צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

To infinity and beyond

זו אני, המחשבות שלי, האהבות שלי
לפני שנה. 30 בדצמבר 2022 בשעה 12:58

 

חיכיתי נורא למפגש הזה. אדי המפגש הקודם התפוגגו מהזיכרון שלי, והשאירו מקום לזיכרונות חדשים. חיכיתי לחיבוק שלו, להצלפות, לזין ולכאב.

הוא מנשק אותי בלהט, כמעט טורף אותי. ואז הוא תופס לי בפטמות, צובט אותן ומוריד אותי על הברכיים. אני פותחת לו את הג’ינס, מורידה את התחתונים והזין שלו מברך אותי לשלום. אני מסתערת עליו בהתלהבות ילדותית. מוצצת, שואבת, ומלקקת. לאט לאט מרגישה איך הכוס שלי מרטיב.

בדיוק ברגע הזה הוא מעלה אותי חזרה מולו, שולח את היד לבדוק את הרטיבות שלי ומופתע לטובה: ״חיכית לי קטנה?״

״כן דאדי!״

הוא משכיב אותי עם הפנים למזרן, הרגליים על הרצפה בפיסוק, ומצליף בי. עם הפלוגר, החגורה והידיים. אני סופגת, מחייכת, וגונחת, ועם כל הצלפה, הכוס שלי נוטף יותר ויותר.

הוא הופך אותי על הגב, מרים לי את הרגליים למעלה וחודר לכוס שלי. כמה שחיכיתי להרגיש את הזין שלו בתוכי. הופך אותי על ארבע וחודר אליי בדוגי, החדירה עמוקה וכיפית ואני צורחת מעונג.

הוא יוצא ואני מוצצת לו שוב, מלקקת לו את התחת, דוחפת את הפנים שלי עמוק, ונהנית. תוך כדי הוא נוגע בכוס שלי ומביא אותי לשרשרת גמירות מטורפת.

ואז הוא שואל אם הקטנה רוצה לשבת עליו. אני מחייכת ומתיישבת מעליו, הזין שלו עמוק בתוכי, הוא מושך אותי אליו, סוטר לי ואומר ״תגמרי בשבילי״, ואני גומרת ברעידות בלתי נשלטות.

הוא שוכב במיטה ואני מתכרבלת בחיקו. הוא מחבק אותי חזק ופתאום דוחף את האגודל שלו לפה שלי. אני מוצצת את האגודל, עוצמת את העיניים, ונרגעת.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י