ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע חדש

"כשיוצאים, מגיעים למקומות נפלאים" ( דר' סוס)
לפני שנתיים. 25 בספטמבר 2021 בשעה 22:04

שישי בערב, המלכה ביקשה שאגיע בסביבות 21:30 ואז נצא יחד עם בעלה למסעדה על חוף הים. יצאתי בזמן והתייצבתי בדיוק כפי שביקשה.

עם הגיעי לבית המלכה יצאו היא ובעלה וביקשו שאעלה איתם לרכבם. לאחר נסיעה קצרה הגענו למתחם מסעדות על חוף הים. מזג האוויר היה מושלם!!!

ישבנו לנו במסעדה והזמנו בירות. 

שלושתינו ישבנו שם ושתינו להנאתנו, מבטיי הצטלבו מדי פעם עם מבטה החודר של המלכה וזה הטריף אותי. קשה שלא להביט במלכה בזמן שאנו יושבים עם בעלה שמספר בדיחות ללא סוף 😊.

בשלב מסויים חשתי את רגליה של מלכתי מגששות אל בין רגליי, משחקות בזין שהזדקר מיידית. שלחתי יד אל מתחת לשולחן והצמדתי את רגליה עוד יותר תוך כדי ששיפרתי תנוחה על מנת להרגיש את רגליה המועכות את הזין והביצים יחד. התחושה מדהימה!!! כיף לתאר את הסיטואציה הזו בה אנו יושבים שלושתנו ונהנים והזין שלי משתולל במכנסיים.

המלכה שלחה בי מבטים ברורים ואמרה שהיום אזכה לטעום מנת ברזל. בהתחלה לא הבנתי על מה מדובר, חשבתי שאני הולך לחטוף מכות מאיזה עצם העשוי ברזל אבל אז נפל האסימון ונזכרתי שלמלכה יש פנטזיה!!! היא רוצה שארד לה בזמן שהיא במחזור, שאטעם ברזל 😊.

ברגע שהבנתי במה מדובר החששות נמוגו להם מיידית והתחלפו בתחושה מדליקה שבא לי לטעום את המלכה האדומה. 

ככל שעברו השעות החרמנות עלתה גם אצלי וגם אצל המלכה שרצתה לפרק אותי היום. האמת היא שקצת פחדתי מהמקל מטיל האימה שמחזיקה אצלה המלכה. המקל ממנו כבר חטפתי כל כך חזק והותיר בי סימנים כחולים למשך מספר שבועות עת הסתובבתי עם תחת כואב וכחול בטירוף מה שכמובן הסב אושר רב למלכה.

לאחר שסיימנו במסעדה, נכנסנו לרכב, המלכה התיישבה במושב האחורי יחד איתי בעוד בעלה נוהג. "תוציא את הזין!" ציוותה עלי ומלכה ומיד פתחתי את מכנסיי ושלפתי את הזין השייך לה.

המלכה אחזה בזין שעמד חזק, שיפשה קלות, החדירה את ציפורניה החדות אל החור וזה פשוט הטריף אותי!!!! הזין כבר רצה לגמור אבל ידעתי שאסור!!!!!!!

הגענו חזרה לבית המלכה.

המלכה רצתה לשבת על עוד בירה!!! שתתה קסטיל בזמן שבעלה דפק שוט וויסקי ואני בירה נוספת. 

המלכה שמה עלי את רגליה ומיד התחלתי לעסות את כפות רגליה המושלמות ואף זכיתי ללקק ולמצוץ את אצבעות רגליה.

המלכה ביקשה מבעלה שיביא חומר סיכה וציוותה עלי לשלוף את הזין שלי.

"תאונן!!" ציוותה המלכה ואוננתי. בכל פעם שחשתי שאני עומד לגמור מיד חדלתי כי ידעתי שאסור לגמור ללא אישורה. נוזל זרע התפרץ מידי פעם ללא יכולת שליטה אך על כך המלכה הבליגה. אולם בשפשוף האחרון הזין לא עמד בזה וגמר לבדו כאילו היה לו רצון משלו. המלכה כעסה!!! כלב רע!!! ניגבה בידיה את השפיך והגישה אל פי שאלקק הכל!!!

הבנתי שאני הולך להענש על הגמירה ללא אישור, פחדתי, כמעט בכיתי, הבנתי שאני הולך לחטוף חזק מידי מלכתי!!! לחטוף באהבה!!!

 סיימנו לשתות ונכנסנו לחדר.

התפשטתי ונעמדתי אל מול השידה לקראת העונש!!!

המלכה החלה בהצלפות עם שוט, בהתחלה הכאב היה נסבל עד אשר נטלה לידיה את מקל הבמבוק האכזרי!!! המכות כאבו מאוד!!! חשתי כל מכה  ודמעות ניקוו בעיניי!!! הדיסוננס שבין אהבתה של המלכה אלי והענשתה אותי גרמה לי לבכות, התקשיתי לעצור את הבכי על אף שבעלה ישב שם וצפה ועד כמה שחשתי נבוך לא יכולתי לעצור את הדמעות!!

עוד הצלפות בשוט בתוספת נשיכות חזקות בישבנים עשו את שלהם. בעלה של המלכה יצא לרגע מהחדר ואז המלכה חיבקה אותי ובכיתי כמו תינוק!!!! לא יכולתי לעצור את הדמעות!!! כמו ילד שמבקש סליחה מאמו לאחר שעשה דבר לא טוב ונענש על כך. 

אין דבר שהמלכה עושה רק כדי להכאיב סתם כך הכל בא מאהבה טהורה ואמיתית!!!!

המלכה ציוותה עלי לעמוד על המיטה על ארבע, לבשה את הסטרפאון שלה והחלה לזיין אותי בעדינות בזמן שבעלה מחרמן אותה ומחדיר לה אצבעות. המלכה עשתה הכל בעדינות וכל הזמן שאלה אם אני בסדר, היא ממש לא רצתה להכאיב לי אלא רק לגרום לי עונג מה שאכן קרה בפועל. נהניתי מאוד מהחדירה שלה, הרגשתי איך הזין נעמד, את הסטרפאון נוגע בדיוק בנקודת הג'י שלי וזה היה מושלם!!!!

"תתחלפו!" ציוותה המלכה ואז החלה לזיין את בעלה עם הסטרפאון בזמן שאני יונק את שדיה המושלמים!!!!

המחזה היה מטריף במיוחד!!! קשה לי להאמין שאני זוכה להיות חלק מזה, זה הרגיש כמו חלום אבל זה היה אמיתי לגמרי!!!!

לאחר שסיימה לזיין את בעלה נשכבה המלכה על המיטה וציוותה עלי ללקק לה את הכוס המלכותי!!! מיד ניגשתי ללקק אחוז טירוף ואז חשתי בטעם הברזל שהבטיחה לי!!! כן, היא הייתה במחזור ולי זה לא הפריע כלל!!! כל מה שיוצא ממלכתי מבחינתי הוא טהור וזו זכות ענקית ללקק זאת!!! ליקקתי ללא הפסקה מלמטה ועד למעלה, מצצתי את הדגדגן המושלם של מלכתי שנדמה היה כמו זין קטנטן וטעים וזה היה פשוט מדהים!!!!

המלכה ביקשה שאשכב על המיטה בזמן שבעלה זיין אותה. "תאונן!" ציוותה עלי וכך עשיתי. המלכה מצצה לי את הביצים וזה הטריף לי את כל החושים!!! הבטתי בעיניה ופשוט אמרתי תודה על הזכות הענקית שניתנה לי להיות הנשלט שלה. 

"תתחלפו!" ציוותה המלכה ואז התחלתי לזיין את מלכתי מאחור. זיינתי עוד ועוד ועוד משתדל שלא לגמור עד אשר אישרה לי המלכה לגמור. חדרתי אליה חזק ככל יכולתי בעודה גונחת ונאנחת מאושר ואז גמרתי!!!!

כאשר הוצאתי את הזין מהכוס המלכותי זרם של דם נשפך על הרצפה מהכוס המלכותי, הזין שלי היה כולו צבוע באדום מהדם המלכותי וזה הרגיש לי הכי רגיל והכי טבעי!!!!

לאחר שסיימנו והתקלחנו ישבנו שלושתנו לבירה נוספת וסיכמנו את הלילה המושלם שעברנו!!!

השעה כבר הייתה 04:15 ופשוט לא שמנו לב לזמן ואז המלכה שיחררה אותי חזרה לביתי!!!

אין ספק שזה היה עוד לילה מושלם בחברתה של מלכתי המדהימה!!!!

 

שפוט, כלבלב, נשלט ומאוהב 😍

 

תודה מלכתי ❤

 

👸❤🐶

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י