סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חשיפה אישית

כותבת על כל מה שבא לי!
לפני שנתיים. 9 באוקטובר 2021 בשעה 20:38

הוא שכר את הצימר שביקשתי והמתין לי שם.

הגעתי בעיכוב של כרבע שעה מסיבות טכניות.

על השולחן היה האוכל האהוב עליי עם שתיה ורטבים. הכל עטוף באהבה, חם וממתין שאטעם.

הוא ערום על הברכיים ליד השולחן. לא מרים את הראש, ממתין לאישור.

נכנסתי, נעלתי את הדלת, שטפתי ידיים וניגשתי לשולחן. התיישבתי, פתחתי את העטיפות וטעמתי. לא רע אבל לא התעלפתי. לא  מוציאה הגה, נותנת לו להמתין. טעמתי מהמנה השניה, יותר טעים מהראשונה. לקחתי חלק ממנה וזרקתי לכלב שיאכל גם. הוא בטח רעב.

הוא לא אוכל...אה, נכון, לא אישרתי. "אתה יכול לאכול" והוא אכל בתאבון רב ואני צוחקת בקולי קולות. נראה לי כל הצימרים הצמודים שמעו את הצחוק שלי. 

טוב, מה בא לי עכשיו?? עיסוי. הכלב הזה אלוף בעיסויים, באוכל פחות. אני מצווה עליו לקום ולהוריד ממני את הנעליים. הוא מוריד ואני אומרת שבא לי עיסוי רגליים עכשיו. אבל אני רוצה שהוא יעשה זאת בעיניים עצומות. מצווה עליו לקשור לעצמו את העיניים ולהתחיל. אין ספק שכשאין הסחות דעת ויזואליות, הריכוז שלו הרבה יותר טוב והוא רגוע מאוד, מה שבתורו גורם גם לי רוגע מוחלט. אני נשענת על גב הספה, עוצמת עיניים ונהנית מכל שניה. הכל בשקט מוחלט. אין לי כוח לדבר.

כעבור חצי שעה של עיסוי יסודי אני מורידה את השמלה ואת החזיה ומצווה עליו לעבור לעיסוי כל הגוף. עוזרת לו עם השמן כי בכל זאת הוא לא רואה כלום.

עוד כשעה של עיסוי גב ורגליים. הרפיה מושלמת. 

אחרי זה ג'קוזי. אני מאשרת לו להסיר את הכיסוי ולמלא את הג'קוזי אבל קודם עליו לוודא שהוא נקי ומבריק, שאין בו אף לא שיערה אחת. שונאת שאריות של שיער בג'קוזי ואמבטיות למיניהן. 

כשהג'קוזי מלא, בטמפרטורה הנכונה בשבילי אני נכנסת פנימה והוא מוזג לי כוס יין. הוא מתיישב על הרצפה לצידי מחוץ לג'קוזי ומת להיות בפנים אבל לא! רק אני בפנים והכלב בחוץ. שולחת אותו להדליק לי סיגריה. בשלב הזה הוא כמובן הופך למאפרה. כמה כיף להיות מלכה! חלום!

חצי שעה בג'קוזי היה בול מה שהייתי צריכה אחרי עיסוי וארוחה. מדי פעם שאלתי אותו שאלות אישיות, בקטנה. באמת שלא היה לי כוח לדבר.

המים התקררו, מיציתי. אמרתי לו לעמוד ולהמתין עם המגבת. יצאתי מהג'קוזי תוך כדי שאני נשענת עליו. הוא עוטף אותי במגבת, מביא לי את הבגדים שלי, מלביש אותי ומסדר לי את השיער.

נשיקה על הלחי, "תודה כלב, אני מרוצה!"

"תודה לך מלכתי! אני לרשותך תמיד"

ויצאתי מהחדר.

חזרתי הביתה נינוחה, רגועה ומוכנה לשבוע חדש🌹

 

eyaltm84 - האם הוא בן זוג שלך?
או נשלט מכמה נשלטים שיש ברשותך?
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - הוא כלב משרת. ממש לא בן זוגי וגם לא הנשלט העיקרי.
לפני שנתיים
eyaltm84 - לא שופט או משהו...
יש פה המון השקעה של הבחור.
אם אני הייתי משקיע ככה עבור בחורה.
ולא הייתי בן זוג שלה.
או הנשלט היחיד שלה.
הייתי נעלב.
אבל כל אחד משהו אחר...
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - ממה בדיוק היית נעלב? שלא קיבלת זיון?? חחחח נשלט אמיתי לא נעלב. הוא מחכה בקוצר רוח לכל מפגש ולו רגעי ומעריך כל הזדמנות לשרת ולספק. העונג שלי הוא העונג שלו וברור שבשביל זה צריך להשקיע. אתה מדבר על אינטרס שלך קודם כל. אתה רחוק מלהיות נשלט.
לפני שנתיים
eyaltm84 - אני מנסה להבין את הגישה של אנשים לעולם הזה.
היתה לי שולטת חודשיים זה הכל.
כן אני די חדש.
מנסה להבין איך אחרים רואים את הדברים.
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - לא יודעת איזו שולטת הייתה לך אבל את העקרון הבסיסי לא הבנת וכשהבסיס רעוע, כל הבניין נופל.
קח טיפ בחינם:
בבדסמ אין בחור ובחורה. יש נשלט/ת ושולט/ת והפער ביניהם מובהק. הנשלט לא יכול לצפות לתמורה חומרית או סיפוק פיזי מהשולטת ו/או להיעלב מאי קבלתו. הסיפוק של הנשלטים הוא מכך שהם מרצים את השולטים.
בהצלחה!
לפני שנתיים
הלן הדובה - @born to lead אני לא לגמרי מסכימה איתך. זה לא אמור לעבוד על עיקרון של סיפוק אלא על עיקרון של צורך ורצון.
בכל דינאמיקה צריך לקחת בחשבון צרכים(needs) ורצונות(wants). כשצרכי הנשלט באים קודם ואז רצון השולט ע"פ הסולם הבסיסי הזה
1. צרכי הנשלט -דברים כמו דיסקרטיות למשל הם צורך
2. צרכי השולט
3. רצון השולט
4. רצון הנשלט

אנחנו השולטים קובעים את הקצב ע"פ הרצון שלנו, מה שאנחנו רוצים. אם הצורך של הנשלט זה להיות כלב? שוין. הוא כלב. קיבל. עכשיו מה שאת רוצה כשולטת קובע.
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - בוודאי. אני כתבתי את ההסבר שלי בגדול ומופנה לבחור שיבין איך הדברים עובדים ושאין מקום להיעלב. לא אפרט כאן שנעשה תיאום ציפיות, בחינת גבולות, שיחות להעמקת היכרות ועוד.
לפני שנתיים
הלן הדובה - ברור ברור. את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד. אני רק מפרידה ל2. זה עוזר נורא למתחילה שכמותי =)
לפני שנתיים
הלן הדובה - אני לא אוהבת ניצול אבל יש פה דינאמיקה ברור ולשני הצדדים יש צרכים ורצונות. @eyal זה לא ניצול אלא תיאופ ציפיות.
אם הציפיות תואמות את ההסכמה אז ממה יש פה להעלב?
לפני שנתיים
Born to lead​(שולטת) - נכון מאוד הלן. המשרת קיבל את "מבוקשו" וסיפוקו בכך ששהה במחיצתי וגרם לי עונג. הכל מרצונו החופשי ובהסכמה מלאה.
לפני שנתיים
העבד הצייתן שלךך - את ממש צודקת המלכה שאני רואה שהמלכה מאושרת אני מאושר זה הסיפוק שלי
לפני שנתיים
נשלט מנטלית - כל כך יפה. נראה כמו ערב חלומי. גם עבורך וגם עבור הנשלט. אני חושב שהוא ידע בדיוק מה יקרה וזה בדיוק מה שהוא חיפש - לשרת, להיות על 4, להיות המאפרה, להיות החפץ. אני מאוד נהנה לקרוא את הפוסטים שלך כי מרגיש לי שיש בהם משהו מאוד אמיתי ומאוד מסעיר. בוקר טוב ושבוע טוב
לפני שנתיים
sub_t​(נשלט) - סשן מדהים וסופר מעצים לנשלט שזכה לרצות את הדומית שלו בכל כך הרבה פרמטרים, צימר מפנק, ארוחה איכותית, אווירה מחשמלת, עסוי לכפות רגלייך, עסוי לגופך, גקוזי מפנק, מה עוד יכול נשלט לבקש זה סשן מושלם.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י