צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני שנה. 12 בדצמבר 2022 בשעה 15:17

 

מי שעקב אחריי בחודשים האחרונים יכול היה להבחין בשינוי (תודה לכל המודאגים 🙏🏼). כמעט ולא העליתי פוסטים, כמעט ולא היה בדס"מ. 
לא הייתה לי מוזה. לא לכתיבה, לבדס"מ, ל-24/7, לכלום.

אבל אתמול היא חזרה. בשיא כוחה ועוצמתה.
למרות שחששתי, פחדתי, נלחצתי, הדפתי, התמרדתי ובעטתי, זה קרה. וזה היה מושלם.

אני עומדת מולו באמצע החדר, לבושה בבייבי דול שחור שקוף, ידיים מאחורי הגב, כשהפלאג הבינוני בטוסיק. הוא מסביר לי שהדיל הוא כזה: כל פעם שאני צוחקת - אני מקבלת סטירה.
הוא מתחיל לשאול שאלות פשוטות, ואני מיד מחייכת. הוא מעיף לי סטירה. ואז עוד אחת. ועוד אחת. 
פתאום הוא שולף לי את הציצי מתוך הבגד, ונותן לי ספנקים. החיוך שוב נמרח לי על הפנים, וכמובן שהסטירה לא מאחרת להגיע. 
הוא אומר לי להתפשט, ולספור את הספנקים וההצלפות. באמצע הוא שולח יד לכוס שלי, והכוס רטוב בטירוף. הוא נוגע בי עם האצבעות ואני מתבלבלת בספירה, ואז כמובן, ניחשתם, מגיעה עוד סטירה. אחרי כמה פעמים כאלה של איבוד המספרים ודחיפת אצבעות, אני שומעת רעש של טיפות נוחתות על הרצפה.
"את מטפטפת" הוא אומר לי, ואני מסתכלת עליו בהלם מוחלט. 

הוא משכיב אותי על הגב ודוחף לי שתי אצבעות עמוק לכוס. אני מסתכלת עליו במבט חצי מבוהל, מרגישה את השלפוחית שלי מתה, אבל הוא לא נסוג, ורק ממשיך לדחוף אותן, עד שאני מתפוצצת בגמירה מטורפת על האצבעות שלו. הוא מוציא אותן ונותן לי ללקק (באמת טעם של אבטיח 😉).
"את מרגישה את הפלאג?" הוא שואל, ואני עונה "לא". 

הזונה שלך חזרה.

הוא מרים לי את הרגליים באוויר וחודר לכוס שלי. לנצח חדירה לכוס תהיה לי סיטואציה מורכבת. אח"כ אמרתי לו שזה בגלל שלכוס יש מוח, ושיש לחדירה לכוס כל כך הרבה משמעות מאשר סתם חדירה של זין לחור. הוא הודף את הגוף והזין שלו אליי ואני נהנית וסובלת בו זמנית.

הוא הופך אותי על ארבע עם התחת אליו, מוציא את הפלאג ומורח עליי את הג'ל. אין לי ספק לאן האירוע הזה מתקדם. אני לא זזה ומנסה להסדיר את הנשימה למשהו הגיוני. הוא חודר לתחת שלי לאט ובטוח ואז מתחיל לפמפם אותי חזק. בהתחלה אני עוד מתנגדת קלות, ואז מתמסרת וצועקת "עוד". הוא לא מרפה את האחיזה, מצמיד אותי עם הפנים למזרן, ואני מרגישה את הכוס שלי מתכווץ בתגובה, עד שאני גומרת בצרחות עונג כשהזין שלו בתחת שלי. איך התגעגעתי לאנאלי.

כמובן שהיו עוד דברים, יותר בדס"מים ופחות, אבל בשביל פוסט חזרה מהשיממון, נראה לי שחפרתי מספיק להיום 😊

 

BANGLAMBO​(שולט) - פששש… איזה יופי שחזרת כוכבת…. תמיד כיף לקרוא אותך … מה עם תמונת יחס?
לפני שנה
שועל הלילה​(שולט) - אכןן היית חסרה ..
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י