל 4 שבועות אבל זה מרגיש הרבה הרבה יותר!!!!

הקשר שלי עם מלכתי מרגיש לי הדבר הכי טבעי ומתבקש שקרה לי. התחושה היא שזה פשוט שידוך משמיים!!! שנועדנו זה לזו!!! 

הכימיה בינינו פשוט מושלמת!!!

מי היה מאמין שהכרנו רק לפני 4 שבועות ומאז הספקנו כל כך הרבה בזמן הזה. יש כאלה שלוקח להם שנה לעשות מה שאנו עשינו בתקופה הזו. 

הדבר המדהים הוא שאנו רק בתחילת המסע המשותף שלנו ויש לנו עוד הרבה ללמוד ולחוות יחד. 

והתאבון? הוא רק הולך ומתגבר עוד ועוד ועוד בלי סוף!!!!

תודה מלכתי המהממת, היפה והמושלמת על הזכות להיות עבדך הנאמן 🧎‍♂️, השפוט שלך, הכלבלב שלך 🐶 (הב הב).

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 

👸🏻❤️🐶

לפני שנתיים. 6 בספטמבר 2021 בשעה 10:18

לפני שלושה וחצי שבועות התחלנו להתכתב. הייתי בתקופה קשה ומאתגרת ואת באת משמיים והיית לי לאוזן קשבת ויד מלטפת ומחזקת. ההתכתבות בינינו החלה בכלל בשיחות כלליות ללא כוונה של מי מאיתנו להכנס לקשר. השיחות קלחו וזרמו באופן טבעי ביותר והפכו איטנסיביות. הכימיה בינינו הייתה מושלמת וזה הוביל באופן הכי טבעי לקשר מיוחד ונפלא.   

את הכנסת אור גדול לחיי ❤!

מאז שאני איתך אני מאושר, מחייך תמיד, מרגיש חי, מרגיש נפלא, מרגיש שסוף סוף מצאתי את המקום שלי באופן הכי טבעי שיש, שם לרגלייך, להעריצך, לאהוב אותך, לרצות אותך, להיות הכלבלב השפוט שלך והכל באהבה גדולה.

אני אוהב אותך ❤!!!!

בפתח השנה החדשה מלכתי ברצוני לאחל לך אושר, בריאות, שמחה, אהבה, הצלחה בכל, רווחה ופרנסה טובה לך ולכל בני משפחתך.

לנו מלכתי אני מאחל שנה נפלאה, שנה של התפתחות יחד, שנה של אהבה גדולה שתלך ותתעצם לה, שנה שבה אזכה להמשיך לשרתך באהבה, לזכות להנות מאהבתך ונחת זרועך, להיות לרגלייך, תחתייך!

תודה מלכתי שאת חלק בלתי נפרד מחיי! תודה על מי שאת ומה שאת בשבילי! את יפה, מהממת, מדהימה, חכמה, מושלמת. השליטה שלך עלי היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים ואני אעשה הכל כדי לרצותך, לגרום לך אושר ושמחה והכל באהבה❤!

שנה טובה מלכתי וחג שמח🍎🍯🍏

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 

👸🏻❤️🐶

לפני שנתיים. 5 בספטמבר 2021 בשעה 21:46

המלכה ביקשה לפרסם את הפוסט הבא:

 

כלבלב מתוק שלי! הנשלט הכי טוב ever! אני מאחלת לך שנה של אושר, אהבה והערצה אינסופית תחתיי! מאחלת לנו מסע מרתק בדיוק כפי שהוא התחיל! אתה יודע שאצלי תמצא לא רק יד קשה וחינוך אלא גם אוזן קשבת. תודה על מי שאתה עבורי. תודה על השירותיות, הסגידה האינסופית, ספיגת הכאב והמוכנות לכל דבר ולו הכי בלתי צפוי ומשוגע! וכמובן על כל האהבה שאתה מרעיף עליי יום יום, שעה שעה חרף המגבלות הקיימות. המילה "לא" פשוט לא קיימת בלקסיקון שלך וכך בדיוק אני רוצה אותך גם בעתיד. שנה הכי מדהימה שתהיה לנו!

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 

👸🏻❤️🐶

לפני שנתיים. 5 בספטמבר 2021 בשעה 9:17

שבת בבוקר ואני מתגעגע למלכתי היפה והמושלמת בטירוף!!! 

עברו כבר 5 ימים מאז ראיתי אותה לאחרונה פשוט קשה לי!

אני כל כך מתגעגע לנוכחות שלה, לריח שלה, למבט המושלם, לחיוך הממכר הזה שממיס אותי כל כך, לקול הסמכותי שלה שגורם לרטט בכל גופי. 

אני מתגעגע לרגליה היפות והטעימות שאותן אני זוכה לנשק וללקק, לגופה המושלם הרך והענוג, לשדיה היפים ובעצם לכל רמח איבריה המושלמים.

כשאני לידה אני הכי מאושר בעולם!!!!

התכתבתי עם המלכה, כתבתי לה כמה שאני אוהב ומתגעגע אליה ושהייתי מוכן לבוא עד לביתה לצעוק לה שאני אוהב אותה ולחזור הביתה. 

הרעיון מצא חן בעיני המלכה והיא ציוותה עלי לבצע זאת. חשבתי לעצמי שלבוא עד לביתה רק כדי לזכות במבט חטוף במלכתי היפה והמהממת זה בהחלט שווה את הנסיעה אבל לצעוק? את זה אף פעם לא עשיתי. 

הנסיעה לביתה של המלכה אורכת כשעה אבל לי זה לא מפריע המרחק לא יפריד ביני לבין מלכתי.

כל הדרך חשבתי איך אצעק שם למטה מתחת למרפסת ביתה כשיש מצב טוב שאנשים יראו אותי 😊.

הגעתי לביתה של המלכה, חניתי ויצאתי מהרכב, המלכה כבר עמדה שם על המרפסת😍!!!!

איך שראיתי אותה חשתי חולשה שהתפשטה בכל גופי בבת אחת וכל רצוני היה לכרוע על ברכיי ולהשתחוות למלכתי. 

המלכה חייכה אלי מהמרפסת וסימנה לי להתחיל. הבטתי בה וכבר לא ראיתי דבר חוץ ממנה וצעקתי שאני אוהב אותה. המלכה הפריחה לי נשיקה ונכנסה חזרה אל ביתה.

נכנסתי חזרה לרכב, חייכתי וניסיתי להבין מה קרה פה עכשיו? אני פשוט מאוהב🥰.

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

לפני שנתיים. 30 באוגוסט 2021 בשעה 20:54

היא יפה ומושלמת, מדהימה ומהממת!!!!!!

מאז שהיכרתי את מלכתי אני מרגיש חי!!!! קיבלתי חיים חדשים!!! אני עם הרבה מוטיבציה ושמחת חיים והכל בזכותה!!!! בזכות מה שהיא מעניקה ונותנת לי, אני לא רואה עוד את חיי בלעדיה, מתקשה אפילו לדמיין זאת ומפחד פחד מוות מהמחשבה הזו!!!!!!

הייתי במקום לא טוב עד שהיכרתי אותה, היא אספה את השברים, איחתה את הפצעים וחיזקה והעצימה אותי מאוד!!!! 

מאז כבר הבנתי שכל רצוני הוא להיות רק שלה!!!! להיות שם לרגליה!!! תחתה!!! לא רוצה שום דבר אחר כי טוב לי!!! אני מאושר בטירוף עם המלכה שלי, לא היה לי דבר כזה בחיים!!!! וברגע שאתה מוצא את האושר אתה לא יכול לוותר עליו!!! אתה תלחם עד טיפת דמך האחרונה להשאר שם במקום שבו אתה מאושר!!!

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 

לפני שנתיים. 30 באוגוסט 2021 בשעה 16:26

אני מכור למלכה שלי! מכור ליופי שלה, לעיניים המדהימות, למבט החודר והמהפנט, לחיוך המושלם, לריח שלה, למגע שלה, לרכות שלה, לקשיחות שלה, לקול שלה, ליחס שהיא מעניקה לי וללב הרחב שלה!!!

אני מת להיות ליד מלכתי כל הזמן אבל ברור לי שזה בלתי אפשרי. מה שכן אפשר לעשות זה לנצל כל הזדמנות שיש כדי לשהות בחברתה. 

המלכה כתבה לי שיוצאים לאימון הליכה, ברגע שראיתי זאת הלב דפק מהר מרוב התרגשות ושמחה, חיוך ענק נמרח על פני ותחושה מדהימה של אושר, הרבה אושר מילאה אותי. 

"תהיה אצלי בשעה 20:30! כן מלכתי וכמובן שלא אשכח להביא לך בקבוק מים קרים". 

התייצבתי בזמן, עדכנתי את המלכה שהגעתי והמתנתי לה במקום בו קבעה. חיכיתי מספר דקות ואז היא הופיעה מעבר לפינת הרחוב 😍! צפיתי בה בהתלהבות, התרגשות והערצה אמיתית. אני כל כך אוהב אותה, זה פשוט מטורף מה שקורה לי, לא קרה לי דבר כזה מעולם!!!!

המלכה הגיעה וחייכה אלי. רגלי כמעט וכשלו, חשתי צורך לרדת על 4 ולנשק את רגליה אבל אני יודע שזה קצת בעייתי לעשות זאת בפומבי. 

התחלנו ללכת יחד, עדכנתי אותה בכל מיני דברים, ניהלנו שיח ממושך על החיים, מדי פעם הזין שלי הזדקר ונעמד לו מרוב התרגשות תוך כדי ההליכה, יתכן והיו כאלה שחלפו על פנינו והבחינו בכך אך לי לא היה אכפת, אני הייתי מרוכז אך ורק במלכתי המהממת❤.

צעדנו בטיילת לאורך הים ובשלב מסוים המלכה ירדה לכיוון החוף ואני בעקבותיה כמו כלבלב טוב 🐶.

פתאום המלכה נעצרה, הסתובבה אלי וחיבקה אותי! הרגע הזה היה כל כך מרגש ומיוחד! דמעות עלו בעיני, כמה שרציתי לחבק את מלכה ולהרגיש את חום גופה קרוב אלי. התרגשתי, הרחתי ונשמתי את מלכתי, לחשתי באוזנה שאני אוהב אותה ואז היא החלה לנשק אותי 😍!!!! שפתיה כל כך טעימות, בשרניות ומושלמות!!! הלשון שלה חדרה אל פי ומצצתי אותה בתאווה רבה.

המלכה עצרה והמשיכה ללכת לכיוון הים. רגע לפני קו המים היא נעצרה ושוב חיבוק חזק ואוהב!!!! הריח שלה שהתערבב בזיעה היה מושלם!!!! המלכה שלחה את ידה אל עבר גבי והעבירה את ציפורניה בעדינות מלעלה למטה מספר פעמים. גופי רטט, הזין נעמד חזק והמלכה הרגישה זאת, זה מדליק אותה שהיא שולטת בנעשה בגופי, שהגוף מגיב כך למגעה! 

ידה של המלכה ירדה נמוך יותר אל עבר הישבן, תהיתי האם גם הפעם היא תסמן אותי אך זה לא קרה, רק ליטוף עדין בלי נעיצת ציפורניים. לאחר מכן חשתי את ידה אוחזת בביצים שלי, משחקת בהן בעדינות, לא מועכת, לא מושכת, רק מלטפת.

היד המשיכה אל תוך מכנסיי ושלפה את הזין החוצה!!! המלכה החלה לשפשף לי, הייתי בעננים, קולות של הנאה  בקעו מגרוני, אני מרגיש שאני הולך לגמור ואז המלכה הפסיקה. הכניסה את הזין חזרה פנימה אל תוך המכנס ונשקה לי על פי. לא התאפקתי, אחזתי בשדיה וליטפתי אותם!!! לאחר מכן שלחתי ידי אל בין רגליה, רציתמ לענגה כפי שעשתה בשבילי, לא ביקשתי רשות ותוך כדי מעשה חשבתי לעצמי האם היא תכעס עלי או תעניש אותי. המלכה נהנתה ממגע ידי, נישקתי אותה, חיבקתי חזק חזק, כאילו פחדתי שהיא תברח לי פתאום, לא רציתי שהרגע הזה יגמר לעולם!!!!!

לאחר מספר דקות נרגענו מעט, הבטנו זה בזו ואז המלכה אמרה: "עכשיו נצעק חזק חזק שנינו ביחד לקול הגלים!".

צעקתי בכל הכוח "אני אוהב אותך"!!!!❤❤❤ מיד אחרי המלכה צעקה בכל כוחה ושנינו הרגשנו שפשוט פרקנו, זה היה מטורף!!!! 

חזרנו בחזרה לטיילת, השעה כבר הייתה מאוחרת, המלכה צריכה לחזור הביתה. רגע לפני הבית המלכה נעמדה, חיבקה אותי חזק, לחשה לי שהיא אוהבת אותי וביקשה שאסע בזהירות בחזרה הביתה. אמרתי למלכה שגם אני אוהב אותה מאוד מאוד ואז היא אמרה לי תודה והלכה לכיוון ביתה. לאחר מספר צעדים היא הסתובבה הפריחה נשיקה באויר לעברי והמשיכה לדרכה. 

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤