בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חשיפה אישית

כותבת על כל מה שבא לי!
לפני שנה. 9 ביוני 2022 בשעה 13:50

סופ"ש מהמם!

סוף סוף התפנתי לכתוב. 

הגענו לצפון עם הקוקהולד שלי. בדרך רמזתי לו שיש לי תחושה שהולך להיות אש. ראיתי איך הוא נהיה מתוח כי יודע מה המשמעות של אש. אני אוהבת לשחק באש, למתוח את הגבולות. גם ההפיכה שלו לקוקהולד הייתה רצופה בקשיים ונפילות. זה לא פשוט. אבל אני כל פעם מנסה למתוח עוד ועוד בתקווה שלא ייקרע החוט😉

כשהגענו לשם, קיבלנו את החדר כפי שהופתח, בקבוק יין ושוקולדים ועוד כמה פינוקים. ישר יצאנו לטיול קצר בסביבה עם ארוחת צהריים מפנקת.

מה שהוא לא ידע זה שלערב תכננתי לנו הפתעה. אחד הנשלטים שלי היה בדרכו אלינו בערב. הם מכירים אבל לא סיפרתי לו שהוא מגיע.

הוא הגיע בשעה 9 בדיוק. דפיקה בדלת, אני בג'קוזי ובעלי מסתכל עליי בתדהמה. "את מחכה למישהו?" שואל. אני עוצמת את העיניים ואומרת לו לפתוח את הדלת. הנשלט נכנס, הם לוחצים ידיים ובעלי מסתכל עליי בחוסר הבנה מוחלט. אני מורה לנשלט להתפשט ולהצטרף אליי לג'קוזי. בעלי מתחיל להתפשט אבל אני עושה לו סימן עם היד שיעצור. "אתה צופה עכשיו", אני אומרת לו.

הנשלט נכנס ואני מצווה עליו לעסות לי את כפות הרגליים. לאט אבל חזק, כמו שאני אוהבת. לאחר מכן אומרת לו לשבת על שפת הג'קוזי ולהתחיל לאונן. לאונן ולעצור כשאני מסמנת. ככה בערך חצי שעה. כל הזמן הזה בעלי יושב נל הקורסא וצופה. אני מתפנקת לי במים הנעימים ומבקשת ממנו שימזוג עוד יין. הנשלט מת לגמור אבל אני לא מרשה. עושה לו אדג'ינג בלי סוף.

זה מדליק אותי בטירוף, יודעת שגם הקוקהולד מת לאונן. בסוף אני מאפשרת לו להוריד מכנסיים ותחתונים ולגעת בעצמו אבל אין לו סיכוי לזיין, אין סיכוי שיקבל מציצה, כלום! אני רוצה להטריף אותו שיסתכל איך אני חוגגת בג'קוזי עם הנשלט שלי. בינתיים אני לא מרשה לנשלט שלי אפילו להסתכל לכיוונו. רק עליי. במצבים כאלה הוא מרוכז רק בי, הכל מת מסביב, הופך לשולי ורק אני מרכז עולמו.

אני מתחילה להתחמם עוד ומבקשת מהנשלט לרדת חזרה לתוך המים. אני נעמדת, מתקרבת אליו ומתיישת לו על הפנים. כולי רטובה, מהמים ומהמיצים המלכותיים שהוא ככ צמא אליהם. הוא שותה אותי בצמאון, יונק את הדגדגן ומביא אותי כמעט לגמירה אבל עוד לא בא לי לגמור. רוצה למשוך את ההנאה המתוקה הזאת ואת העינוי של הקוקהולד שלי עוד.

"היום אתה לא תזיין אותי ולא תטעם אותי בשום צורה", אני מצהירה בפני הקוקהולד שלי. אני רואה את הבאסה העמוקה בעיניו אבל אין מה לעשות. זה מה שאני רוצה וכך יהיה. מיד אני מתיישבת על הזין הזקור של הנשלט ומתחילה לרכב עליו. המים משפריצים לכל עבר, אני גונחת ומתסכלת ישר לתוך עיניי הקוקהולד שלי שיראה כמה אני נהנית עם אחר, כמה אני מגיעה אל סיפוקי מול הפרצוף המאוכזב והדלוק שלו. אני יודעת שהוא מקנא ברמות אחרות וזה עוד יותר מדליק אותי.

אני גומרת כמו מטורפת, צורחת כאילו אין מחר. 

יוצאת מהג'קוזי, מתנגבת, שמה חלוק, זורקת לנשלט "אתה משוחרר" ויוצאת לסיגריה לא לפני שאמרתי לקוקהולד להכין לי קפה והוא עם זקפה לא ממומשת...

"אני מבין שהיום לא יקרה בינינו כלום", הוא ספק אומר, ספק שואל כשאנחנו בגינה עם הקפה ומעשנים.

"הבנת נכון, יקירי, אני עייפה וחייבת לנוח"

כל כך מעייף להיות מלכה😉

 

מפית​(אחר) - מטורףףףף
לפני שנה
כותב לך - היה מעניין לקרוא את הנקודות מבט שלו לערב הזה
לפני שנה
הכלבונת של reina​(נשלט) - וואו איזה משפיל זה לבעל
לפני שנה
addictionn​(ג׳נדר קוויר שולטת) - כן..
מעייף מאוד להיות מלכה!
😉
לפני שנה
A Simple Man - ואוו, העברת את החוויה במילים בצורה מדהימה-תודה!
לפני שנה
יואב 31​(אחר) - פשוט מטריף ...
תודה על השיתוף
לפני שנה
עפר ואפר לרגליה​(נשלט){המלכה ליסה} - אם כבר קוקהולד, אז אצלך...
לפני שנה
Goodboyyy - מטריף 👑
לפני שנה
חתוליק​(נשלט) - זה יפה וכואב בכל כך הרבה רבדים.
לפני שנה
למעלה ולמטה​(מתחלף) - וואו
חירמנת
לפני שנה
hackelberry - מטריפה. אני אשמח אם מתישהו תתני לי את ההזדמנות לסגוד לך גם
לפני שנה
Born to lead​(שולטת) - לך תדע לאן החיים יובילו
לפני שנה
hackelberry - בתור בחור שמאמין ביוזמה מאשר לחכות לגורל שלחתי לך בפרטי. וכן, את לא מפסיקה להטריף
לפני שנה
only fun 1​(אחר) - בהחלט מעורר ולא רק השראה:-)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י