ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני שנתיים. 25 באוקטובר 2021 בשעה 12:45

מסיבה כלשהי, אני מתקשה לכתוב ברהיטות על המפגש האחרון איתך. מרגישה שהמחשבות שלי מבולגנות, שאני לא זוכרת את הסדר המדויק של האירועים, או את כל המקומות בגוף שנגעת בי. אולי זה כי כל כך חיכיתי לראות אותך, התגעגעתי למגע שלך, לריח שלך, לעוצמות.

למעשה התחלתי להתכונן למפגש שלנו כבר לפני, כשעדכנתי אותך שקניתי סט של פלאגים בגדלים שונים, כדי להתאמן. מהשניה שחזרתי הביתה, לא יכולתי להתאפק, והתחלתי לדחוף אותם, אחד אחרי השני, וגמרתי בטירוף. ידעתי שכדאי לי להתכונן לקראתך, כי כבר למדתי שהחדירות שלך בלתי מתפשרות.

בערב, איך שנכנסתי לדירה, נישקת אותי, ומהר מאוד מצאתי את עצמי כורעת על הרצפה, מוצצת לך את הזין. ושוב הרפלקס המעצבן הזה בוגד בי. ראיתי שזה עצבן אותך ובתגובה גררת אותי למיטה, הורדת לי את המכנס והתחתון, וחדרת לתחת שלי. זה כאב ושרף, וראיתי כוכבים. אבל אתה לא עוצר ולא מרחם, ומחטיף לי תוך כדי. 

אחרי זה, במקלחת, אמרת לי להתיישב באמבטיה מולך, החזקת לי את הידיים מאחורי הראש, והרגשתי את השתן שלך מתחיל לטפטף מעליי. זה היה מחרמן, וחייכתי.

מתישהו באמצע הגיע הסושי, והיו דיבורים, ואמרת לי לדחוף פלאג מולך באמצע הסלון, (זכור לי גם שהמסרק שלי כבר לא יהיה תמים יותר), ואז גררת אותי שוב לחדר, וחדרת לכוס שלי, שהיה צמא לקראתך.

ופתאום, תוך כדי שאתה מזיין אותי והולם בי ומחטיף לי - התנתקתי. הרגשתי איך הכל נהיה שקט, וכלום כבר לא כואב, ואני עטופה בך, נותנת לך להשתמש בי. וחייכתי. 

בלילה, כשכבר היינו חצי רדומים, התחלנו לגעת, ותוך דקות הזין שלך שוב בתחת שלי, והפעם אני כבר פתוחה לקראתך, פעורה, מכילה, מתמסרת. ואתה מפמפם אותי חזק, גומר לי בתחת, מכסה אותי שוב בנוזלים שלך. וחייכתי.

😁

לוק רסן לב - יפה זה
לפני שנתיים
sandm​(נשלטת) - תודה ☺️
לפני שנתיים
Nighthawk​(שולט) - מצוין!
לפני שנתיים
גברי צעיר​(מתחלף) - מושלם
תתחדשי על הסט
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י